Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

1111.bölüm..



ir-- (omuzlarından itip.. yatırdım mindere hala gülüyor..
küçük kırlenti kaptım, vuruyorum güya) sen çok oluyorsun ha..
zaten serseme çevirdin beni.. bıdı bıdı.. birde unutmuşmuş..
ben de yedim.. söyle çabukk.. tunaa,kalkamazsın buradan..

kollarımdan tutup,yanına yatırdı beni..
tu-- sen de yatarsın o zaman..
(saçlarımı boynumdan çekti.. gözlerini kaçırmadan..)
şimdi..

gözlerimi açmış bekliyorum,hevesle..
tu-- şimdi sormam ise,bir mucize diyecektim..
ir-- (mırıldandım )bulutların üstüne çıkarıp,
elinden düşürdüğün halde.. yeniden, ayaklarımı yerden kesiyorsun ya..asıl mucize bu..
tu--  başımı döndürüyorsun,iremm..
"sende" dedim ama duymadı.. hiç dert etmedim.. anladı o..


*********


sabah altı da tunayı,uyandırmadan kalktım divandan...

vücudumu esnetip,sabah hareketlerimi yaptım.. tutulmuşum ve kemiklerim müthiş ağrıyor.burun kemiğim bile sızlıyor,o derecede..bülentin ağrıların olacaktır da,geciktirmek senin elinde..
kontrollerini ihmal etme dediği aklıma geldi..işte başlıyoruz dedim, kendi kendime.. banyoda yüzümü yıkayıp..havluları tele astım.. aralık pencereyi kapatırken,kuş cıvıltılarını dinleyerek.. pırıl pırıl gökyüzüne baktım..
günümüz de,geleceğimizde böyle aydınlık olsun diye geçirdim içimden..

giyindikten sonra..
şöminede kalan ateşin yeterli olacağına kanaat getirerek..
tavaya yumurtaları kırıp.. sacayağının üstüne koydum..
kahvaltılıklarımızı tepsiye yerleştirirken..
tu-- iremm..
getirdim tepsiyi,sehpanın üstüne bıraktım..

ir--  ağam.. günaydın..
tu-- (kollarını uzatınca ,yanına oturup.. öptüm yanağını )
 günaydın.. (gülümseyerek ) senin kokunla uyanmak isterdim..yumurta kokusuyla değil..

ir-- hah hah hah.. ne yapayım,pintisin ağam.. ateş geçmeden pişireyim dedim.
tu--(elimi tuttu ) dededen tescilli olan,senmişsin.. paran mı yok,al..

ir--aa,olmaz.. ünüme leke sürer miyim..hem onun gibi kimse olamaz,anlatılanlara göre..
daha ben doğmadan..-babam neredeyse artık-bütün ağaçlara  aşı yapılacakmış..
rica etmiş..osman enişteme..tamam diyip.. tek başına,günlerce uğraşmış adamcağız..
bittiğinde dedem;"eline sağlık oğlum.. hak ettin,bir tane portakal koparabilirsin..
ye,tadı nasıl bana söyle "demiş..

tu-- vay be.. osman enişte ne yapmış..
ir-- bir tane koparıp, vermiş eline..
 "hacı amca.. benim boğazımda kalır, kendi malın gibi ye" demiş..

tu-- hahh hah hah.. bu daha güzel olmuş.. aman sen sakın öyle olma..

ir-- (gülümseyerek )gen meselesi,bilmiyorum..
ama biraz daha yatarsan, gecikeceğimizi biliyorum..
(yumurtadan gelen kokuları duyunca)elimi bırakmazsan..birde yanık yumurta yiyebiliriz..

tu-- fark edeceğimi sanmıyorum..
ir-- pekiii,sen bilirsin.. zaman sorunu olan sensin.. kay kenara..
tu-- (oturup) çok acımasızsın da,bunun akşamı da var.. haberin olsun..
ir-- tunaa,öğleni de varr..
tu--ir-- hah hah hah..

o giyinirken,yatağı.. etrafı topladım.. kahvaltıyı yaptık..
ben aceleyle bulaşığı yıkarken, o da ateşi söndürdü..

tu-- iremm,arabayı çalıştıracağım.. gecikme..
ir-- tamam da.. tuna şu meyveleri al,sütlü ekmekleri de köpeklere ver..

alıp,çıktı..
işim bitince ..  montumu ayakkabımı giydim..
çantamı aldım,askıdan .. etrafa bir göz gezdirip.. çıktım klübeden..
kapıyı kilitlerken.. köpekler ekmeği yiyorlardı.. gelemediler yanıma..

gidip arabaya oturdum.. çalışıyor da.. tuna nerede ki derken.. geldi neyse..hareket ettik..

ir-- neredeydin..
tu--  başka bir ihtiyacınız var mı demek için.. bekçiye gittim.. yok dedi..
hemen süt,peynir hazırlama telaşına girdiler..sana selamları var...gecikiyoruz,siz peyniri eve koyarsınız diyip.. parasını verdim..

ir-- as.. fatma da yok.. çiftlikten süt getirseydin keşke..sütlaç ve yoğurt istiyor canım..

tu-- getiririm.. ama sütlaç tehlikeli.. yoğurt yap.. kilo alıyorum..
ir-- yok canım,ne kilosu.. gayet iyisin.. (gülerek )  sütlaç diyince,eren abi geldi aklıma..
özledim,gidebilseydik keşke..
tu-- keşke ama şu ara imkansız..  haziran sonunda hasat başlamadan..iki gün kaçabiliriz belki..
ir-- sağlık olsun,kısmet artık..

telefon çalınca,irkildim..
ir-- ay hayırdır inşallah.. bülent mi arıyor acaba..
tu-- açarsan öğreniriz..
ir-- sen aç,ayıkmadım daha.. uykum var.. 

 

Hiç yorum yok: