Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

1083.bölüm..


ay bayıldım hallerine..
 zile basıp,
asansöre bindik üçümüz.. yukarı çıkarken..
"ağzımdan kaçtı irem.. tuna,sana birşey demez değil mi "dedi durdu yazık..

ir-- demez demez.. üzülme.. bir daha koştururum,ben..
fir-- mua--ir-- hah hah hah..

asansörün kapısını abim açtı..
tuğ-- maşallah,neşeniz bol olsun..
mua-- amin oğlum.. irem güldürdü bizi..
tuğ-- cadı,güldürürr..
hoşgeldiniz diyerek.. kollarına girdi.. eve doğru yürüyorlar..

ir-- (ben de,çantalarını götürüyorum arkalarından.. )sen o cadıyla iyi geçin bence..

eve girdiler..ela karşıladı.. öptü,buyrun diyor..
abim benim elimdekileri de alıp,içeri koydu... kapıda konuşuyoruz..

tuğ-- hoşgeldin..( öptü yanaklarımı)
ir-- hoşbuldum.. sen de hoşgeldin.. iyi günlerde oturun..

tuğ-- sağol, ufuk nerede..
ir-- aşağıdalar..  birşeyler getirdik çiftlikten..
halam baklava,
firuze teyze de börek yapmışlar size..hem de,tepsiler   kocaman.. tuna seni bekliyor..

tuğ-- tamam.. niye seninle iyi geçinecek mişim(gülerek ) evlendik ya.. gelin..
ir-- (güldüm ) tabi de,daha bu işin leylekler boyutu var abiciğim..

tuğ-- ........nee,sana mı söyledi.. (kısık sesle) ela duymasın sakın..

ir-- bilemem artık.. onu çocuğa söylerken düşünecektin..aramızda diye anlattı bana..

ela-- iremm.. gelsene hayatım.. hoşgeldin..
ir-- hoşbulduk kardeş.. bu ev leyleklerin göç yolu üstünde sanırım..

tuğ-- (kolumu tuttu) sen gel bakayım benimle..
ela-- tuğrul ne yapıyorsun.. bıraksana kızı..

tuğ-- ( asansörün kapısını açtı ) kocasına götürüyorum ela.. yaşlıların yanında,konuşamamışlardır..sevaptır,yazık..
ir-- elaa,yalann..

bindik asansöre..bastı düğmeye.. ben gülüyorum ama..
tuğ-- ne dedi sana.. başkası duydu mu.. ağzında da bakla ıslanmıyor..

ir-- o kadar da değil.. kimse yokken,evde söyledi.. biyaz safmışsın..galiba
bebekleyin,leylekley tayafından getiyildiğine nasıl inanırsın abii..hah hah hah..

tuğ-- (gülerek ) vay edepsiz.. saf ha..

ir-- ela,sen ben dedikten sonra.. bu ne acele.. yalan söylediğini düşünüyor..
 ufuk çok uyanık,yabana atma oğlunu.. kaydeş istemiyoymuş..ama leyleklere inandığını sanınca söyleyememiş.. saflık hatırına,yani. ..

tuğ-- leyleği görünce.. birden aklıma geldi,söyledim ..plan yok,acele yok..hele elanın hiç haberi yok.. bu konuyu, konuşmadık bile..

ir-- (indik asansörden..tuna eşyaların bir kısmını taşımış..
kapının önündeydi..içeri çekiyoruz.. )
açık verme,o küçücük aklı olanları kabullenememiş daha..
annenin yanında kalamazsın demene feci içerlemiş..,özlemiş,isyanlardaydı..(doğruldum) abii..
"babam annemi seviyordu,boşandılar.. aylini seviyordu ayrıldılar..ya elayla da ayrılırsa..
niye taşındık ki.. " dedi.. duy,oğlun bunları düşünüyor..aylinin yerine,elayı koyamamış daha..
sen kardeş diyorsun..içine dert olmuş,çocuğun..her leylek gördüğünde,bize uğradı mı diyecek..
 dilimin döndüğünce ,kısa zamanda birşeyler anlattım...aklına her geleni söyleme rica ederim..
sonra acısı benden çıkıyor..hıı,hi-manli nevresim takımı alın.. o tiyoyu vereyim..
neyse,hiç birşey duymadın sen..
ve oğlun artık r harfini söylüyor.. ödüllendir..
gelecek yıl,tay hediye edeceğim ona..tuna limon ağacına çıkardı ..limonları o topladı..
anlatsın.. onun ağzından sabırla dinle, heyecanını paylaş..

tu--(elinde sepetle apartmana girmiş) arabadan getirmeme yardım etmiyor da,buradakini çekiyor tuğrul bey..
tuğ-- sus lan.. irem ders veriyor..

tu-- oh valla.. ufukk,gel..iremle çık sende..

ufuk koşarak geldi,baba oğul sarıldılar..
tuğ-- hoşgeldin,oğlum.. çok özledim seni..
ufuk-- bende özledim baba.. iremle çıkayım mı..

tuğ-- çıkk.. senn.. rleri söylüyorsunn.. aferin aslanım..
ufuk-- evet.. irem istedi..
tuğ-- (bana döndü) cadının,çok etkili olduğunu kabul etmek lazım..
ir-- hala mı..
tuğ-- cadısın cadı.. amaa tatlı cadıı..

ufuk yanıma geldi...
tu-- taviz verme irem.
ir-- yazık bee..
tuğ-- tunaa.. gel bak,sana ne anlatacağım.. yürü yürü..
kapıyı kapadılar.. biz yukarı çıktık..

merdiven boşluğundan..kahkahaları geliyordu bize kadar..
anlattı herhalde abim..

 ben ,üzüm sepetini koydum dışarı..
asansörden çekerek çıkarıyorum sandığı da..
elayla ufuk sarıldılar.. nasıl öpüyorlar birbirlerini..

ir-- sonra öpüşünn.. ela , imdaatt..
ela-- ufuk-- hah hah hah..  


Hiç yorum yok: