Translate

1 Mart 2012 Perşembe

634.bölüm..

o derinn.. uykudan uyanır uyanmaz..... saatin sekiz olduğunu görünce...
fırladım yataktan... saçlarım karma karışık olmuş.. çantadan kıyafetlerimi çıkarıyorum.. aceleyle...

tuna da,uyandı tabi...
ellerini
başının altına koydu.. gülerek bana bakıyor....
giyiniyorum ya...

ir--- nee.. ne gülüyorsun.. bakma bana.. uyu.. gecikeceğim yaa...
tu--- hah hah hah... işten mi ,atarlar...
ir--- tunaaa... delirtme insanı...

tu--- bence acele etme.. arabanı bozdum.. gidemezsin...
ir--- çok komik.. geri tamir et..öyleyse... işim var... hadiii...
tu--- uykum var.. benim.. dışarı çok soğuktur, çıkamam...
yorganı başına çekti.. gülüyor...

ir--- oyun oynayacak ,zamanım yookk..  akşama gelmem bak...
tu--- gidemiyeceksin ki..
ir--- sen ,öyle san...

çok sinirlendim ,haline.. beni engelleyebileceğini mi sanıyor...
beremi ,montumu..botumu... sıkı sıkı.. giyindim..
çantamı aldım ,elime de...

ir--- beni bekleme.. hoşçakal..
açtı yorganı..
tu--- iremm.. durr..

kapıyı açıp... çıktım dışarıya... bardaktan boşanırcasına ,yağmur yağıyor...
dereler oluşmuş yolda.. ana yola kadar yürürüm,ne var... yakın zaten..
.transit yol olduğundan..
çok otobüs geçiyor... binerim birisine... beni sindirmesine.. izin vermeyeceğim....bu sefer..
 çünkü haklıyım..
kapşonu başıma geçirip... iki adım atmıştım ki..

tu--- irem.. ne yapıyorsun..

döndüm arkaya...
tuna kapıda ...
giyinmiş... kazağını ,pantolonunu..
elinde de ,arabanın anahtarı var..

tu--- senin arabanı bozdum dedim..  benim ki, yok mu.. anahtarı almadan,
nasıl gideceksin ki.. gurur yapmanın, sırası mı..
kaldı ki.. bozmadım.. ne diye ciddiye alıp, sinirleniyorsun.. iyi ki, bir şaka yaptım yani.
senin,benim mi var... sabah sabah,ne oluyor sana.. bu ne şimdi..

yanına geldim...
ir--- şakan ,bam telime dokundu..
ben.. gururluyum tamam mı.. senin arabana binmek, aklıma bile gelmedi..
yürürüm, yine tenezzül etmem.. hiçbir şeyine...
ben sana, mecbur değilim..
aklımı kullanıp.. gitmenin,bir yolunu bulurum.. sorumluluk diyorlar buna...
hiç ben sana işine gitme, dedim mi.. engellemeye çalıştım mı.. .. sen ,benden daha bencil oldun..
kaldı ki.. kendi işimizin başına, gitmek için çırpınıyorum...burada..
hanii.. adı yaşatacaktık ve ihtiyaç sahipleri için,  ticaret yapıp kazanacaktık  ya... hatırladın mı...
birkaç gün öncesinde, hatalı olan bendim..
kendimi affettirmek için.. tatilinin iyi geçirebilmene zemin hazırladım.. özveriyle geldim ve gidiyorum..
arkamdan , gelme.. arabana asla binmem..
Adanaya kadar  yürüsem de,umurumda değil..
senin gibi,elimde altın kaşıkla doğmadım ben...

dönüp yürüdüm...hızlı hızlı...  tuna yetişip.....  önüme geçti... çenemden kaldırıp..kendisine bakmamı sağlayınca..
sırılsıklam halini.... yüzünden de ,suların süzüldüğünü gördüm..

tu--- özür dilerim..  bencillik ettim... gururlu karıcığım..
içeriyi toplayıp.. beraber gidelim.. hadi, lütfen.. gel...
ir---..................

tu--- rica ediyorum.. hatırım için... affet..
aklımı aldın ,bak.. saçmaladım..
sen bana ,"hatırım için "dediğinde ...

ir--- peki.. bir daha beni.. çaresiz, bırakmaya çalışma.. çünkü,çaresiz  değilim.. her şartta..
her ortamda,çalışıp yaşarım ben.. 
mutlu yada mutsuz.. saraya da, kulübeye de.. uyarım...
senin,mali durumuna mecbur.. muhtaç değilim... ben sadece ,senin sevgine muhtacım...
gece sürpriz yaptım güya..sana iyi gelmiyor anlaşılan.. yada ard arda yapmamak lazım..
fazlası zarar verdi.. sağduyuna..
bir dakika.. yine mi ,suç bende yani..

tu--- hah hah hah... harikasın... sonuç güzel ve etkileyiciydi.. hapşu .. hapşuuu..

ir--- hasta olacaksın...  üstünü değiştir..ama vamp olmasın..sakın..

.. içeri girerken.. "vamp olmak,sana yakışıyor.. bende iyi durmaz "dedi.. güldürdü beni..

******
sessiz ama aceleyle.
tuna banyoda ıslak eşyalarını çıkarırken.. bende, şömineye odun attım...
kuru kıyafetlerini giyerken ... ortalığı topladım... yatağı yine ,tuna kaldırdı..ama..

sıcak suyla, bir ıhlamur yapıp.. verdim, tunaya...
battaniyeye sarılıp.. ateşin karşısında.. saçını kuruturken...
.. kıyafetlerimi..çizmemi,peruğumu  falan çantaya yerleştirdim...
ıslak çamaşırları..çamaşırlığa astım... sular akıyor..

gecenin.. bulaşığını yıkayıverdim.. çeşme suyunu bağlatmış..
iki sandviç hazırlayıp... tunanın yanına,oturdum..birisini ona verdim... yiyoruz...

tu--- goncam, kıvılcım bekliyor muşsun.. sanki.. parladın birden..
"gurur,tenezzül.. bana mecburiyet "bunları da nereden çıkardın... gurursuz mu ,dedim sana..
bana mecbursun mu ,dedim... hele ,tenezzül çok ağırdı...
ben bir dedim, sen on..
...gerginliğinin sebebini bulamıyorum..
bilmediğim nedir... mesela..dün,ne oldu..söyle  bana... neyin var,senin..

Hiç yorum yok: