Translate

1 Mart 2012 Perşembe

640.bölüm..

ir--- işte böyle.. canım... bir an önce.. arasa da..... gerginliğimiz bitse..

tu--- ben ergünü ,görmeye gittim..on dakikalığına.. iremle,güvenli nasıl haberleşebiliriz.. dedim..

ir-----  ee..
tu--- işi bilen birisi olursa.. ve istenirse.. her türlü.. dinlenebilirsiniz diyip.. moralimi bozdu...
ne telsiz ,ne telefon güvenilir değilmiş..

ir--- buldum buldumm... posta güvercini, gönderelim birbirimize... 
gidip gelmekten, hayvan perişan olur.. ama...

tu--- ir--- hah hah hah...

tu--- ne alemsin ya.. jiplere araç telefonu.. takabilirim.. belki dedi.. inceledi..

ir--- vaayyy.. bee.. e sen.. derslere giremezsin ki.. o zaman... arabada oturursun devamlı...

ir--- tu--- hah hah hah...

tu--- iremm.. ah irem.. dalga geç ,bakalım sen...

ir--- geçmiyorum.. seni gevşetmeye çalışıyorum... elimizden başka birşey.. gelmiyor,çünkü...
bir an önce.. olup, bitsin.. kii.. kurtulalım diyorum...

tu--- benim ,tamamen kurtulacağımıza dair.. hiç umudum yok... abimin diyetini,ben ödüyorum..
üç kuruşluk. (............... )sardı başımıza...
ben bıktım ya.. inan ki.. bıktım...
onunla anılmaktan,herkesin duymasından utanıp...kahroluyorum.. rezillik bu..

masanın üstünde ki.. elini tuttum...
ir--- oy ben ,kıyamam sanaa... abin ,sevmiş.. o  (........... ) nereden bilsin.. böyle olacağını..
senin utanacak neyin var ki.. rezil olan o..
yakışıklılığının ,diyetini ödüyorsun sen..

tu--- aman irem.. geç allahaşkına.. ne yakışıklılığı.. kara,çirkin bir adamın ben..
 halan "marsık"diyip..seni,bana yakıştıramamıştı.. haklıydı aslında..

ir--- aaaa... ne diyorsun... bir kere, bitter çikolatasın sen..
dünyanın ,en yakışıklı erkeğisin ayrıca..
en önemlisi de...  benimsin.. benim..
kimsenin, ne dediği de.. umurumda değil..
sabahı hala atlatabilmiş değilken... bu olanlar eklendi..
birde sen beni kızdırma da.. yine yanlış anlamalara başlamayım.. istersen..

tu--- hah hah hah... sakın ha..

ir--- saat beş ... hava soğudu.. gidelim mi..
tu--- gitmeyelim.. aşkım..
biraz daha seyredeyim seni.... mantonu getireyim mi...
ir--- peki...

**********

saat yedi de... nihayet kalktık...

arabayı ben kullanıyorum.. tuna çok alkollü..
 birde morali bozuk olunca.. sarhoş oldu.. iyice...
tam bir saat boyunca,gözünü kırpmadan  sadece bana baktı.. diyebilirim..
taşkınlık yapmadan, hali değişmeden... ama hiç konuşmadan..
ben birşeyler anlatıp,konu değiştirmeye çalıştım da.. duyduğunu bile sanmıyorum... karşımdaydı ama ulaşamadım ona..  içine kapandı.. koptu benden..

evimize gelip... sessizce yukarı çıktık..

ir--- ben, sana kahve yapayım da... marufu ,yine korkutma..
tu--- bırakk.. korksun..(...............)

beline sarılıp.. oturma odasına götürdüm...
 zorla,divana yatırıp..

ir--- tunam, lütfen.. kendine gel..  ürkütüyorsun beni.. ayıkmanı istiyorum, hayatım.. 
tu--- peki..

"canıımmm"diyerek.. eğilip.. öptüm yanağını..
ir--- hemen yaparım..

kahveleri yapıp ,getirdiğimde.. tuna sızmıştı... neyse..uyusun bari.. bir saat..
üstüne ince battaniyeyi örtüp.. kahvemi sigaramı.. mutfakta içerken.. elim titriyordu..
çok  sinirim bozuldu,hiç böyle görmemiştim tunayı...
moral vermek için.. ne yapabilirim , bilmiyorum ki..

pantolon ve kazak giyip,saçlarımı açmıştım ki.....
kapı zili çaldı... koşup.. gözümü dayadım merceğe..
aaa.. maruff..bu..

araladım kapıyı..
ir--- merhaba maruf..
ma--- merhaba,irem... tuna yok mu..
ir--- içeride.. uyandırayım.. gelsene..
ma--- yok yok... ben... (elinde ki.. iki ,dosyayı uzattı)

aldım,arkamdan tunanın geldiğini görmedim tabi..
tu---  maruff..
ma---  uyandırdım ,kusura bakma...
tu--- önemli değil.. dalmışım biraz.. içeri gelsene..

girdi mecburen... salona aldık... ben dosyayı tunaya verip..
ir--- ne ikram edeyim,maruf...
ma--- sağol irem,almayım..
tu--- kahve içeriz,irem..

 mutfağa gittim de, duyuyorum konuşmalarını..

tu--- bunlar ne maruf, geç mi kaldım yoksa.. saat kaç ki..

ma--- hayır tuna.. geç kalmadın.. benim.. dubaiye gitmem gerekiyor da..
yemeği iptal edelim.. demek için,geldim..
bu dosyaları da ,avukatım hazırladı.. ben imzaladım..
sende kalacakmış o.. .. diğerini yarın kendi avukatına göster. imzalayıp  bana gönderdiğinde.. ortaklığımız ,resmen fesh edilecek .. 

adam sahiden,korkmuş..demek.. kaçıyor baksana...
kahve tepsisiyle salona girdiğimde... tuna evrakları imzalıyordu...

filcanları ,su bardaklarını.. sehpaya bıraktım..
tuna da.. bitirip..
tu--- seninle çalışmak zevkti,maruf...
ma--- seninle de.. yeniden ,çalışmak istersen.. haberim olsun,yeter...
tu--- sağol..

on -onbeş dakika..sonra.. maruf ..dosyayı kolunun altına alıp,gitti..
havaalanına götürelim dedik... "hayır,beni alacaklar"dedi..
bence.. otele, gitmiştir o..
dubai falan hikaye... ödü koptu..tabi, evde nasıl kalsın..
tunaya demedim,düşündüklerimi...
dosyaya bakıyordu..salonda..
morali bozuk,sarhoş.. birde buna hüzünlendi şimdi..  kıyamam yaa...
offf of... ne yapsam ki..

filcanları kaldırıp.. yıkadım.. mutfakta.. oyalandım biraz..
erzak dolabını karıştırıp... kurufasulyeyle,unu çıkarttım.. fasulyeyi ayıklayıp,suya ıslattım..
geceden pişiririm...
undan da.. içine gerekli malzemeleri koyup.. kolay poaça hamuru hazırladım.. çabucak..
tepsiye sıralıyorum.. şekil verdiklerimi..

tu-- ne yapıyorsun..
ir---(döndüm,kapıya gelmiş tuna ) poaça..
tu--- nereden çıkardın..şimdi.. ben markete, gidiyorum.. istediğin birşey var mı..
ir--- yok.. da.. gitme, bakkaldan isteyelim...
tu--- biraz hava alacağım..

ir--- hava mı.. bende geleyim, bırakırım bunu.. yürürüz,açıl istiyorum tunaa..

tu---  gelirim birazdan.. artık ayıkmama ,gerek kalmadı nasılsa... içmek istiyorum, engelleme beni..

ben bakakaldım.. arkasından... gitti bile...

canım sıkıldı.. ama.. ne yapalım.. zom olmak istiyorsa olsun.. madem..
evdeyiz nasılsa,
engellenecek gibi değil..çünkü..
fırına koydum tepsiyi.. etrafı temizledim.. ellerimi kurularken..
 .. tunayı..neşelendirip.. düşüncelerinden..nasıl  uzaklaştırabilirim.. diye
düşünüyordum..

ahizeyi elime alıp.. aceleyle tuşlara bastım..
zu-- aloo..
ir--- iyi akşamlar,zuhal..

Hiç yorum yok: