Translate

28 Mart 2012 Çarşamba

1131.bölüm..



bülent-- irem neler oluyor..
ir-- neyi soruyorsun bülent.. yani o kadar çok ki.. hangi birisini anlatayım..

bülent-- hımm,o kadarını bilmiyorum da.. nedim ve kemal beyle hastanede  konuşurken duydum..tunayı.. tüm hesapları ayıracağız.. mal varlığını,paylaştıracağım.. şimdiden haberiniz olsun dedi.. bu ne demek..
eren ve tuğrul abiyle bir sorun mu oldu.. ve dün tuna çok gergindi..bu onun için hiç iyi değil..

ir-- biliyorum bülent.. abileriyle iyiyiz..kısaca; halası varisin yok..
yeni hanım al gibi bir şeyler duyurdu bize.. ben üzüldüm,tuna delirdi..
herşeyi devredeceğim,ağalığı ..çiftçiliği vs. bırakıyorum dedi..
hala  pişman olmuş güya ama olan oldu.. durumumuz böyle..
çiftliğe gitmeyi de o yüzden istemiyor..toprakları devir edeceği haberini alan,tanıdıkları..
 halan ilgilenemez bize ver diye ..tunayı bunaltmışlar, dün..  zaten davadan dolayı,gergindik.. bu da,üstüne
geldi.. hiç iyi değiliz,sustuğumuza bakma.. kıvılcım bekliyoruz anlayacağın..
bülentin sıkıntısı var, söyleme demişti de.. sorunca anlattım..kusura bakma..
sahi ne sıkıntın var,sıra sende anlat çabuk..

bülent-- (içini çekerek) yelizin kontrolleri yapılırken..testlerde bir anormallik görmüş arkadaş.. bana gösterdi..yelize çaktırmadan,ultrasonla bakıp..inceledik..
bir bebeğin gelişiminde problem var gibi gördük.. canımın sıkıntısı ondan..

ir-- daha bugün konuştuk,yelizle.. gelişimleri iyi..tekmelenip duruyorum dedi..
gibi dedin,bence yanılıyorsun.. yeliz mutlaka hissederdi,emin ol..hiç sıkma canını..

bülent-- (gülümseyerek) bence de ediyor ,ikimizde ters giden birşey olduğunu tahmin ediyoruz..
 ama dile getiremiyoruz..emin olabilmek için..  karın içi sıvısından alınması lazım..
doktoru rutin dedi ama yeliz kanmadı tabi.. vermem diyor..
 ruhsal durumu,açıkça anlatmama engel.. zaten kabul etmiyor da..çok değişti..ısrar edemiyorum,alınıyor ağlıyor.. bağırıyor..hiç konuşulmuyor.. son çare, olarak bayıltıp da almaya karar verdim..
tabi ameliyathanede  ve hamilelik  şartlarına uygun olmalı..
 yeliz bildiği için, düşmanıymışım gibi kaçıyor benden..
bebeğe çok üzülüyorum,bir de yeliz böyle davranınca.. (içini çekerek ) anlayacağın aklım karmakarışık..
yemin ederim.. böyle olacağını bilsem.. asla çocuk istemezdim..ihtimali bile  mahvetti,ya doğruysa yelize nasıl söylerim.. akıl ver bana..

ir-- (gözleri doldu,e ben hazırım zaten.. bir damla düştü bile..)sırdaşım olur musun..

başını salladı..gözlerini silerken..
ir-- nasıl diye sorma da.. buraya gelirken,ölüyordum neredeyse..bir anlıktı..  çaresizlik işte o..
ama senin bir umudun var.. yeliz ne kadar değişmiş olursa olsun..mantıksız değil..o,sadece annelik içgüdüsü ile bebeğini korumaya çalışıyor..istersen ben konuşup,ikna ederim..
tahlil neticesine hiç bir terslik çıkmayacak..bak görürsün..
 sen de,biraz daha dayanacaksın mecburen..  yelize destek olacaksın.. başka yol yok,kardeş..
(gülümsemeye çalışarak) ya hep,öyle olsa ne yapardım diye motive et kendini..ya da,irem gibi olsa ne yapardım da diyebilirsin..

bülent-- artık o kadar,çekilmez görülmüyorsun.. ya sen değiştin, ya da ben..
ama tunaya her zaman hayran olacağım ,o ayrı konu..inşallah dediğin gibi olur.. bir dakika,ölüyordum mu dedin.. bir yerinde bir şey var mı.. sarsıldın mı,çarptın mı.. ne oldu..

ir-- evet de.. hiç birisi olmadı.. sağlamım.. tabanca kurşunuyla,ölecektim..
hayret ne kadar sakin anlatıyorum.. sanki başkası yaşadı..konu kapandı,tuna geliyor.. kesinlikle duymayacak.. yemin et..

bülent-- sen neye bulaştın böyle,söylemedim diye tuna öldürür beni..
ir-- tamamen tesadüftü.. birşeye bulaşmadım.. yemin et,çabuk.. yelizi aramam bak.. sürünürsün..
bülent-- yemin ederim..
ir-- ufffffff..
tu-- ne oldu,sıkıldın mı.. geldim,gidebiliriz..
ir-- nerede kaldın,sahi..
tu-- (gülerek ) hesabı almadılar ki.. sen ağladın mı..
ir-- yok canım..

kalktık..
tu-- bülentt,senin neyin var..
bülent-- anlattım ireme..
tu-- anlaşıldı..

onun omuzuna attı kolunu.. benim de elimden tuttu.. yürüyoruz..
tu-- havanızı değiştireyim öyleyse.. amca hesabımızı ödemiş..kimdir,nasıl ulaşırım diye sordum.. buranın sahibine.."Lütfen sormayın,fatura bilgisini aldım ama söz verdim söyleyemem ..
yiğenleriymişsiniz..ödedi ve gitti "dedi.. çiçekleri de,ondan hiç almamışlar..

ir-- yazık ya.. jest yapmak istedi demek ki..
bülent-- duymadın galiba,adam yalan söylemiş.. kimbilir kim,hesabı ödedi diye..iyi niyetli olduğuna inanacakmısın

ir-- evet ama  ben konuştum onunla.. samimiyetine inanıyorum.. gözleri ve sözleri yalan değildi.. inan bana..
yalan söylemesi konusunda,bazı tahminlerim de var tabi.. o yüzden,içim ferah..
bülent-- nasıl yani..
tu-- şöyle ki.. koruma amaçlı ,bazen takip ediliyoruz.. irem; amca da onlardan biridir diye düşündü sanırım..
bülent-- e iyi,biliyorsanız.. sorun yok..

tu--evet,yok.. takma sakal dediğin anda,anladım zaten.. iremin arabası dakontrol edildi bu arada.. ne aradılarsa artık..

ir-- (kaşlarımı çattım ,aklımda dönüp duruyor sorular..amca da,polis mi yani.. deryanın şaşkınlığı, anlam kazandı birden..gülene çamurlu suyu dökmesi de, bilerek demek ki.. şüphelendiğim gibi..
lehime ifade veren de, o öyleyse.. ben de saf saf anlattım tabi.. iyi de,arabada ne arıyorlardı ki.. kapı kilitliydi..
tuna eğilip,bana bakınca.. ) efendim,ne oldu..

tu-- hiçç daldın da.. araban kalsın,beraber gidelim diyordum..
ir-- yok yok.. yarın çok işim var.. alırım..

tu-- bülent,benim arabayla gel.. karım inat biliyorsun..
bülent-- (aldı anahtarı,gülerek) bilmem mi,dostum..allah sabır versin bize..

ir-- heyy,kocamı karıştırmadan,kendine iste sabrı.. kardeş falan dinlemem..baba olmak kolay değil diyorsan..
anne olmayı tahmin bile edemezsin, çekeceksin tabi..

tu-- şeyy,karıcığım ben kullanayım mı..sen sinirlendin ya..
ir--bülent-- hah hah hah..

bülent-- ne oldu ya,sana.. bu nasıl konuşma.. yüz karasısın tuna..

ir-- kurban olurum,ben onun karasına..  emrin olur,aşkım.. buyur..
bülent-- ay ben,dayanamıyorum..
tu-- kıskannç..

bülent--tu--ir-- hah hah hah..

 

Hiç yorum yok: