Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

1096.bölüm..



sacide-- gayet, saygılı ve kibarsın.. gürselin kovulmasına,
 nasıl neden oldun sen..
bekir-- sacidee..

ir-- (arkaya dönüp ) kovdunuz mu bekir bey..
tu-- gürsel kim,seninle ne alakası var..

bekir-- gürsel benim yiğenim..
irem hanıma küstahça konuştu..o da,ağzının payını verdi..
koordinatörken..çaycılığa terfi ettirdim ertuna bey..
beğenmeyip,istifa eden o.. irem hanım.. sizinle alakası yok yani..
beni sacideye şikayet ettiği için,biliyor.. gereksiz bir konuydu..
buyrun lütfen..

çıktık terasa.. orman ,dağ manzarası ayağımızın altında..
 altı kişilik.. harika bir masa hazırlanmış..
sağ taraftaki koltuklarda oturuyorlarmış.. sehpalarda içecekleri duruyor..
nizamettin bey ve ayla hanım ayağa kalktılar.. takım elbiseli görmeye alışık olunca..
spor kıyafetler çok değişik geldi.. daha genç görünüyorlar..
ama ayla hanım ,bakımlı olsa da.. biraz süzülmüş sanki..

tokalaştık,hoşgeldiniz nasılsınız dedikten sonra..
 bekir bey..masaya geçelim dedi..
nizamettin bey ve ayla hanımla karşılıklı oturduk..

sacide hanım ve bekir bey de  masanın baş kısmına karşılıklı oturdular..
üç bey,üç hanım aramızda konuşuyoruz..

ayla-- irem hanım,çok iyi gördüm sizi..
ir-- (gülümsedim ) sağolun.. sizde öylesiniz..
ben nizamettin beyi rahatsız ettim ama sizinle hiç görüşemedik..

niz-- estafurullah.. ne rahatsızlığı.. yardımcı olmak,görevimiz.. irem hanım..
tu--(gülümseyerek ) irem, normal yardımdan daha fazlası vardı demek istiyor.. nizamettin bey..
niz-- (gülerek) yapınca tam yapmak lazım.. sözünü etmeyelim..
ayla-- nizamettin gördüğünü ve selamınızı söyledi..
bende görüşmeyi çok istememe rağmen.. kısmet olmadı bir türlü..

çorbalarımız kondu.. yardımcıları tarafından..
sacide-- buyrun lütfen..
elinize sağlık dedik..içiyoruz çorbayı..

sacide-- ayla hanım,siz derneğin toplantılarına da gelmiyorsunuz artık..
ayla-- evet,çocuklar okuyorlar.. onların yanına gidip, biraz kaldım..yazı geçirelim de.. yine gelirim kısmetse..

bekir-- hanımlar yazlık mekanlara gidiyorlar da.. beyler kalıyor mecburen..
ayla-- evet, öyle oluyordu da.. bu yıl gitmiyorum bir yere..

ir-- Adananın yazı hiç çekilmiyor ama bizim de.. tatilimiz yok malesef..
bekir-- (gülerek ) ee,vergi rekortmeni olmak kolay mı..
ir-- (ağzımı sildim peçeteye ,gülümseyerek ) doğru, değil..ama sizin için daha zor..  bekir bey..
bekir-- hah hah hah..
niz-- niye anlamadım..
ir-- gayri resmiysek söylerim ,nizamettin bey...
niz-- bilmeyeyim öyleyse..
bekir-- niz--tuna-- ayla-- sacide-- hah hah hah..

bekir-- irem kızımız..  gümbür gümbür geliyor,silip süpürecek bizi..
ir--yok efendim ne haddime.. silmek de istemem zaten.. dost rakipler olarak,çalışacağız inşallah.. önceliğimiz Adana..
niz-- dostunuz philip nasıl.. bürokrasimize minnettar mı,yoksa hala şikayetçi mi..

ir-- iyi,şimdilik sesi çıkmıyor.. işleri yolunda..
tu-- ireme ortağım ol diyordu zaten.. şartlar gereği istediği farklı olarak gerçekleşti.. bizde memnunuz ama o olmasa girmezdik,doğrusu..

bekir--ihracatın hep riski var.. ama philip uzmanlaşmış,ekibini iyi yönetiyor..
fason olarak bana da üretim yapacak..birkaç ay..

ir-- öyleymiş,tanıştığınızı da söyledi.. siparişinizi teslim ettikten sonra,
ingiltereye gidecek bu gece..

yemekler,içkiler yenileniyor devamlı.. benim içmiyor olmam dikkati çekti..
ayla-- dokunuyor mu,irem hanım..
ir-- hem dokunuyor,hem sevmiyorum..hem de,araba kullanacağım ayla hanım..
bekir-- gitmezdiniz,yerimiz var..
tu-- sağolun,kalacak yer sorun değil de.. akşam hayırlı bir işimiz var..gitmemiz lazım..

bekir beye birisinin geldiğini ,haber verdiler.. hemen kalktı..
" kusura bakmayın,bir arkadaşım gelmiş.. "diyerek gitti..

hava bulutlanmıştı zaten.. birden yağmur başladı.. mis gibi,çam ve toprak kokusunu içime çektim.. terasın etrafındaki sürgülü camları kapattılar..soğuk oldu çünkü..

niz--ayla,arabadan hırkanı getireyim mi..
ayla-- iyi olur,nizamettin.. hasta olmanın hiç sırası değil..
sacide-- ben vereyim,gitmeyin nizamettin bey..

o da kalkıp..içeri gitti..
tuna cekedini çıkarıyordu.. omuzuma koyacak,belli..

ir-- (gülümseyerek ,kolunu tuttum..) hayatım,sağol.. çıkarma.. ben iyiyim..
tu-- (çıkardı yine de ,omuzuma koydu) ben değildim..

biraz sonra  ayağa kalktım..
 omuzumdaki cekedi alıp.. tunaya giydirdim.. yerime otururken..

ayla-- (gülerek,kocasına baktı ) nizamettinn ,aynı bize benziyorlar değil mi..ama yirmi yıl önceki halimize....
niz--(gülümsedi o da)  evet ,şimdi nezaket yapsam..sen artık geri vermiyorsun ki,ayla..

ir-- tu--niz--ayla--  hah hah hah..  


Hiç yorum yok: