Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

1094.bölüm..

tuna hediyeyi ve ceketleri aldı.. bende tatlıyla çantamı aldım..
çıktık evden..
ben kullanayım dediğinde..  tamam dedim.. yola koyulunca..
 aynada göz kalemimi ve rujumu sürdüm..
saçlarımı yeniden örerken..
tu-- niye gitmedin,abdullaha..
ir-- hiç canım istemediği bir yana.. telefonla konuştum .. akşam yedigibi gideceğim..

tu-- kiminle konuştun..
ir-- (saçıma toka takıp,doğruldum )dedim ya, ergün abim arayıp çağırdı..adresi verdi..
dün gitmediğimiz için,darıldık mı diye düşünmüş.. çok selamı vardı..
yurt dışından bir misafirimizin, gelme ihtimali var..
gelemezsek, kusura bakma..tebrik ederiz,hayırlı olsun dedim..
tu-- as...
ir-- sonra philip zile bastı.. kapıda konuştuk.. bana bir şey söylemişti..
tuna ne dedi diyince.. daha haberi yok dedim.. londraya gidecekmiş,gece..
elizabethe götürmesi için hediyesini verdim.. arayacağım dedim, o gitti..
tu-- konu ne..

ir-- anlatamayacağım şimdi.. halim yok.. sonra konuşuruz..
annemi ve yıldız teyzemi aradım..
(gülerek ) annem,niyeyse ertanı bahçeden içeri alamadığında..kulağını çınlatmış....

tu-- hah hah hah..

ir-- babam topları yıkayıp,kurulamış ve odasına
doldurmuş da ..şimdi mutluymuş,ertan bey..
toplar sayesinde birden yirmiye kadar, sayı saymasını ve rakamları öğrenmiş.. her topun üstüne rakam yazmışlar.. numarayı söylediklerinde.. ertan getiriyormuş..babam,bir ayrı kulağını çınlatıyormuş.. duyduğuma göre..

tu-- hah hah hah.. canı sağolsun,toplar bir işe yaramış işte..
yaptıklarımı sorgulama,bundan böyle..
 ( elini uzatıp,saçımdaki tokayı çekti .. gülerek örgülerimi açtı,gözünü yoldan ayırmadan )

ir-- bu da dahil mi..  saçım temiz kabarmasın diye örmüştüm,
gidince açacaktım zaten.. şimdi,uslu dur yarım saatimiz daha var..
tu--...............

yine eğdim başımı ve saçlarımı ördüm..
iki sigara yakıp birisini verdim tunaya..

ir-- yıldız-özcan  çiftinin ve nurinin selamı var..
tu-- as.. sen abini mi,aradın.. yani.. ilginç..
ir-- dalga geçme,onlarda oradalarmış.. istedim,konuştuk işte..
tu-- ee,nasıllarmış..

ir-- valla öyle şeyler söyledi ki,sormama gerek kalmadı...şaziyenasıl bile demedim.. nuri aynı,nuri..hiç değişmemiş.. karısını görsem hak verirmişim,her an bir sürpriz yapabilirmiş..  bende sinirlenip söylendim..
size kargo göndereceğim,istediğin başka birşey varsa.. göndereyim diyince.. hepimizi çok özlemiş.. abimin tatlısında beraber fotoğraf çekilip..onu gönderecekmişim.. hülyanın da gelebileceğini düşünmüş..
asıl görmek istediği oymuş..içimi dağladı,serseri..
hülya kızıyla çekildiği bir resmini göndermiş teyzeme.. çerçevede duruyor,ona bakıyorum şimdi dedi..
bende gelmez,daha hiç gelmedi.. görsen ne olacak ki..diyince.. kin duyduğunu söyledi.. hülyaya kinlendiğini sandım.. meğerse,saadet teyzemeymiş..Adanaya o yüzden gelemiyormuş.. selam söyle,öptüm dedi kapadı..

tu-- karı-koca arasında ne oluyor,bilemeyiz.. ama üzüldüm..
bak işte dediğin gibi bir durum var ortada.. öncesini sebeplerini,boşver.
 boşanmaktan bahseden bir baba .. nuriye hitap etmeyen bir kadın-tanımıyorum ama-vasıfsız bir anne olduğunu farz edelim..görünen tablo bu..
 ..  ve dünyaya gözlerini açacak..
hiç birşeyden haberi olmayan, masum bir yavru..  ona ne verebilecekler..
sıcak bir yuvaları ve birbirlerine duydukları sevgileri yok..
çocuk için katlansalar bile,hayatını şekillendirirken..
alperin ruhsal durumunun iyi olacağını..sanıyor musun..
 onun için hayatım,aile olmak.. karşılıklı sevdiğini bulmak,çok özel bir ayrıcalık..çocuk artısı ama olmazsa olmazı değil..
ir--......................

sağ taraftaki,tali yola girdi.. halbuki ileride bürüceğe giriş var..
 klübemizin önünden geçerken.. yavaşlayıp durdu..

ir-- tunaa.. bekir ağanın evi,aynı bizim klübeye benziyor..
tu-- (gülerek ) beş dakika gelsene.. eve,para bırakacağım.. dönerken,uğrayamam..
ir-- ne parası..
tu-- telefon bağlatacaklar..
ir-- (açtım kapıyı ) medeniyet istemiyorduk hani..
tu-- (indi o da.. yanımıza gelen,köpekleri seviyoruz.. ) hat çekilecekmiş..
içeri alacağım demedim ki.. kendi evleri,için gerekiyor yani..
ir-- anladımm.. hadi sen ver,ben şu maskaralarla oynayayım biraz..
tu-- aşkolsun,ben sana gel diyorum.. senin dediğine bak..
ir-- aman aman.. alınma.. geldim..

klübenin kapısını açıp,girdik içeri.. loş ve soğuk tabi.. ışığı yaktım..
 gördüklerim karşısında gülümseyerek..  
ir-- sen ne ara geldin buraya..  

Hiç yorum yok: