Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

1104.bölüm..


yağmur yağıyor,hava karardı... üç hanım arka arkaya gidiyoruz..

 bürücekten anayola çıkacakken ışıklarda durduğumuzda..
camı açıp,yanımda duran ayla hanıma seslendim..

ir-- önden buyrun..
ayla-- sen buyur..
ir-- peki.. şarkı duymuyorum,niye..
ayla--niz-- hah hah hah..

niz-- düşünüyorum,Adanaya kadar belki bulurum..tuna bey söyledi mi sanki.
tu-- (gülerek )evett. telgrafın tellerine kuşlar mı konar, dedim bitti..

niz--ayla--ir-- hah hah hah..

ayla-- iremm,aynadan eliflere bakk.. beraber söylüyorlar..iyi gaz verdin,valla..
ir-- (baktım gülerek ) bence onlar,başbaşa kalmayı özlemişler.

ışık yanınca camı kapatıp.. hareket ettim..
ayla abla peşimde,elif abla da arkada..

ir-- bir sigara verir misiniz,beyefendi..
tu-- veririm,hanımefendi ( iki tane yakıp,birisini verdi ..camı da araladı )
ir-- sağol.. şimdi şarkı istiyorum..
tu-- (gülerek )enstürman olmadan söyleyemem ki.. prensip meselesi..

ir-- hah hah hah.. iyi evde çalarım,söylersin.. biraz uyusana sen..bir haftadır içmiyordun,çarptı mı ne.. gözlerin kızarmış..
tu-- (gülümseyerek)sesinin güzelliğini ağzımdan kaçırdığıma göre,çarptı herhalde..  sanki , sordular.. nasıl dedim,ya..
ir-- amann ne takıyorsun,kafana.. duyacak değiller ya..
hem duysalar da.. onlardan zarar gelmez.
 baksana, hiç kompleks yapmadan nasıl güzel anlattılar..neler konuştuk,düşünsene..
sen yaşadıklarını anlatır mıydın,ilk kez gördüğün insanlara..

tu-- hayır.. ama 30 -40 yıl sonra , anlatacak şeyler çoğalırsa..
belki olabilir..şimdi bir kelime söyleyebilirim ancak..

ir-- hangi kelimeymiş , o..
tu-- iremm..

ir-- gözümü yoldan ayıramıyorum.. tepkimi eve saklıyorum,aşkım..
konuyu değiştir,lütfen.. yoksa ..
tu-- tamam tamam.. içki yüzünden mi,hanımlar kullanmak istediler..
ir-- evet , pek kabul etmezlermiş..
anahtarı sen verince,onlar da vermek zorunda kaldılar..şarkı da bahanesi oldu..
tu-- (içini çekerek ) ben aslında.. hiç havamda değilim..
bürücekteki evde kalalım..gitmeyelim diyecektim ama hüseyin beyler planı bozdu..

ir-- yarın okulun olmasa,gece gelebilirdik ama artık pek mümkün değil.. yoksa,çok hevesli değildim bende..

tu-- hevesli değilsin demek.. ilerideki benzinliğe girsene..
ir-- girecektim zaten.. lavoboya gidemedim orada.. benzin de alırım..
(sinyali verdim )

tu-- (yan aynadan bakarak) arkadakiler de,geliyor.. güzell..
ir-- (girdik benzinliğe,pompaların yanında durdurdum arabayı..inerken)niye güzel dedin..

tu-- (gülümseyerek ) gitmemek için,bozma sakın..misafirimiz gelebilir demişsin ya,ergüne..
haber geldi diyeceğim..
ir-- inanmıyorum ya..
tu-- inan.. sen git,ben alırım..
ir-- tamam..

*******

biz lavobodayken.. erkekler de,benzin almışlar..
dışarı çıktığımızda,biraz ileride.. konuşuyorlardı.. yanlarına giderken..

ir-- hanımlar,anahtarları kaptırdınız.. ısrar edebilirler,durumları nasıldı..
elif-- (gülerek ) gayet iyi.. edeceğini sanmam..
ayla-- ben de.. hala şarkı beğenemedi.. düşünüyor..
ir-- ay yazıkk..
ir-- elif--ayla-- hah hah hah..

ayla-- sizde durum ne..
ir-- iyiydi de.. biz söze gelemiyoruz..abime de söylemiştim,yurt dışından misafirimizin gelebileceğini..
aradı,gelmişler.. tekirdeyiz dedik,buraya geliyorlar..kebabı, geçen sefer çok beğenmişlerdi..
elif-- hadi yaa..
ir-- şimdi onu da arayacağım ama bulamazsam sen,söyler misin elif abla..o kadar da,arzu etmiştim ki..
elif-- ne yapacaksın,iş işte.. olur,söylerim..
ir-- sağol.. biz benzinlikte bekleyeceğiz, yolunuz açık olsun..
ayla-- elif-- sağol..
ayla-- elif sen öne geç.. farlardan çok rahatsız oluyorum,ben..
elif-- tamam

eşlerimizin yanında durduk..
niz-- görüşürüz,irem hanım..
ir-- görüşürüz nizamettin bey..

hü-- hoşçakal,irem.. sıkma canını,iş başka..
ir-- evet ama hiç içime sinmeyecek.. güle güle,çok selam söyleyin..
hü-- as...

tuna da tokalaştı ayla ve elif ablayla..
hü-- plan bozuldu,hanımlar.. yem bitti.. biz kullanıyoruz.. buyrun..biraz da siz şarkı söyleyin..
ayla-- duyduk mu ki..
hü-- bilmem,ben söyledim ..
niz-- ama bulamadım ayla..
ir-- sevmekten kim usanır, desem..
niz--iyi fikir,sağolun derim..

tu--hü--ayla--elif-- niz--ir-- hah hah hah..  

onlar korna çalıp,gittiler.. biz de arabaya oturduk..

ir-- sen yokmusunn..  gitmemek için..ne bahane buldun..
tu-- buraya geleceklermiş dedim.. ya sen ..
ir-- aa ben de,aynı şeyi söyledim..

tu-- tamamm.. gidebiliriz öyleyse..
(çalıştırdı arabayı ) klübemize gidelim diyorum.. sabah dönmemiz rahat olur..

ir-- evet evet.. ben de,annemi arayayım da fotoğraf çekilsinler..
tu-- teyzeni de ara..
ir-- tamam.. (kaldırdım ahizeyi )

tu-- irem.. saat daha erken,acıkır mısın.. birşeyler alayım mı..
ir-- yumurta,ekmek.. süt al..

Hiç yorum yok: