Translate

29 Mart 2012 Perşembe

1142.bölüm..


tu-- evet,yasin acildi..
ir-- figen ne zaman geldin.. bitti mi,okulun.. 15i diyordun da.. şaşırdım seni görünce..

figen-- (gülerek ) bu sefer öyle oldu.. ama en çok  yasin şaşırdı..
okul daha bitemedi,yarın sınav yok..  gece döneceğim..
öğlen iş görüşmesinden çıkınca.. yeni gelişmeleri, yüzyüze konuşalım diye  geldim.
 öyle bir iş fırsatı çıktı ki karşıma,olursa.. bütün planlarım değişecek..
 master kalabilir yada çalışırken yapabilirim belki..

ir-- çok sevindim.. hayırlısı olsun..iş ne.. amerikayı gözardı ettiğine göre.. iyi olmalı..

figen-- sağol.. hani staj yaptım demiştim ya..
o bankanın genel müdürlüğünden,İstanbul xxx şubesi müdür yardımcılığı için iş teklifi geldi.. geçen hafta..
düşünsene tuhaflığı,onlar beni çağırıyorlar..başvuru bile yapmamışım, hiç böyle birşey de beklemiyorum tabi..
 şaşırdım.. bir yanlışlık olmalı desem de..  siz mi önerdiniz diye,hocalarıma sordum..
hayır ama madem başarından dolayı ..o pozisyon için çağırılmışsın, mutlaka değerlendir dediler..
 gidip,görüştüm.. doğruymuş ,hala inanamıyorum.. görüşme de iyi geçti..
eğer kabul edilirsem,torpilsiz ilk giren ben olacağım herhalde..

tu--  hakkınızda hayırlıysa olsun,figen..onlar seni takip ediyorlarmış,demek ki..
iktisat fakültesini üçüncülükle bitirmek kolay değil..gurur duydum,seninle..

figen-- teşekkür ederim tuna..
ir-- çok sevindim,figen çokk.. ikinizin de gözü aydın..inşallah olur..

yasin-- sağolun.. sürpriz laftamıymış,irem..
ir-- değilmiş.. hadi kurtuldun,taframdan..

yasin-- şimdi,sözünü tutarsan..belki bir sürpriz haber daha duyabilirsin..
ir-- (güldüm )tutarız.. bir nefes alayım,sonra söyle..
bu arada,nereye gidiyoruz..niye siz yalnız gidip kutlamıyorsunuz ki..yani,daha romantik olurdu..

figen-- daha ailem geldiğimi bilmiyor.. sadece annemi görüp,zuhali aradım..
romantizm de bekleyebilir..hep dar zamanlarda,çırpındınız..  kollayıp..sorunumuzu çözdünüz..
borçlu olduğumuz çok şey var ama  bir kere de iyi birşeyi paylaşalım diye beraber olmak istedik irem..

ir-- estafurullah ,ne borcu.. öyle yapılması uygundu,yaptık..tamam paylaşalım.. sizi başbaşa bırakmak için demiştim ben..yasinnn,yeri söyle..

yasin-- bilmiyorum ki,ziyayı bir saat önce arayıp..  ayarlaya dedim.. yerleri bilen o..
 bürosunun önünde dur.. beraber gideceğiz..

ir-- hocanın yerine gitseydik ya.. serin olurdu,göl kıyısı..
yasin-- ben de dedim de..ziya geçen hafta gittik,içerisi sıcak.. dışarıda da müthiş sivrisinek vardı dedi...

tu-- (ahizeyi aldı,tuşlara basıp) alo.. ziya.. rezarvasyon yaptırdın mı..
................... isabet olmuş.. geliyoruz,takıl peşimize.............
............. .......... bildin........................
 acelen mi var,oğlum...............................................
................. hahh hah hah................................
................ ...................................................
ben ne dediğini ağzımdan kaçırabilirim.. ............................ ................... iremden,senden bulaşmıştır.. ............................ama iyiliğime karşılık, şu anda bir şey beklemiyorum.. isterim bir ara..
............................................. hah hah hah.. çok yaşa sen..dikkatli gel..

kapatıp ,bana döndü..
tu-- anladın değil mi..
ir-- (döndüm kavşaktan ) evet..
tuna kaptanı ararken..
yasin-- hesabı ben vereceğim,anlaştık mı..
ir-- hı hı..  (hızlandım ana yola çıkınca,tuna da kapattı telefonu..bir an baktım ona )anladın değil mi..

figen-- yasin-- hah hah hah..
yasin-- yoruma açık,bir bakıştı.. ziyanın ne dediğini söyletmeye mi çalışıyorsun..

tu-- (cebinden sigarasını çıkartı,iki tane yakıp birisini bana verdi..sigara paketini de,yasine uzattı ) hayır,bak ben yorumladım..
ir-- ve doğruydu.. sağol canım.. ziya yer bulamamış mı..
tu-- sen de sağol.. yok.. aradığı her yer,doluyuz diyince..kendi evlerine götürmeye niyetlenmiş..

ir-- deli bu ya.. çağırmaya ne kadar meraklı.. evlensinler de,her gece gidelim..

yasin--figen-- tu-- hah hah hah..

yasin-- müdürüyle iyi değildi,son durum ne biliyor musunuz..
ir-- idare ediyoruz demişti.. son durumu bilmiyorum yasin.. yeni görüşeceğiz..

tu-- irem,kemal bey aradı acelesi varmış.. senin olmadığını duyunca,müjde vereceğini söylememi istedi..  ne oldu,ne müjdesi dedim.. irem hanımanlatır,kusura bakmayın kardeşimi evine götüreceğim dedi..
mesele ne,anlat bakalım..

ir-- sonra olsun mu.. hikaye uzun..
tu--hımm,dün önceki gün gördüğüm halde.. niye bana söylemedi acaba..

ir-- bilmemmm,artık bana güvenmeye başlamış da olabilir..
tu-- hah hah hah.. aman güvenin girmem aranıza.. birde güngör bey arayıp ,havyar ve votkaya teşekkür etti..
ama sonraki söylediklerine bir mana veremedim...
ir-- ne dedi ki..
tu-- "ifade verdik ama fotoğraflarımızı göndersek de yetermiş..hele kemal bey,meşhur oldu..
yaz günü.. paçalı don ve dizlik çorapları görünce.. emniyet müdürü gülme krizine girdi..  şamata gırgır,birşey anlamadık..her zaman irem hanımın emrinde olduğumu ve çookkk eğlendiğimi söylerseniz sevinirim..
yalnız bekire gammazlamış bizi,biraz alındık ama çok değil.. selamlar tuna bey"
 dedi ve kapattı.. bu ne şimdi,sen birşey anladın mı..

ir-- evetttt..  hah hah hah..
tu-- bana da anlat öyleyse..

ir-- (gözlerimi sildim ) anlatırım bir ara.. kemal bey gözümün önüne geliyor ,hahh hah hah...
(arkada fısıldaşıyorlardı ,tunaya göz kırptım..kısık sesle ) senin marifetin ,değil mi..
tu-- susssss..
ir-- (gülümseyerek,başımı salladım sağa sola ) inanılmazsın,ne ara becerdin bilmem ki..

tu--(o da kısık sesle )  kendine haksızlık etme,sen de çok mahirsin..adam,bana..gayet neşeli ve doğal birşeymiş gibi.. karının emrindeyim diyor baksana..
paçalı don,çorap ..kemal bey.. fotoğraf, ifade , gammazlamak birbiriyle bağdaşmıyor
.güleyim mi,kızayım mı..kıskanayım mı bilmeden.. anlatmanı bekliyorum..bu fevkalade bir durum..

ir-- (gülerek baktım bir an) güven böyle birşeydi, değil mi kocacığım..plansız gelişen bir durumdu.. anlattığımda hak vereceksin bana..

tu-- çok bekletme ama..
ir-- olur,bu gece yapacaklarıma onu da ekledim..
tu-- (gülerek) sıra gelir mi ki..

ir--- benim sıralamam da,gelmez.. ya senin..
tu--- e yarına kalsın hadi..

tu-- ir--  hah hah hah..  


Hiç yorum yok: