Translate

24 Mart 2012 Cumartesi

1073.bölüm..



ir-- ( anlattım ) bu işler sandığın gibi,
 hayır maksatlı değilmiş,canım.. görüntü olarak,
adam bizim için uğraşırken.. cebinden harcamıyormuş..
üstelik pay alıyormuş.. sadun bey söyledi,
 bana da katılmam için teklifte bulundu ..(dediklerini de anlattım )
cengiz bey,giderim diye düşündü herhalde.. ondan bahsediyordu..
ben şimdilik gitmeyeceğim de.. arayıp çağıracağım.. bir baksın ve fiyat çıkarsın..

tu-- sen bilirsin.. senin için ,iyi olacak gibi görünüyor.. saat yedi oldu,kalkalım mı..
ir-- bir yere mi yetişeceğiz..
tu-- e biraz..
ir-- nasıl yani..

tu-- baban aradı,saadet teyzenler onlardaymış..
çok özledik,sitem de ediyorlar bir uğrayın dedi..
halama da uğramak istiyorum.. tuğrul,ufuk ve ela  oradalarmış..
 yasin,
nasılsınız demek için.. arabadan aradı.. bu gece gidecekmiş o da..birde sadun beyi çağıracaksan kalkalım dedim..

ir-- peki ama radyoya da gideceğiz.. ben muhasebeye uğrayıp..
sonra çiçeği yüreklendireceğim.. şimdi sadun beyi ziyaret edip..
 anahtarı verelim öyleyse. bir de buket yaptırırız..

tu-- (gülerek ) unutmadın ha.. ben gönderdim,senin adına.. kartta yazdım..
istiyorsan yine gidelim..
ir-- unuturmuyum hiç,çok sağol.. ben seni öpmek istiyorum..
 yani teşekkür maksatlı..

tu-- bende ama maksadım farklı..

ir-- tu-- hah hah hah..

********

çarşı da , hiç o saatte tunayla yürümemiştik.. üstelik ben biraz frapanım
o çevreye göre.. hava da karardı.. neyse sadun beyin bürosuna gittik..
çok geniş bir büro.. bölmelerle ayrılmış bir tarafı..
masalarda bir çok insan var.. planların üstünde çalışıyorlar..

sekreteri haber verdi hemen.. geldi,güler yüzle.. içeri buyrun lütfen.. diyor da..

tu-- başka zaman rahatsız ederiz,sadun bey.. köşke bakmanız için anahtarı vermeye
geldik biz.. yarın ireme bilgi verirsiniz..
sadun-- tabi ki..
(adresi söyledim,yazdı..anahtarı da verdim ) yarın,sizi rahatsız edecektim zaten..
anahtarı da bırakırım..
ir-- tamam,bekleriz.. iyi çalışmalar..
sadun-- sağolun..
tunayla da tokalaştılar,ayrıldık oradan..

*******
arabayı alıp.. radyoya gittik..
 binaya girmeden,ziyaretçi yaka kartını takıyoruz..

ir-- karta ne yazdın.. bileyim de,pot kırmayım..
tu-- başarılar dileyip,sana güveniyorum dedim.. tabi,sen dedin..

ir-- tamam.. önce muhasebeye uğrayalım..
tu-- ben burada beklerim,sen git hadi..

ir-- (tek kaşımı kaldırıp)artık burada çalışmıyorum..
dikkatli ol da, kimseyi yolmayım..
tu-- hah hah hah..

ben girdim,muhasebede iki dakika sürdü işim.. imzayı attım,maaş zarfımıaçmadan çantama koyup.. çıktım..
giriş kapısına doğru yürürken..
çiçekle tuna içeri girdiler..
hafif makyaj yapmış.. bir de giyinmiş ki.. öf yani..
saçlar falan harika olmuş,gözlerime inanamadım..
yanlarına gidince,sarıldım içtenlikle

ir-- canımm,bu ne güzellik.. seni görüp,tebrik etmeye geldik..
çiçek--  tuna bey,söyledi.. çok teşekkür ederim.. heyecanlanıp,ya şaşırırsam diye korkuyorum..

tu-- derin bir nefes al ve başla..
sen buraya yardımsız ve bileğinin hakkıyla girdin..
bilmesen,okuyamasan seni almazlardı değil mi..

çiçek-- doğru,moral veriyorsunuz ama odaklanamıyorum ki..
ir-- peki,seninle toplantı odasında biraz oturalım..
 sakinleşirsin tamam mı..

çiçek-- denerim..

gülerek.. koluna girdim..
toplantı odasına gittik üçümüz..kapı açık..
 batu bey,yusuf bey ve güzide hanım  oturuyorlar..

ir-- iyi akşamlar.. girebilir miyiz..  
güz-- aa,buyrun buyrun..  siz çiçek hanımla tanışıyor musunuz..
kalktılar tokalaştık.. bizde oturduk..
tu-- evet, çiçek hanım.. benim, öğrencim..
irem,seçmelere başvurmasını önermiş..  kabul edildiğini duyunca..
onu ve sizi ziyaret  amaçlı geldik.. güzide hanım..

güz-- hoşgeldiniz.. çok memnun oldum..ne ikram edelim size..
ir-- almayalım,güzide hanım..

batu-- daha yayına zaman var.. bir çay içelim,irem hanım..
ir-- peki,içelim.. o halde..
o istedi çayları..
yusuf--  çiçek hepimizin onayıyla,seçildi..gurur duyuyorsunuzdur..tuna bey..

tu-- evet duyuyorum ama başarı onun.. çok çalıştı..
okul birincisi aynı zamanda.. törene bekleriz..

çaylar geldi.. içiyoruz..
yusuf-- ben gelirim..
batu-- bende.. tarih nedir çiçek hanım..
çiçek-- 15 haziran..
tu-- yok,çiçek.. 10 hazirana aldık.. pazartesi ilan asılacak,okula..
güz-- eğer bir prgramım yoksa, ben de gelmek isterim.. saat kaçta..

tu-- 17:00 de başlayıp.. 22:00 ye kadar.. devam edecek..
okul gelecek yıl faaliyette olmayacağı için.. yemek ve eğlence de oradayapılacak..

batu-- irem hanım,diğer aday adayına iş önereceğinizi.. hiç düşünmemiştim doğrusu..
ir-- (gülümseyerek ) bu çok başka bir duygu,yaşamak lazım..
onun için,çekilirim bile batu bey..
 

Hiç yorum yok: