Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

1082.bölüm..



ufuğun elini yüzünü yıkayıp.. acı salçayı da alınca..
arabaya bindik nihayet.. yola koyulduk..

ufuk çok mutlu.. cıvıldıyor.. ata binecekmiş hep..
gülüyoruz onun konuşmalarına..
 
ir-- naile,çiçeği söyledin mi..
tu-- hımm.. yarın öğlen,komyonetle mavi köşe pastanesine gel..tanıştırayım dedim..

telefon çalınca..
tu-- tuğrul merak etti herhalde.. (açtı )  buyrun..
(arkaya dönüp,parmağını dudağına götürdü sustular ) nasılsınız bekir bey..
......... sağolun.. biz de iyiyiz............ .........
arabadan arayınca.. şaşırmadım dersem yalan olur.. ....................hah hah hah..  öyle diyorsanız,öyledir.. (bana sağa yanaş diye işaret etti.. sinyal verip yanaştım,durdum sonra da.. )
tamam,veriyorum ...........iyi günler..
(ahizeyi kapatıp" bizi yarın,öğleden sonra bürücek de ki.. evine çağırıyor..
nizamettin beyle eşi de gelecek miş.. sen bilirsin.."

ir-- (aldım ahizeyi ) merhaba bekir bey.. .....................
beğenmenize sevindim.. ağız tadıyla oturursunuz,inşallah...............amin.. ..............
yooo,en karlı benim  ...........  e sizden aldığını ,bana verecek.mağazasını üç misli fiyata sattım da ondan.. .......................................................................(gülerek ) hay hay,%10 komisyonumu..  almak kaydıyla..
istediğiniz yeri satarım.. ...........................................................................................................
............................................................................................................. .................... .... ...............
................................. .............................tamam,konuşalım.. ...................eşinizle tanışmak isteriz tabi.. ama rahatsız etmeyelim..yarın akşam,hayırlı bir işimiz var da.. ......................... peki,bekir bey..
geliriz,sağolun.. eşinize hürmetler.. ...........................hah hah hah.. canınız sağolsun..
pazartesi bütün kum saatlerini sizin için alacağım..hatta ithal bile edebilirim.. bak bu iyi fikir.. ....................

kahkahayla gülüyordu kapattığımda..

tu-- (gülerek ) çok mu hoşuna gitmiş ..
ir-- çook.. nereden aldın,söyle bende dostlarıma hediye edeceğim  dedi..

çalıştırdım arabayı..
ir-- ithal ederim,diyince de.. ben niye düşünmedim bunu diye güldü..yarın öğlen gidiyoruz..
tu-- iyi,gideriz de.. nereyi satacağını görmeden,niye satarım diyorsun..
 hem bırak cengiz beyin ekmeğine mani olma,adamın işi bu..

ir-- evet,görmedim de.. söyledi.. yeri biliyorum ve aracısız
 ben almaya niyetliyim..cengiz beyi,ihya ettim .. ne manisi..
tu-- aldığın ne,eve.. ihtiyaç mı var.

ir-- sadun beyin ,bürosunun olduğu bina.. alttaki beş mağaza ve üstteki
dört kat iş yeri alınacak.. iki-üç hafta sonra mağazalar hariç satılacak,müşteri hemen hemen hazır gibi.. nasıl beğendin mi..
tu-- (elini uzatıp,yanağımı okşadı )sadun beyden,kira alacaksın ha..
çook beğendim..ben zaten hiç birşey dememiştim kii..

ufuk-- ama dedinnn..
mua--fir-- ir-- hah hah hah.

tu-- şakaydı ufuk (arkaya dönüp) susturdum,sonrada arabada olduğunuzu unuttum..kusura bakmayın..
mua-- ne kusuru oğlum.. firuze de bende,uyuklamışız zaten..

ufuk-- ben at istiyoyum amcaa.. nereden alabiliyim ve kaç liya..
tu--( gülerek ) kaç liran var..
ufuk-- kumbayamda.. sayayım..

mua-- oğlum ata bakmak kolay mı.. nerede yatacak,gezecek..
sen babana söyle,çiftliğe getirsin sık sık burada bin.. kedi değil ki,bu.evde bakılmaz..

ufuk-- ..............
ir-- ufukk ,sana önerim bir var.. duymak ister misin..
ufuk-- evet,nediy..
ir-- senin at alıp,bakmak gibi bir şansın yok.. ne paran yeter,ne de yerin var..
gelecek yıl yıldırımın yavrusu olunca,sana hediye edeceğim..yazın gelip,bakacak ve ilgileneceksin.. kabul mü..

ufuk-- kabulll.. yaşasınnn..
tu-- ama şikayet etmek yok.. ahırını temizleyeceksin,bakımını yapacaksın..erken kalkıp yem vereceksin ve pis kokacaksın..
ufuk-- tamamm..
ir-- tabi okula da.. Mersin de gitmen gerekecek..derslerini hiç aksatmayacaksın..
babanı,elayı ve bizi üzmeyeceksin.. söz ver..
ufuk-- söz..

ir-- pekii,son bir isteğim daha var.. bana irem der misin..
ufuk-- diyoyum ya,iyem..

ir-- hayır,sen iyem diyoysun.. tekrar ederek.. r leri söylemeye çalış,hatırım için..anlaştık mı yakışıklım..
ufuk-- anlaştık,iy.. rrrryy... rrrrrr ,irem.. aaa dedimmm..

kahkahalar arasında alkışladılar, ufuğu..
gidene kadar hepimiz,içinde r harfi olan kelimeleri söylettik ufuğa..
zorlanmadan,söylüyor velet.. hiç aklıma gelmemişti daha önce..

tuna tarif etti,evi.. elaların evine çok yakınmış.. dört katlı apartman inşaat şirketinde çalışan mühendislere tahsis edilmiş.. aile gibi olacaklar.. son katmış,indik..

mua-- oho, biz nasıl çıkacağız oraya..
tu-- asansör varmış halam,olmasa bile çıkarırdım sizi.. ne üzülüyorsun..

mua-- yavrumm,sağolasın.. biz kıyarmıyız ,sana..adım atamıyoruz.. boynun tutulunca,nasıl koşturalım ki..

ir-- halaa..
tu-- iremm..

mua-- firuzee,yardım et..
fir-- tansiyon ,tansiyon..

tu--ir--  hah hah hah..
 


Hiç yorum yok: