Translate

1 Mart 2012 Perşembe

635.bölüm..

 yuttum, son lokmamı... içimi çekerek.. başımı omuzuna yasladım...
o da.. battaniyenin içine aldı beni.. sarıldı sıkıca... saçlarıma dayadı yanağını...

ir--- tek sorum var.. sadece bir tane..
tu--- sor..
ir--- sinirlenmeden , sakince.. tek kelime istiyorum senden..
ne olursa, olsun..doğru söyleyeceğini biliyorum...
senden .. şüphem yok.. yine de, ağzından duymaya ihtiyacım var...

tu--- sor hadi.. şüphe dediğine göre.. yine kimi gördün.. kim zehirini akıttı.. ve en önemlisi..
neden inandın.. sana karşı ,bir hatam mı var..

ir--- hayır..ne hatan var.. nede inandım.. ama olanları , söylenilenleri düşündükçe..
aklımda,kırıntı bile kalmasın istiyorum.. 
(doğrulup.. gözlerinin içine bakarak... )
neslişah yengenle.. geçmişte,hiç yakınlaştınız mı..
daha açık sorayım..
bekardın,o da çok güzel bir kadın..içkiliyken falan.. kendini bilmeden
 .. beraber oldun mu.. öyle bir ihtimal bile ,varsa... söyle bana...

inanamaz gözlerle ,bana bakıyor..
tu--- bu .. bu ne demek irem.. nasıl bir soru.. böyle birşeyi düşünmene bile, anlam veremiyorum..
ben o kadından tiksiniyorum.. beraber olmak,şöyle dursun..  kendimden geçsem dahi..ayıkırdım..
 aynı ortamda,tek bile bulunmadım.... karşılaşmamız bile sayılıdır..
anlattım sana... yaklaşmaya çalışan oydu.. kaçan da, ben..
niyeti açıktı.. .
ben ona, elimi bile değdirmedim..
tokalaşmaktan bile ,kaçındım.. 
kesinlikle.. yakınlaşmadık.. asla da.. beraber olmadık.. ihtimal bile yok..anladın mı,
o kadar kesin konuşuyorum..  eminim çünkü..
tüylerim ürperiyor.. adını bile söyleyemiyorum.. daha nasıl,ikna edebilirim seni..bilmiyorum..

ir--- tamam.. ikna oldum.. kapatalım bu konuyu.. benim gitmem gerekli.. hoşçakal..

tu--- ne yani.. bu sorunun nedenini söylemeden..beni burada .. böyle bırakıp.. gidebilecek misin.. şimdi,onu niye konu ettik biz .. manası ne..

ir--- dün tam ,bürodan çıkacakken.. neslişah aradı, beni.

tu--- neeeeeeee....
(anlattım dediklerini.. )

tu--- bu nasıl olur... nereden bilebilir,numarayı.. dayından başkası.. yerini bilmiyo..........
kahretsin.. allah kahretsin...

kalktık ayağa...
ir--- kimden kuşkulandın..

tu---  gazetedeki ,röportajını da ..görmüş olabilir... yadaa.. tuğrulun,
 bir şekilde irtibatı var... öğreneceğim .. eğer tuğrulsa.. ağzını burnunu dağıtacağım.. yetti artık..

ir--- sen,delirdin mi.. nasıl olur ki.. abim,kurtulmaya çalışıyor... yeni bir hayat istiyor...

şömineye su dökerken...
tu--- biliyorum .. ama tuğrul çok vicdanlı.. garip bir bağlılığı var, o kadına..
tekmelense de.. akıllanmıyor... gözüyle gördüğü halde..
belki de.. kendisi,mutlu diye suçluluk duyuyordur..
dayına..
 o nerede kalıyorsa, bari rahat etsin ..ihtiyaçlarını ,ben karşılamak istiyorum,diyip para teklif etmiş....
dayın hayır demişte, detayları tam bilmiyorum..

ir--- abimle ilişkilendirme bence.. haberi bile yoktur onun.. bir şekilde bulmuştur numarayı... benn.. dayımı arayıp.. haber verdim... şaşırdı.. nasıl aradığını,öğreneceğini söyledi...

tu--- iyi yapmışsın..

ir--- şeyy..

doğruldu... bıkmış bir ifadeyle...
tu--- başka ne var,irem.. işkence bitmedi mi,hala.. serseme döndürdün beni..

ir--- gerekiyorsa.. telefonlarımı dinleyebilirsiniz.. izin veririm dedim....

gözlerini kısarak..
tu--- eeee...
ir--- (başımı eğdim)...cevap vermeden kapattı... emin değilim ama kuşkulandım.. bizi dinlemiş, olabilirler yani..


tu--- ( şaşkınlıkla ) offffffff.. offffffffffffffffffffff... bu en ağırı oldu...
sana dediklerimi ,duydular mı yani...
dayın ,sapık bir damadımız var demiştir.. kesin...

dudaklarımı ısırıyorum.. gülmemek için..
ir---  dansöz kıyafeti giyip.. bana dans et dedin.. herkesin seyretmesini istesen..
derdi de...dememiştir  herhalde..

botunu giydi...
tu--- hıh,içimi rahatlattın... ya diğer dediklerim.. ne olacak...
( kendi kendine söyleniyor )
niye söylüyorsun ki.. yapıyorsun zaten.. sussana..
(döndü bana ) hep senin yüzünden..
bu kadar.. cilveli olmak zorundamıydın..
( durdu birden ) ben ne diyorum ya..

tutamadım kendimi..
ir--- hah hah hah..

tu--- bir daha, seni seviyorum bile demeyeceğim... telefonda..

ir--- pufff.. hahhhhh hah hahhhh.. ayyy.. duyanların yüzünü ,hayal ettim dee..
 dün gece.. herkesin ,hayatı renklenmiştir... sevap işledin yani.....
eşleri, leylaa olmuştur... dondurma aramıştır, herkes...
ayyy.. bayılacağım.. hah hah haaahh..

belimden tutup.. kendisine çekti.. o da.. gülüyor ama..
tu--- çok eğleniyorsun, bakıyorum... demek ,sevap işledim.. biraz daha konuşup, gülersen..
rengarenk  bir hayatımız olacak.. haberin olsun..

dudaklarımı kapattım, sıkı sıkı.. başımı salladım,sağa sola...
tu--- hah hah hah... 

*********

çantaları alıp.. dışarıya çıktık.. tuna,kapıyı kilitlerken.. koşup arabama bindim... çalıştırdım,motoru...
tunada gelip, yanıma oturdu...
ir--- sen, nasıl geleceksin... arabanı almadın..
tu--- biz , buraya yerleşiriz artık.. dayınla karşılaşmamam lazım...akşam beraber geliriz..

gülerek,hareket ettim...

ir--- aman ya.. dediysen.. dedin.. ne yapalım.. karına söyledin.. dinleyenler utansın..
haberimiz mi vardı.. sanki..
bilerek olsa neyse... dimi ama..

tu--- ehhh ,o da doğru.. ama çok utandım ya..

Hiç yorum yok: