Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

1105.bölüm..

tuna bakkaldan,manavdan alışveriş yaparken.. ben de,zuhalle ve annemle
konuştum.. iyi dileklerimi,söyleyip kusura bakmayın..
elif ablalarla gelecektik ama kısmet olmadı dedim..

sonra,sadun beyin bürosunu arayıp.. yarın gelebileceğim diye not bıraktım..

yağmur da ,şiddetlendi..
damlalar hızla düşüyor arabanın üstüne..
rahatlamış olarak arkama yaslandığımda düşünüyordum..

 kimbilir halamla ne geçti aralarında..
tuğrul abim, tunaya ne dedi.. ela nasıl dahil oldu ,meseleye..halam ne söylemiş olabilir ki..hiç birini bilmiyorum,
bilmek istediğimden de emin değilim..

 tunaya ısrar etmek istemedim aslında.. tadım yok dedi,demek yine bunaldı..yoksa abimi çok sever..
arabanın kapısını açında düşüncelerimden sıyrıldım..
 elindekileri arka koltuğa koyup, yerine oturuncaya kadar.. ıslandı tabi..

birkaç yaprak,kağıt havlu koparıp verdim..
silerken..
tu--aradın mı..
ir-- hımm.. selamları var.. beni teselli ettiler..
tu-- as.. kıyamamm.. ben de ederim,birazdan

ir-- yok yok,başka aktiviteler bekliyorum senden..
tu-- ne gibi,hiç anlamadımm..
ir-- şömine yakmak ,yumurta pişirmek gibi..şeyler işte..
tu--ir-- hah hah hah..

tu-- (arabayı çalıştırırken, telefon çaldı ) gerekli haberi verdin,açma..

ir-- olmaz , ya önemliyse.. (açtım) alo.. oo,nedim bey.. merhaba..nasılsınız.. (hareket ettik..) ............. bizde,iyiyiz sağolun...
......... .....................................................................................................
tabi de..  acil mi................... .................................................
ayın,kaçı.. hangi gün.. anlayamadım............. evet,yağmur yağıyor..
..........................................................................
aksama olmayacakmış gibi görünüyor.. ama yarın yüzyüze konuşalım..
 çarşıya geleceğim.. büronuza uğrarım.. ..........................................................
 tuna yanımda da,araba kullanıyor..............................................................................
neden.. yine ne işler çeviriyorsunuz siz...............

(evimizin önünde durdu.. tuna.. ahizeyi alıp.. aramızda tutarak..)
tu-- nedim bey,ireme söyleyemediğiniz nedir.. dinliyoruz..

ned-- sadece size söyleyebileceğim, bir konu da ondan ...
benimle ilgili ama anlatamıyorum bir türlü.. hemen,ne iş çeviriyorsunuz diyor..
mahkemeniz 17 sinde..öncesin de ve sonrasında birer haftalık izin istedim.. acil bir durumdan dolayı..
 şimdiden bilinsin ki,sorun olmasın diye.. büroya da gidemeyeceğim..irem hanıma söylediğim buydu..  dinliyor,madem..acil durum ne demeyin lütfen.. iyi akşamlar..

tu-- (arabanın kapısını açıp,kapattı.. sonra kulağına tutup ) söyle..
indi,dinlemiyor.. .........................................................................................
........................ ................... ..........................................................................
ağır koli kaldırmak neyine, nedim bey.. yaşlı başlı adamsın..................................
hah hah hah............... ............... tamam tamam,gençsin................................
fıtık olmanın sırası mıydı,şimdi.. tam da evlilik öncesi........................................
.................................................................................................................
.............. doktorun  madem acil demiş.. git,istanbula..
bülent yapsın ameliyatını.. mahkemeye kadar iyileşirsin.. bekleme.. ....
.................. yaz numarayı.. ... ..............
(telefon numarasını söyledi ) ben de ararım.. geçmiş olsun.. ...........
tamamm bana ait,izni ben verdim.. gidebilirsin........................
gülderen hanımın ev numarası ne..(yazdı kağıda ) bir gelişme olursa,ararım seni..
selam söyle....

kapatıp,bana baktı..
tu-- sen birşey bilmiyorsun.. iş için ben gönderim,tamam mı..
ir-- tamam.. çok mu kötüymüş.. bel fıtığı da,ne zordur ..ne zaman,koli kaldırmış ki..

tu-- evi küçücük.. dün gece,gülderen hanım rahat etsin diye..
fazla kitaplarınıkolileyip, telaşla kaldırmış..çok ağırmış ..ağrıdan nefesim kesildi, ambulans çağırdım dedi..
bel fıtığı da kötüdür herhalde ama adam femoral fıtık olmuş.  sana nasıl söylesin...

ir--o nee..

tu-- işte o da,sen soracağın için... fıtık oldum diyememiş.. kasık fıtığı çeşidiymiş..
..hastanede kalmış gece..tetkiklere göre,derhal ameliyat denilmiş..
basit ama sonrasında kesin yatak ıstirahatı varmış..
  mahkeme olunca,kabul edememiş.. gülderen hanımın evindelermiş,şimdi..
iğne yapılacakmış,birkaç gün..çok ağrım var,yürüyemiyorum.. yatıyorum dedi..

ir-- tuh ya.. (anahtarı aldım ) sen ,bülentle konuş.. ben de şömineyi yakayım..
tu-- dur.. beraber gidelim,kayarsın falan.. kahrolurum..

arkadan poşetleri aldı.. el ele ağır ağır.. yürüyüp.. kapıyı açarken..
üstümüze atlayan,köpekleri sevdik..

ir-- poşette ne var,çıldırdılar baksana..
tu-- kemik aldım da ondan.. sen geç de... vereyim..
ir-- tamam..
ışığı yakıp,poşetleri aldım..

Hiç yorum yok: