Translate

29 Mart 2012 Perşembe

1141.bölüm..

arabayı çalıştırdım.. aynaya bakarak gözlerimi silerken ,babamın yürüyerek sokağa girdiğini gördüm..
 karşılaşsak,halimi merak edecekti.. tadını kaçırmamak için.. hareket ettim..
hızla sokağın diğer tarafından ,caddeye çıktım..

sakinleşmeye çalışarak,bir tur attım bulvarda.. büroyu görecek şekilde
 kaldırıma yaklaşıp,durdum.. bir sigara yaktıktan sonra,tunayı aradım..

tu-- buyrun..
ir-- canım,halan beklendiğimi duyunca.. babamla gitmeye karar verdi..
ben köşke uğrayıp öyle geleceğim.. sadun bey,iki kere aramış da..

tu-- ben  uğradım ve görüştüm..sadun beyin sıkıntısı,gece ki durummuş..
"karışmayın,siz onun özel işleri için aracılık
 yapmaya mecbur değilsiniz ki.. kullandırtmayın kendinizi" dedim..
o da bıkmış,makul buldu dediğimi.. rest çekecek artık..hava karardı ama yine de istiyorsan,git.. sen bilirsin..

ir-- yasin daha gelmedi herhalde..
tu-- yanılıyorsun,niye sordun..

ir-- gelmedi deseydin,kasanın içindekileri alıp eve getirecektim..
madem gelmiş,alamam.. siz konuşun.. ben de,eve çıkayım.. yoruldum..

tu-- yasin bizi yemeğe davet ediyor muş.. ne diyorsun..
ir-- kırmadan,istemediğimi yorgun olduğumu söyle tuna.. annem bir çok şeyverdi.. eğer bozulursa,bize getir.. birşeyler ilave ederim,yeriz..

tu-- yasin istiyor.. sen söyle..
yasin-- irem merhaba..
bir.. yok iki sürprizim var ve sizinle paylaşmak istiyorum.. lütfen gidelim..

ir-- peki yasin,gidelim ama tatsız ve huysuz olduğumu bilmende fayda görüyorum.. sürpriz lafını ,beni ikna etmek için kullandıysan..tüm sinirimi senden alırım,kabul mü..

yasin-- hah hah hah.. kabul..sen de;eğer sürprize sevinirsen eski irem olacaksın..söz mü..
ir-- bilemiyorum,önce duymam lazım.. iki dakika sonra oradayım.. ( hareket ettim)  siz aşağıya inin,gidelim..
yasin-- olur..
kapattım..

bulvarı dönüp,geldim büronun önüne.. onları bekliyorum.. topuzumu tutan tokaları çekip..
dağıttım saçlarımı.. hala nemli kurusun bari.. başıma masaj yaparken.. arka kapı açılınca,döndüm..
tuna,yasinle figene arka kapıyı açmış.. gülerek bana bakıyorlar..
ir-- aa,figenn.. hoşgeldin..
figen-- hoşbuldumm..

indim arabadan,sarıldık figenle.. yasinle tokalaşırken..
yasin-- nasıl,sürpriz doğru muymuş..
ir-- doğruymuş.. gözün aydın..
yasin-- sağol..
ir-- hadi buyrun.. tunam,merhaba..
tu-- merhaba.. (yasinle figen arka koltuğa oturdular ,kapıyı kapattı) gözün kızarmış,hala ağlamana mana veremiyorum..
ir-- biliyorum ama engelleyemedim..
tu-- (gülerek ) yoksa sorgulama dediğim için mi,canın sıkıldı..

ir-- (güldüm.. )yok düşünceli kocacığım ,nedeni- ağzından bilmeden kaçıranlar oldu..- anladım..
babamın istediği rakamı kimsenin vermeyeceğini anlayıp,aldın diye tahmin ediyorum.. doğru mu..bir günde satmış,çünkü..

tu-- (gülümsedi) pişman değilim.. yabancıya gitmedi,helal olsun..

ir-- tamam olsun da.. babam çiftlikle,bahçe hariç her şeyi satmayı düşünüyormuş..
ya babamı vazgeçirelim.. yada biz almayalım bir daha.. kısa dönemde uygun değil açılmamız..kendimizi toparlayamayız..

tu-- (kısık sesle ) babanın niyetini öğrendim.başka birşey için satıyor olsa..
hiç girmezdim ama gezmek istemesine de engel olmam doğrusu..
nasılsa,kızı  alıyor.. başkası değil..
ben takviye yaparım sana..

ir-- ne diyeceğimi bilmiyorum..kaldırımda olduğumu unutmak ; deli dolu.. heyecanını sevgisini
 göstermekte bir sorun görmeyen.. eski irem olmak isterdim şu an..

tu-- ne yapacaktın ki,kaldırımda olmak engel mi.. sana..
ir-- eh biraz.. yani ben üstüne yine atlarım da.. durum,konum ve yasinler engelliyor beni..

tu-- (koluma dokunup,kapımı açarken ) doğrusunu söylemek gerekirse,ben de, senin o hesapsız halini görmeyi özledim.. gece yap,olur mu..
ir-- olur..

(oturup, kemerimi takarken.. tuna da,yanıma oturdu)

yasin-- hava hiç sıcak değildi.. biz beklerdik,acele etmeseydiniz..
ir--tu--figen-- yasin-- hah hah hah..

ir-- (arabayı çalıştırdım )tunaa,bizde birilerini beklemiştik..hatırlıyor musun.. ayrılamıyorlardı..
tu-- elbette.. hatta başka şahitlerde var..

yasin-- (gülerek) tamam da,aramızda bir fark var.. siz evlisiniz..
bekleyemeyecek kadar acil miydi,konuşmanız.. onun için dedim..

tu-- evet yasin ,acildi..


Hiç yorum yok: