Translate

28 Mart 2012 Çarşamba

1120.bölüm..


ir-- öğretenim iyi,bekir bey.. fırsatı kaçırmamak lazım..
 gerçi açılış için davetiye göndereceğim ama şimdiden söyleyim..güngör bey,mustafa bey.. gelmenizden mutlu olurum.. hayır amaçlı, bir açık artırma yapmayı düşünüyorum..
 mesela bekir bey, otobüs verecek.. sizin de,eğer bağışlanacak bir taşınmazınız varsa.
 itina ile satacağımdan ve umut vakfı için kullanılacağından emin olabilirsiniz..

güngör-- tamam.. yarın,onun da tapusunu getiririm..
ir--teşekkür ederim..
mustafa-- vakıf yeni mi. kurucusu,yöneticisi  kim..
tu-- mazisi eski de, vakıf adı altında bir yıldır faaliyette..ulaşabildiğimiz ,gençler fazlalaşınca..
hepsini bir çatı altında toplayalım dedik.. yöneticisi yeni emekli bir öğretmen..
yeni yurdun da,müdiresi aynı zamanda..

mustafa-- kurucu sen misin..
tu-- ne önemi var,abi..

ir-- mustafa bey.. tuna yıllardır yardımlarını,gizlilik içinde  sürdürmüş ve kimliğinin bilinmesi hiç istemiyor.
o yüzden,kurucu bahadır holding..adına benim..ama onu öğrenmeniz bile neredeyse imkansız .
vakfın bütçesi de güçlü ve devamlı destekleniyor.. (gülümseyerek) mesela ..
kendi adıma aldığım,tüm komisyonların adresi bellidir..o yüzden,% 10 istiyorum..

bekir-- uffffff,içime dert olmuştu..  rahatladım vallahi..
ir-- tu-- mustafa--güngör-- hahh hah hah..

***********

beraberce kalkıp.. yürüyerek iş merkezine gittik.. mesafe kısa zaten..
dört katlı,geniş ferah bakımlı.. masrafsız..kiracılar çıkınca boya,badana da yapılmış..
 tek tek satılabileceği gibi.. sam içinde ideal bir merkez olur..
depo olarak kullanılacak yeri de mevcut..
girişe indik.. beş büyük mağaza ve hepsinde kiracı var..

bekir-- hangisine girelim,hepsinin planı aynı..
ir-- sadun beyin bürosu olsun..  geleceğim demiştim,bekliyor..
bekir-- peki,buyrun..

onlar önden yürüyorlar..
tu-- baktın mı,köşke..
ir-- baktım,harika olmuş.. sözleşmeyi imzalayıp.. paranın bir miktarını vereceğim..
tu-- yarın ki,satışı bizim noterde yapın.. nedim beyden,avukatı göndermesini isterim..
ir-- olur.. konuştun mu..nasılmış..

tu-- konuştum.. bülent geldi.. hastanedeler şu anda..hazırlık yapılıyormuş..akşam ameliyat olacak..

ir--(büroya girmeden,kolundan tutarak durdurdum ) içeride bahsi geçebilir,
(sadun bey,mr.rekin ve vahide hanım arasında olanları özetledim)akşamyemeğe gidecekler yani.. sadun bey de iş için çok sevinçliydi..gerçi detay vermeyecektim ama neler oluyor deme diye, anlattım.. tamam mı..

tu-- tamam da.. sana karışma demiştim , hatırlıyorsan..
ir-- karışmadım kiii...
tu-- bellii..

içeri girdik.. sadun bey karşıladı,güler yüzle.. kendi odasına aldı..diğerleri oturuyor,tabi..

sadun-- (koltuk çekti,ikimize de) buyrun lütfen..
ir-- ben,yapılanları görmek maksadıyla gezebilir miyim sadun bey..
sadun-- tabi ki.. sekreterim yardımcı olur size..
ir-- tamam..

biz sekreteriyle yapılanlara baktık..
koltuk örnekleri gelmiş,bir tanesi de kaplanmış.. bayıldım doğrusu.. mağazayı da kolaçan etmiş oldum..
teşekkür edip,sadun beyin odasına girdim.. çaylar içiliyor, sohbet eşliğinde..
yerime oturmadan masasının yanına giderek..
ir-- elinize sağlık,sadun bey.. çok beğendim..harika bir ekiple,harika bir iş çıkarıyorsunuz.. tebrik ederim..
 sizi tavsiye etmekten,mutlu olacağım..

sadun-- (gülümseyerek) beğendiğinize çok sevindim,irem hanım..iltifatınız onurlandırdı.. elimizden geleni yapıp,sizi mahçup etmeyiz..çay içersiniz değil mi..

ir-- başka zaman içeriz.. acelem var da, şu sözleşmeyi imzalayayım diyorum..

sadun-- (çekmeceden bir dosya çıkarıp,uzattı ) tabi buyrun..
hızla okuyup.. imzaları attım.. bir nüshasını bana verdi..ben de zarfla ,parasını verdim..

ir-- (başımı oturan beylere çevirerek ) sizi bilmem ama benim gitmem lazım..
tanıştığımıza çok memnun oldum.. yarın görüşeceğiz kısmetse.. mümkünse xx. noterde işlemlerimizi yapabilir miyiz..

güngör-- elbette.. bize de yakın..
bekir-- ben de,gelecek miyim..
ir-- bilmem.. para almak için mi,vermek için mi gelmek istiyorsunuz..onu  söyleyin önce..
güngör--mustafa--tu-- bekir--  hah hah hah..

bekir-- iyi ben vereyim..
ir-- buyrun öyleyse bekir bey,sizi kıracak değilim ya...
mustafa--tu--ir-- bekir--güngör-- hah hah hah..
mustafa--irem hanım bu kadar övdüğüne göre,bir bildiği vardır mutlaka..
yazlık bir mekan için,uzman görüşünüzü almak isterim.. bir ara uğrarsanız bakarız..
sadun-- tabi ki,mustafa bey.. (kartını verdi ) cumartesi sabah ararsanız,buluşuruz..
güngör-- (kartını uzattı) bu da bizim.. tanıtım da yapıyoruz demiştiniz..ben de arayacağım..
sadun-- beklerim güngör bey..

kalktık sadun beyle tokalaşıldı..

*******
bürodan çıkınca..
ir-- öğlen bir gibi diyelim mi..
güngör-- tamam.. avukatınız incelemek isterse,sabah büroma buyursun..
ir-- olur,gönderirim.. iyi günler diliyorum,yemek için sağolun bekir bey.. sacide hanıma selamlar..
bekir-- as.afiyet olsun..

onlarla da tokalaştıktan sonra....tunayla arabama doğru yürürken..
ir-- araban nerede..
tu-- bülentte, ben taksiyle geldim..rica etsem,bırakabilir misiniz acaba..
ir-- (açtım kapıyı) elbette beyefendi.. ama keyfime tabisin,şikayet yok..
tu-- (oturduk koltuklara.. gülerek ) eder miyim hiç..
 ama balcalı olsun şimdilik..bekliyorlar da, toplantı değil.. birşey imzalamam gerekiyor muş..
sonrasında tamamen seninim..(yüzünü astı ) hımm,akşam hastaneye gideceğimi unuttum..

ir-- (hareket ettim ) saat üç.. akşama daha çookk var,tunam.. başla..
tu-- neye..
ir-- şu burun kanaması..
tu-- of iremmm.. başbaşa kalmışız.. bunu mu konuşacağız.. daha ne kurcalıyorsun ki.. sıcaktan olmuş,işte.. geçti,gitti..(gülerek ) belim kaşınıyor zaten..stresimi daha yeni atmışım..güzel şeylerden bahsedelim..

ir-- ohh numaran da güzel.. belim kaşınıyor de kurtul..ben sana yapacağımı biliyorum..

tu-- (gülümseyerek iki sigara yakıp,birisini verdi )bilirsin,patroniçem ama neymiş.. merak ettim..
ir-- bülente söyleyeceğim..
tu--(yüzünü buruşturup ) ooo,sakın ha..hiç bülentle  uğraşamam ..
beni tehdit ediyorsun da..sen de kontrollerini olmadın.. hatırlatırım..

ir-- yarın öğleden sonra gitmeyi düşünüyorum..
tu--(telaşla ) sahi mi.. ne oldu ,bir terslik mi var.
ir-- yoo,adı üstünde kontrol.. işte..

tu--ne bileyim,sen pek gönlünle gitmezsin de..
ir-- bu sabah.. vücudumdaki bütün kemikler ağrıyordu..dün tekirde kaldığımızdan olabilir de,
ağrı bayağı fazla olunca gözüm korktu..
tu-- ya şimdi..
ir-- en fazla bir saat sürmüştür.. hareket edince geçti.. iyiyim yani..
tu-- balcalıdan,dönünce hastaneye gidelim öyleyse.. yarına işin var..bülentte buradayken daha iyi olur..
ir-- yok,çok yorgunum.. gidemem, bir yere.. uyumak istiyorum..
tu-- inatsın..
ir-- öyleyim,gencim..güzelim.. ayy,yarın gidemem.. teyzem çağırdı..çarşıya çıkılacakmış..  beraber gidin dedi..
söz vermedim de, gece için özür gibi olsun diyorum..
tu-- o haldee.. hastaneye de gidiyoruz..

balcalı kampüsüne girdim..
ir-- tamam.. tunaa,çiçeğin ailesi nerede oturuyor..gelmişken bir hoşgeldiniz diyeyim..
tu--(gülerek ) ben nereden bileyim..

ir--of tunaa..
tu-- sahiden bilmiyorum canım.. yurda yakın bir ev buldu,saliha hanım..fazla yatak yorgan vs.ne gerekiyorsa koydurmuş içine..çocukları da okula kayıt yaptırmış..gülten hanımla biz hiç karşılaşmadık.. yurtta ahçının
yardımcısı olmuş.. yemek çıkıyormuş,bir öğün.. deneme mahiyetinde..herkese açıkmış,öğlenleri izdiham oluyormuş yani hem evde yok,hem de düşüncemi biliyorsun...çiçeğin töreninde görüşeceksiniz zaten..

ir-- (dekanlık binasının önünde durdurdum arabayı..
çok kalabalık..öğrenciler yürüyorlar gruplar halinde.. ) buyur ama çağırırsan yok demem..
tu-- sen bilirsin,istiyorsan gel ama makam henüz benim değil..
ir-- (gülerek )hıh.. makamını sevsinler.. bir daha geleceğimi nereden çıkardın ki..
tu-- (indi,benim tarafıma gelip ) içime doğdu.. yandaki park alanından ,göl görünüyor..sıkılma diye dedim..
ir-- olur,ağam.. hadi çabuk, git gel.. 


Hiç yorum yok: