Translate

28 Mart 2012 Çarşamba

1119.bölüm..

tatlı ve meyve ikramı yapılırken..

mustafa-- bekir,arazi için karar verdin mi.. daha ne kadar bekleteceğim,başka isteyenlerde var.. ne çok düşündün...

güngör--(gülerek) bak irem hanıma satarım,haberin olsun..
güldük..

bekir--hevesim kalmadı,sana engel olmayım..buyur sat ,satabiliyorsan..

güngör bey,ben bilmiyormuşum gibi.. arazinin yerini,özelliklerini anlattı..
mustafa-- çok değerli yeri.. fiyatı da çok uygun..
bekir kıran kırana pazarlık yaptı.. size de,o fiyata olur..yabancı değilsiniz..

ir-- sağolun.. çok ilgili değilim ama anlattınız madem,belki bir soran olur.. fiyatı da duyayım bari..

güngör-- 350 bine müşteri var ama bekir arkadaşımız, 220 bin dedik..
ir-- hımm.. 350 bin iyi para..  vadelidir büyük ihtimalle..
bekir bey de,220 bin verebilir ama hevesi kalmamış almıyor..
eğer gerçekten yabancıya gitmesin diyorsanız.. ihtiyacım olmamasına rağmen..ben 150 bin veririm.. peşin para.. tercih sizin..

mustafa--ohoo, sen bekirden de dişli çıktın..
bekir-- sana erken sevinme diye, boşuna mı dedim ben..

tu--güngör--mustafa--ir--hah hah hah..

güngör-- kabul,yarın noterde satışı yapalım.. parayı peşin isterim ama..
ir-- peki,hayrını görün..
mustafa-- size de hayırlı olsun..
ir-- sağolun..

bekir-- fiyatı kırdın ya.. helal olsun sana.. yarı yarıya ortağın olmak istiyorum.. irem,lütfen olur de..
ir-- (gülümsedim ) neden olmasın.. 150 bin verin,olalım..
bekir-- nee..
güngör-- işte bu bekirin bittiği andır..

tu--güngör--mustafa--hahh hah hah..

mustafa-- bizimle çalışmanı teklif ediyorum.. irem hanım..satışımızı yap.. komisyonunu al..
ir--mustafa bey..devamlı olmaz da.. bana gerçekten ihtiyaç duyduğunuz zaman, yardımcı olmaya çalışırım..

bekir-- önce ben teklif ettim.. hemde ne şartlar sundum..
güngör-- kabul etmediğine göre,az gelmiş demek ki..

ir-- (güldüm ) yok, çok cömertti.. ama ben yerimden memnunum..tok ağırlaması zor olurmuş misali..
hiç bir vaat aklımı çelemez.. mümkün değil..

tu-- beyler,irem artık son noktayı koydu sanırım..
bekir-- vayy,tuna dayanamadı..
tu-- nasıl durduğumu bir de bana sorun..
güngör--bekir--mustafa--ir--tuna-- hah hah hah..

kahvelerimiz geldi,sigaralar yakıldı..

bekir-- tuna sende buradayken,kahveyi içince..hep beraber  binaya bakmaya gidelim..
tu-- olur..

güngör-- iş merkezini mi,diyorsun.. sattın mı yoksa..
bekir-- evet..  bir hafta içinde,irem satacak.. müşteri misin..
güngör-- olabilir.. irem hanım hadi,şimdi siz bana satın bakalım..
ir-- isterdim ama hem daha görmedim.. hem de,müşterim hazır..

güngör-- görmeden müşterini ikna ettiysen.. bravo doğrusu..
bekir-- biliyor da,detaylara bakacak.. katları gezmedi..benden duymuş olma,kendisi alacakmış..

mustafa-- tu--bekir--güngör-- hah hah hah..

ir-- evet  de.. duruma göre..gelecek hafta da,ya satacağım yada kiralayacağım kısmetse..
bekir-- senn,ciddi misin..
ir-- evett,yine mi şaşırttım sizi..

mustafa-- ne şaşırtması,darbe vurdun.. darbee..
güngör-- yaşlandın,bekirrr..

güngör--mustafa--tu--ir-- hah hah hah..

bekir-- bana diyorsunuz da.. sizi de mat etti.. ne haber..
güngör-- evet de,en çok darbeyi sen aldın.. yarı hissesini, 110 bine mal edeceğin araziyi..
150 bine alacaksın.. binadan ne komisyon verdin,allah bilir..

bekir-- (gülerek ,bana baktı) % 3 dedim..% 10 istedi,
bir hafta içinde satması şartıyla kabul ettim..
bende güya uyanıklık yapıp,sekizinci gün olursa % 3 olur diyorum.. meğerse,minareyi çalmadan kılıfı  hazırlamış..
tu--ir-- güngör--mustafa-- hahhh hah hah..
 

Hiç yorum yok: