Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

1093.bölüm..

tunanın gömleğini ve takım elbisesinin pantolonunu ütüledim..
ben de,keten takımımı giyerim.. ipek bluzumü çıkardım..
herşey hazır olunca.. ütüyü,masayı kaldırdım..
 
philibe aldığım,ev hediyesini götürürüm artık.. unutmayım diye,mutfak masasının
üstüne koydum.. bir kahve yaptım,kendime..

içerken abdullahı arayıp.. "akşam altı-yedi gibi geleceğim.. uygun mudur" dedim..
"tamam" dedi..

annemi ve yıldız teyzemi aradım.. sitemler eşliğinde,konuştuk..
abimlerde oradaymış.. onun da sesini duyayım dedim.. özcan eniştem verdi.

nuri-- (gülerek )iremm,hayırdır inşallah.. nasıl fırsat bulabildin,kızım..
ir-- abiii bence bulmuşken,konuş.. sen niye aramıyorsun,sitem ediyorsun ancak..

nuri-- iyi iyi..etmiyorum.. nasılsın,sesin tuhaf.. (fısıltıyla ) kavga mı ettiniz..
ir-- (içimi çekerek ) yok da.. sesimin tuhaflığını,anladığına göre.. sen çok ediyorsun herhalde..

nuri-- ne diyeyim,tahminin doğru.. sabır,sinir kalmadı artık..her an,sürpriz yapabilirim..
ir-- yapma yaa.. sürprizmiş.. o çocuğun günahı ne,peki.. senin diyetini mi,ödeyecek..
acayip doluyum,bir daha duymayayım kesinlikle.. eşliği edemesen de,babalığı hak et.. çocuğuna sahip çık,anladın mı..
nuri-- (derin bir nefes alıp) görsen hak verirdin bana.. hem çıkmayacağım demedim ki..

ir-- hak vermem.. ananı-babanı dinlemeyip..bir kere gördüğün kızla evlendin..
onun suçu ne,sen koştun peşinden..o seni kandırmadı ki..niye şikayet ediyorsun .. bedelini de ödeyeceksin,tabi..
neyse,beni daha fazla sinirlendirme de dinle.. size kargo göndereceğim..buradan istediğin birşey var mı.. onu da koyayım..

nuri-- istediğim yok.. kargoyla ne göndereceksin..
ir-- gelince görürsünüz.. herkese selam söyle,öptüm hoşçakal..

nuri-- iremm,dur dur.. ergün abimin,tatlısı yenecekmiş ya.. herkesi çok özledim..
topluca fotoğraf çektirin,onu gönder bana.. malum kişileri istemiyorum ama..başkasının hatırına olur derim..

ir-- anladım da,başkasının gelme ihtimali  yok..biz bile hiç görmedik,sen görsen ne olacak..

nuri-- (fısıltıyla ) teyzeme çocuğuyla çekildiği resmini göndermiş..
çerçevede duruyor,şimdi ona bakıyorum da..biraz daha kinlenmekten başka bir etkisi yok..

ir-- hımm.. hülyaya kin duyma,o...

nuri-- sen ne diyorsun,irem.. yanlış anladın,hiç olacak şey mi.. ben Adanaya niye gelemediğimi söylemeye çalışıyordum.. tunaya selam söyle..kendine dikkat et.. öpüyorum seni.. hoşçakal..
ir-- .............. güle güle..

kapattı,yüreğim sızlıyordu ahizeyi bıraktığımda..
kahretsin hiç unutmamış.. diye söylendim..

******
gözüme kalem çekip,rujumu sürmüştüm ki.. tuna geldi..
tu-- iremm..
ir-- efendiim..

yatak odasına girdiğinde.. ayağa kalktım..
ir-- hoşgeldin,hadi sen de değiş..
tu-- (bana "niye soğuk davranıyorsun der gibi baktı bir an ama söylemedi )
............ gerek yok,iyi böyle.. kot ceketleri alalım tamam..

ir-- sen bilirsin.. sütlü tatlı yaptım,birde ev hediyesi götüreceğim..
(çantamı ve kot ceketleri aldım .. yanından geçerken ,kolumu tuttu)

tu-- irem,sana dışarı çık demiştim.. ne bu halin..
ir-- (gülümseyerek,öptüm yanağını ) affet.. çıkacağız işte,kamufle ederim birazdan..

tu-- kamufle etmeni değil.. hiç düşünmemeni istiyorum..(sarıldı belime ,gülerek ) belim kaşınıyor haberin olsun..
ir-- hah hah hah..

elimdekileri yatağa fırlattım.. kollarımı  boynuna koyup..
ir-- bir daha .. sinirlenerek,bunalarak hastalanmanı yasakladım..ne olursa,olsun.. içine atmayacaksın,kır dök.. söylen ,bu kadarince fikirli olma.. hep başkaları için,kendini feda etmişsin.. artık yeter..sen ve ben.. birbirimize bakacağız,söz mü..

tu-- söz ama sen tutacak mısın bakalım.. halanı ara diyordun,
şimdi evlerinin önünden geçerken..aklından, uğrasaydık diye geçireceğine bahse girerim..

ir-- (içimi çekerek ) doğru ama söylemeyeceğim..
sen ilgilenmeye,görmeye devam edeceksin de..
bundan sonrası,benim açımdan farklılaştı...
ilişkimiz candan değil,yüzeysel.. olacak..içim acıyor tuna ,gittiğinizden bu yana..neler neler düşündüm..
saçmalıklar bile,mantıklı gelir oldu..
keşke sağlıklı bir çocuğum olsaydı da.. ben vasıfsız olsaydım,bu kadar çok sevmeseydik birbirimizi..
sen gönlünü eğleseydin,ben hiç birşeyden anlamayan..kocamdır yapar, diyen birisi olsaydım..  bile dedim..

tu-- (saçlarımın örgüsünü açıp,dağıttı eliyle.. gözlerimin içine bakarak )
evet saçmalamışsın.. hemde en az halam kadar..
 senin dediğin gibi bir ailem ve o ailede büyüyen çocuğum olsun istemezdim doğrusu..
karım, içimi titretiyor.. yuvamın sıcaklığına koşuyorum..,ve değerin herşeyden üstün.. ben sana,aşığım aşıkk..

ir--- ben de sanaaa (sarıldım sımsıkı.. gözyaşımı saklıyorum güya.. )
tu-- iremm,omuzumdan belime doğru inen bir ıslaklık hissediyorum..ne yapıyorsun oradaa..
ir-- (gülümseyerek,gözümü silip.. çekildim biraz..ıslaklığa bakarak )
abartma canım.. biraz ıslanmış.. hii,tuna saat bir olmuş.. gecikiyoruz..

tu--  bana sarılmış, en özelimizi paylaşırken..
 gidelim, demek uygun olmazdı değil mi.. (sildi yanaklarımı,böyle içimi görecekmişcesine gözlerime bakarak ) bizi kul ayıramaz..ben senin için,ölürüm.. kimse için ağlama bir daha..
ir-- kendimi zor tutuyorum,ölüm lafı etme de.. yine başlamayım.. gidelim,hadi..

***
 

Hiç yorum yok: