Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

1102.bölüm..

şerefe diyip,içtiler..
ben de su bardağımı koyarken..

ir-- hüseyin bey.. ali dedenin vefatında..köye gittik..
ayla--pardon .. başınız sağolsun..
daha iyi anlamak açısından ali dede,kimin dedesiydi..

ir-- sağolun.. ali dede;zuhal,ali ve ergün kardeşlerin dedesiydi.. teyze çocuklarıyız...
hü-- babaları osman abi de.. benim halamın oğlu..
sacide-- akrabalık çok uzak değilmiş..
 ir-- evet,değil..
ayla-- lütfen devam edin,irem hanım..

ir-- cenaze evi tabi.. yedi den,yetmişe.. herkes orada..
abiniz ve eşi de gelmişler..dini görevler yerine getirildikten sonra.. gençler hep bir arada oturduk..
 konuşuluyor.. ziya,tuna tanımadıklarından..
 kardeşler olarak benzerliğinizi de bilmiyorlar..ziya ,ergün abiye..
"adama bak,ya..dün yumurtalıkta, barda içki içiyordu..gözümle gördüm..
şimdi hocayım diye sizi kandırıyor.. nereden buldunuz bu hafızı" dedi..

bekir--ir--ayla-- sacide--elif--tu-- hü--niz-- hah hah hah..

hü-- beni ona benzetince,sorun yok ta..zavallı abim,sayemde arada bir iftiraya uğruyor..

ir-- ergün abimde,açıklayıp.. kardeşi,hüseyin abidir o dedi..
 Ankarada..eşiniz ve sizin hami olup,göz açtırmadığınızdan da bahsetmişti..

hü-- sağolsun.. kollamak lazım da..ergün hiç üzmedi bizi..yalnız yeni damat açık vermiş,ne işi varmış.. bar da..zuhal duymadı mı..

ir-- duydu,biliyorduk da.. ziya işi gereği,muaf..doktorlar arkadaşları ve tunayla beraber eğlenmeye gitmişlerdi..

hü-- (gülümseyerek ) sustum,bir açık da ben verip..tuna beyi de yakmayım bari..

ir--(güldüm) damarıma basmayın da,yanan siz olmayın..
ben de,bu inceliğinize karşı.. ziyanın diğer dediklerini,söylemeyim bari..elif hanım, 2 yada 3 mart.. hani araştırırsanız, lazım olur..

hü-- tuna bey,yardım edin.. siz de oradaymışsınız..hakkımda ne söylemiş olabilir ki.. yalnızdım..
elif-- aa.. yalnız olmama ihtimalin de mi var..
niz-- batıyorsunuz hüseyin beyy..
bekir-- iremin tehlikeli olduğunu  ,biliyorsun.. üstelik,kız uyardı..tarihi bile biliyor,bak.. canına mı susadın ne..

niz-- bekir-- hü-- sacide--ayla-- tu-- ir-- elif-- hah hah hah..

tu--(gülerek )  hüseyin bey.. ziya hiçbirşey demedi..ama siz adım geçtiği anda.. iremi karşınıza aldınız..
hiç lafın altında kalır mı, şüphe tohumlarını attı bile..ben birşey yapamam..size,allah yardım etsin..
tarih doğru,gerisini ;  görmedim,duymadım..bilmiyorum..

bekir--  uyanıkk.. sende ,paçayı böyle mi kurtarıyorsun..

ir-- (gülerek ) bekir bey? birşey mi dediniz ?
bekir-- hayır,hayır.. hayır..

hü-- vay bee.. sindirdi hepimizi..

ir--ayla-- sacide--elif--tu-- hü--bekir-- hah hah hah..

elif-- tesadüfe bak ki, ziyayla bu gece karşılaşacağız..

ir-- elif hanım, akıl vermek haddime değil..ama ziyayı tanıdığım için.. küçük bir uyarı yapmak istiyorum..
 çok uyanıktır,soruş şeklinizden bile niyetinizi anlar-durumuna göre-hemcinsini korumak isteyebilir.. kendinizi tanıtmayın..

hü-- (gülerek )ziyayı nasıl tavlayabilirim..
tu-- çok zor..ama nikah tarihini, öne alabileceğinize inandırırsanız..belki..
hü-- ama ben sahiden aldırabilirim.. kaçına gün vermişler..
ir-- 26 sına..  ziya için, çok sevdiğiniz zuhali üzmeye değer mi..
ziya iyidir de-işin açığı henüz el oğlu..- zuhal ise benim canım.. sekiz aydır nişanlılar.. 20 gün  daha bekleyebilir..yalnız,bu dediğimi kesinlikle duymasın..

hü-- heh heh heh.. iremm,açık verdinn..
ir-- ben ne açıklar kapatmışım,hüseyin bey.. hodri meydan..

bekir--ir--ayla-- sacide--elif--tu-- hü-- hah hah hah..

********
 
hanımlar koltuklara geçtik.. beyler hala masa da içki muhabbetindeler..
çaylar,pastalar ve benim yaptığım kremalı büsküi ikram edildi..
yedik,içtik sohbet ederek.. daha samimi olduk..

 ben en küçükleriyim ya.. abla dememi istediler.. onlar da,irem diyecekler.hanımı kaldırdık yani..
 hüseyin beyle ilgili,ziyanın gerçekten  birşey demediğini..şaka yaptığımı da söyledim..

elif-- (gülümseyerek,kısık sesle )biliyorum biliyorum,dert etme..
o gece..işle ilgili bir sorundan dolayı,morali çok bozuktu hüseyinin..  beraberdik,konuştuk epeyce..
  lavoboya gittiğimde ,gelmişler..
hüseyin tanımıyor tabi,barda beni bekliyordu..
 eşini, ziyayı ve arkadaşlarını gördüm..
biz sonra eve gittik..
hüseyin ne düşündüyse yalnızdım dedi,eşin açık vermedi..ben de devam ettim,mecburen..

ir-- iyi bari..ben de acaba, pot mu kırdım diyordum..
elif-- niye o kadar rahattı sanıyorsun.. iremciğim..
ir-- ne bileyim,kazak erkek sandım..
elif-- öyledir de,bir ben sökerim o kazağı..

elif-- sacide--ayla-- ir-- hah hah hah 

Hiç yorum yok: