Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

1089.bölüm..

tu-- bunu dedikten sonra,irem gider mi..  gizlimiz yok,duysun..

tuğ-- pekii,hani almayı düşündüğünü söylediğin arazi var ya.. işte orası daha imara açılmamış..sen acil diyince,sordum..arkadaşım eşdeğer,bir başka yer önerdi.. eğer yarın sabah,gelebilirsen gösterecek
 hemen alabilir mişsin.. onun için,geç vakitte aradım..

tu-- anladım,sağol..

firuze hanımın koltuktan kalktığını görünce..
ir-- abi,size iyi geceler.. gittim,konuşun..
tuğ-- size de.. söyleyeceğim buydu zaten.. duydun,rahatlamışsındır..
ir-- çoookk..

tunaya verip..salona gittim..
ir-- istediğiniz zaman yatabilirsiniz..odanız hazır.. gelin evi gezdireyim size..
ses falan ,düşünmeyin.. ev eviniz,rahat olun.. banyo şurası..

kalktılar,dolaşıyoruz..
tuna hala kulağında ahize,dinliyor ama yüzü değişmiş..yanından geçerken,göz kırptım.. o da gülümsedi..

mutfağa girdik,balkona çıktık falan..
çok beğendiler,güle güle oturun dediler ikisi de..
halam mahçup,firuze hanım tafralıydı.. yani halama karşı..
neyse.. yarım saat sonra odalarına girdiler..
tuna da ben de,iyi geceler dedik..
ben iki dakikada etrafı toplayıp.. bardakları yıkadım.. ara lambaları
kısıp.. yatak odasına gittim..

 geceliğimi giyip.. dişimi fırçalamak
için,banyoya girdiğimde.. tuna bantı açmış..aynayla beline bakıyordu

ir-- ay tunaa,geçmişş.. hiç birşey yok.. çok şükür cildin,pürüzsüz..
tu-- yavaşş.. gördüm.. iğneyi vururken ,mustafa bey söylemişti.. ama kremi bir kaç gün daha..sabahları sürecekmişiz..su değebilirmiş artık..
ir-- çok sevindim,valla..
tu-- bende..

dişimizi fırçalıyoruz..
ir-- abim ne diyordu da,yüzün değişti..
tu-- arazi için konuştuk işte..
ir-- ne arazisiymiş,niye haberim yok..
tu-- sürprizdi de,ondan..

yıkadık,ağzımızı.. kurularken..

ir-- ben çok daha iyi anladım ki,sürpriz sensin.. hiç birşey istemiyorum.
sen,sağlıklı ol.. huzurlu olalım o yeter.. alma arazi falan..

tu-- (saçlarımı arkaya atıp,kollarını omuzuma koyarak ) peki,sağol da..bırakma havamdayım,demiştin.. hala kararlıysan.. hasat sonrasına kadar,tasviyeleri tamamlarım..
topraklarla ilgim kalmaz, sen ve ben ..gidebiliriz..bir klübe yeter bize..

ir-- ............. (dudaklarımı kemirerek baktım,yüzüne.. )
şu anda demiştim,yani öfkeliydim anlıyor musun. hem ne değişti ki,sen çok kolaymış gibi söylüyorsun.. hani blöftü..

tu-- değişti işte,düşününce cazip geldi bana da.. sen biraz daha düşün..

ir-- gerek yok.. senin işlerine karışmıyorum,ister tasviye et..ister etme.. herkes başının çaresine bakabilir..
bana bağımlı olan,kimse yok arkamda.. ailemi özlerim sadece..
herhangi bir yerdeki bir klübe ikimize yeter,doğru ama biz bir söz vermiştik..holging kurulurken..
(içimi çekerek ) halana kızdım diye,böyle olmamalı.. kısaca bahadırı bir kere daha bırakamam, kesinlikle..
orası onu yaşatıyor,terk edemem ve gidemem..
biraz daha sakin bir hayat sürüp,
birbirimize daha çok zaman ayırabilmek ve kısa uzaklaşmalar yapabilmek için.. elimizdeki fazlalıkları bırakalım.. çok dağıldık,evleri yatı..botu yalıyı,villayı satalım.. sen öğretmen ol,ben ihracatçı.. o kadar..

tu-- bende istemem,elbette ama  şartlar uygunlaşınca teklif ettim..bir daha olmayabilir.. emin misin,istemediğine..
ir-- evet,eminim..
tu-- peki,konuyu kapadım. ama yat,yalı satılmıyor..diğer herşeyi satabilirsin.. istediğini yap..

ir-- (gülümsedim ) istediğim ne,biliyorsun değil mi..
tu-- hımm.. yakacaktın..bence sakıncası yok..
ir-- (sarıldım,sıkıca.başımı omuzuna yaslayıp )bence de ama bu gecelik sakıncalı..
yatalım hadi..
tu-- (içini çekerek )  yatalım,aşkım..

**********

yattık da,ikimizde  uyuyamıyoruz ki..

hem moral bozukluğundan.. hem halamla,firuze hanımın
beş dakikada bir lavoboya gitmesinden.. odanın kapısı da,biraz  gıcırdıyormuş onu öğrendik..
aç kapa aç kapa.. işkence gibi,birde yalnızlığa alışınca evde başka birisinin kalması
tuhaf geldi bana..

saat sabahın üçü.. döndüm ona.. gözlerini kapalı görünce.. usulca kalktım yataktan..
şortumu ve tişörtümü giyerken..

tu-- bir yere mi gidiyorsun..
ir-- hımm,gecelikle çıkmayım balkona dedim.. boğuluyorum sanki.. beş dakikadır ses yok..
görünmeden kaçmanın, tam sırası.. rahatsız ettik demesinler..

tu-- (oturdu yatağa ,ellerini saçının içinden geçirerek ) ev bizim ama hapis olan biziz..
 bu nasıl iş anlamadım.. ver şortumu,ben de geliyorum.. görürlerse görsünler..

Hiç yorum yok: