Translate

31 Mart 2012 Cumartesi

1145.bölüm..

 
gülerek,konuşarak yemeklerimizi yedik..
meyveler ikram edilirken..

yasin-- huysuzun yatı güzelmiş sahiden..
ziya-- (gülerek ) huysuzun kim olduğunu bilmiyorsun anlaşılan..
yasin-- evet.. sen biliyormusun..
ziya-- hımm..
tu-- boşverin huysuzu.. nişan nerede olacak,zuhal..
zuhal-- xxx lokalinde ,yemekli olacak tuna.. tuğrul abilerle,halan da gelecek..
yasin,bir türlü annene ulaşamadık ama hepinizi bekliyoruz.. tamam mı..

yasin-- tamam.figen gece gidecekmiş de, gelmeye çalışırız zuhal..
zuhal-- bekleriz.. figen onbeşinde dönecektin değil mi..
figen-- evet.. niye sordun..
zuhal-- kına gecesi için tarih belirlemeye çalışıyorum da..
sen,gülün yanına gitmeden..ziyanın akrabaları gelmeden..telaşesiz olsun,eğlenelim  diyorum..

figen--sağol zuhal ama gidip,gitmeyeceğimi bilmiyorum.. belki başka bir yerde de olabilirim..
sen kendine en uygun tarihte yap..
bu gibi organizasyonlara kısmeti olan katılır..
 gülün düğünü, yılan hikayesine döndü.yapılmayabilir ,henüz belli değil..
nikah önceden oldu biliyorsun, damadın ataması İzmire çıkmış da..
gülün nereye gideceği meçhul.. herkes bekliyor yani..

zuhal--ne diyeyim, bir an önce belli olur inşallah..

ir-- inşallah,belirsizlik zor.. bir kaç gün içinde,bende açılış yapacağım
tarihi bildiririm size.. gelirsiniz..

ziya--(gülerek)  geliriz.. tesadüfe bak ki; harunla ceyda bugün tanışmışlar..
konuşurlarken,arkadaş olduğunuz ortaya çıkmış..
ceyda,açılışa gideceğim..görüşürüz o halde demiş..
 radyo elemanları da gelecekmiş herhalde..
ben elçiyim, harun da davet bekliyormuş..

ir-- iyi çağırırım.. ama haruna söyle,ceyda yaralı bir kız.nişanlısının
kötü davranışından dolayı ,evliliğin eşiğinden dönmüş.. dikkatli olsun..
benden de bir yardım beklemesin.. kesinlikle girmem aralarına..

tu--  niyee..
ir-- (gülümseyerek) başka işlerim var ve daha acil..
ziya,yasin .. iş için ,üniversite mezunu elemana
ihtiyaç olursa,bana haber verin.. iyi derecede ingilizce de biliyorlar..

yasin-- (tunaya ve bana bakıp) yeni mezun mühendislerin..
merkeze iki gündür akın akın gelmeleriyle,sizin  bir alakanız var mı..

ir-- benim yok.. iş ilanı verdiyseniz,geliyorlardır yasin..
bizimle niye alakalı olsun..

yasin-- (gülümseyerek) ilan verilmemiş..
personel müdürü,kim yönlendirdi sizi diye hepsine sormuş..duyduk demişler..
ama birisi, bana benzer bir adamın ilan tahtasına not yapıştırdığını gördüğünü söyleyip.. tarif etmiş..
sen miydin diye sorar gibi,bana anlattı.. ben değildim dedim..
 şimdi sen böyle söyleyince,tuna geldi aklıma..

ziya-- başka benzer adam mı yok,yasin.. herhangi birisi not yapıştırabilir..
 esmerim,boyumuz da denk.. ben bile olabilirim..

yasin-- yok,sen olamazsın.. hem ben cevabı tunadan bekliyorum..

tu-- aklında hep bir soru işareti kalacak gibi,baktığına göre.. nasıl istersen öyle düşün yasin..

zuhal-- yani,çok da umurumdaydı..demek istiyor,bildim mi tuna..
tu-- tam isabet zuhal..

tu-- ir-- ziya--figen-- yasin-- zuhal-- hah hah hah..

tu-- ayın on'u,saat altı gibi..bizim okul da yemekli tören var..
son resmi tören olduğundan,epeyce kalabalık ve özel olacak.. sizlerde buyrun..
ziya,radyocular da gelecekler.. harunu da çağır.. ama irem ceydayı çağırır mı,bilemem..

ir-- hımm,nişandan sonra karar veririm..

zuhal-- pastanede çiçeği gördüm,o da çağırdı beni..
 soramadım birinci mi,oldu tuna..

tu-- evet.. ben ona bir hediye almak istiyorum ama ne uygun olur,bulamadım..
fiyatıyla kızı ezmeyecek,başka anlamlar yüklemeyecek.. hoşlukla anacağı,törende verebileceğim
 birşey olmalı..  düşünün, belki siz bulursunuz..

ziya--  bir dolmakalem.. olabilir..
yasin-- saat olur..
figen-- hocam,bana kendi kullandığı masa lambasını hediye etmişti..
öyle bir şey düşünülebilir..

zuhal-- kendi el yazınla ,onun hakkında ne düşündüğünü yazabilirsin..
 öğretmenleri ve arkadaşlarının düşünceleri de olabilir..  günlük gibi olmaz da.. mesela ,ince uzun bir kağıda.. herkes bir iki,cümleyle çiçekle alakalı bir anı yazabilir.. sonra onu sarıp,ferman misali ..
yada diploma gibi bağlayıp  verebilirsin..
saman kağıdı olur,kuru yada taze bitki sapıyla bağlanırsa....
sıfır maliyetli,hiçbir mana yüklenemeyecek..hoş bir anı olarak,saklanıp.. törende de verilebilecek..
 ve değeri çok büyük bir hediye olur,bence..

tuna gülümserken..
ir-- dur dur,fikrini kaptım.. tunaya başka bul..
tu-- hayırr,vermem.. niye kapıyorsun canım.. ne işine yarayacak senin..
ziya-- açık artırma yapın,teklifleri duyalım..

yasin-- figen--zuhal-- hah hah hah..  


ir-- ben açılışa davetiye yapacağım,kocacığım.. kağıdın içinde,davet edildikleri yazıyor olacak..

zuhal-- hımm ama o sana basit kalır..
senin davetiyen; görüntüsüyle bahadır holdingi çağrıştırmalı ..kaç kişiye göndereceksin..

ir-- çok kişi gelecek de, davetiye gidecek tahminen elli kişi olur diyelim..
zuhal-- tunaya fikrimi geri ver..
ir-- iyi iyi,verdim..
tu-- çok naziksin..

zuhal-- düşünüyorum,güzel birşey bulursam söylerim..
ir-- tamam..

Hiç yorum yok: