Translate

28 Mart 2012 Çarşamba

1135.bölüm..

 
off.. iki gün bürodan  uzak kalınca, yabancılaştım  sanki..
erkenden nail geliverince.. hanımlarla da ,hiç konuşma fırsatımızda olamadı..
iyi ki,üstümü değişmemişim.. toz olduk..
bu gitsin,bu gitmesin diye..  büronun altını üstüne
getirdik..
vahide hanımın ve deryanın.. odaları diye birşey yok artık.. herşey ortada.. ne çok eşyamız varmış.. ki benim oda daha duruyor.. naille burhanın bakışmaları süper olsa da,ikisi de.. gelen adamlarla beraber konuşmadan eşya indiriyorlar
songül de,o hengamede .. bana/ bize kahve yapma telaşında..
kutulardan filcan çıkardı..

hıı.. kum saatlerini görünce ,sinir geldi bana..
bin tane olduğunu nereden bileyim.. kırılmasın diye banyoya küvete doldurmuşlar.. adım atılmıyor..
üstelik adamın da suçu yok,ben hepsini al dedim..

telefonlar hiç susmuyor,arayan arayana..
diğerlerinin fişini çektiğimiz için.. hepsine ben bakıyorum tabi.. o hengamede anar ve kevin da aradı..
anar bir takım sorunlar olduğundan,gelmesi gecikmiş de.. özür diledi..hiç dert etme ,taşınıyorum.. sana da,açılış davetiyesi göndereceğim..geldiğinde,anlaşmayı imzalarız dedim.. çok memnun oldu..
kevin da,pamuklarına bakmak istiyormuş.. ona da,açılış konusunu söyledim..tuna da tatil olacak,daha iyi ilgilenebiliriz sizinle.. o zaman lizle buyurun gelin dedim.. tamam,dedi..
 
yine çalınca.. seslendim..
ir-- vahide hanım,burhan gelince beklesin..nedim beyi alacak..
vah-- tamam..buzdolabı gidecek mi diyor songül..
ir-- (yerime oturup) gidecekk.. (açtım) bahadır holding buyrun..
kemal-- merhaba irem hanım.. nasılsınız..

ir-- (sesindeki sevincin nedenini tahmin ediyorum da.. açık verir miyim )
 hiç sormayın.. kemal bey.. koşturuyoruz.. (kapıda burhanı görünce,elimle gel dedim)
bir dakika kemal bey.. burhan, nedim beyi sarsmadan evine götür,yukarı çıkar.. ne ihtiyacı varsa,al.. ve gel.. tamam mı..

burhan-- tamam da.. nail kaçtı demesin,daha da kötüleşmeyelim..
ir-- demez,ben söylerim.. öğlene işim var,ona göre geç kalma.. notere gideceğim..

kemal-- irem hanım,ben hastaneye gidecektim zaten.. nedim beyi de, alabilirim isterseniz.. sonra noterde buluşuruz..
ir-- burhan dur.. niye gidecektiniz,kemal bey..sesiniz öyle gelmiyor ama bir sorun mu var..

kemal-- (gülerek ) hayır hayır.. kardeşimi görmeye gideceğim.. iş yerinde,dün akşam üstü saldırıya uğramış ama iyiymiş..o  konuştuğumuz sorunlar,mucize gibi.. bir gecede çözülmüş irem hanım..
az önce öğrendim ,detayını tam bilmiyorum daha..yakalanmışlar ve kardeşim aralarında değilmiş..
saldırgana teşekkür edeceğim neredeyse..

ir-- burhan.. kemal bey,gidecek..hastaneye.. mutfaktaki votka ve havyardan birkaç tane benim arabaya koyar mısın..
burhan--  tamam
ir-- çok sevindim,kemal bey.. çok.. gözünüz aydın.. kardeşinize acil şifalar dilerim..  güngör beyler,niye çağırmışlar..müşavirlik mi teklif ettiler size.. yani yayla havası iyi geldi mi..

kemal-- evet yayla havası bana çok iyi geldi..çalışalım dediler ama anlatılana göre.. kayıt iyi tutulmamış..
karışmış herşey..  bakıp,karar vereceğim..bekir bey,bizi gece de göndermedi.. harika ev sahipliğinin yanında..durmadan fotoğrafımızı çekiyordu,meraklı herhalde diye aldırmamıştım ama..
şimdi o kadar emin değilim..

ir-- niye öyle düşünüyorsunuz.. bekir beyin,ne sebebi olabilir ki..
kemal-- bir bilsem .. sabah ,giyinirken yattığım odanın kapısı pat diye açıldı.. fotoğrafımı çekip gitti.. sizce,bu normal mi..

ir-- hahhh hah hah.. hiç güleceğim yoktu,kemal bey..
size hediye edecektir belki de.. yada evinde kalanların fotoğraflarını biriktiriyordur.. olabilir yani..  öğlen sorarım,isterseniz..

kemal-- sormayın,rica ederim.. duyduklarımdan sonra,bir daha gitmem zaten..
ir-- kemal bey,yapmayın.. allah aşkına.. duyduğunuz her neyse,doğru değildir..

kemal-- bilemem de.. güngör ve mustafa bey  söylediler..
ir-- (dudaklarımı ısırarak)üçü çok yakın arkadaşlar ya.. takılmışlardır size.. beni çağırıyorlar..görüşürüz..
kemal-- tamam..

kapatıp,kimbilir bekir beyi sabote etmek için..adama ne dediler diye düşünerek.. güldüm kendi kendime..
songül kahvemi getirdi.. tepsi büyük,en son bana verdi demek ki..

ir-- sağol.. söyle herkes buraya gelsin.. dışarıda oturacak yer yok..dinlenin..
songül-- (dalgın dalgın,başını salladı) tamam..

ir-- neyin var,songül..
songül-- biz bize kaldığımızda konuşuruz.. önemli değil..
ir-- peki..  


Hiç yorum yok: