Translate

24 Mart 2012 Cumartesi

1069.bölüm..

ercüment-- mutluluğunuz daim oldum,efendim.. tanıştığıma memnun oldum..
ir-- amin,bizde öyle.. eşinizle de buyrun.. beklerim..
ercüment-- inşallah..

tunayla da tokalaştılar..
mahmut-- tuna bey.. dediğim gibi ,bir sorun olursa.. ararsınız..
tu-- teşekkür ederim.. zahmet verdik size.. ararım mahmut bey..
ir-- benim arayacağıma, kesin gözüyle bakabilirsiniz de..
numaranızı bilmiyorum..
tu-- kartını verdi,mahmut bey..
ir-- peki sağolun,minnettarım mahmut bey.. borcumuz nedir..
ma-- (gülümseyerek ) borcunuz yok.. ikinizin de yüzü güldü,o bize yeter..
hem bira içtik ya..

adnan beyle de tokalaştık.. bira için teşekkür etti.. eşantiyon kalemler
içinde tuna sağolun dedi..
adnan-- biz kesin geleceğiz,irem hanım..
ir-- (güldüm ) beklerim adnan bey..

levent bey elini uzattı,tunaya..
levent-- sırrınızı öğrenmek isterim,tuna bey..
tu-- (gülerek ) peki,özel konuşalım..
levent-- (benimle tokalaşırken ) çok memnun oldum,hanımefendi..
sizi biz,bekliyoruz..

herkes patlattı kahkahayı..
ziyayla tuna sarıldılar..

tu-- sağol ziya.. çok teşekkür ediyorum..
zi-- önemli değil abi.. sen iyi ol da..
tu-- iyiyim.. mahmut beyle,ercüment bey muayene ettiler, gece gece..
iğne yaptılar.. borcunuz yok diyorlar,olmaz ziya..
zi-- yok diyorlarsa,yoktur .. aç gözlü herşeyi maddi değerlendiren
 kişilerden değiller abi,merak etme sen..

ir-- ziya.. sağol kardeşim..
zi-- sen de sağol.. hadi kendinize iyi bakın.. yarın ararım..
ir-- güle güle..
tu-- (bahçedeki beylere bakarak )ayağınıza sağlık..
ziya,çiftliğe de getir beyleri..
zi-- olur abi..

arabaya bindiler,karşılıklı el salladık.. onlar gitti..
tu-- saat bir, gidelim mi..kalalım mı..
ir-- gidelim.. sarhoş gibiyim.. sen,on dakika içinde..
 nasıl kendine geldin tuna..
tu-- (içeri girip,kapıyı kapattı ) bir bilsem..
gözümü açtım ki,iki adam sırtımı göğsümü dinliyor...iğneyi yaptı,ayıktım..
ir-- ufffffff.. iyi ki.. geldiler..

********

dağınıklığımızı toplayıp..gömme dolaba koyduk.. ilaç ,şampuan gecelik..
tunanın takım elbisesini aldık sadece..

boş şişeleri de çöpe attım.. benim arabayla geldik eve..
tunayı yatırdım hemen.. ben de bir duş yapıp.. yattım..

çok şükür gece mışıl mışıl uyudu da,ben kontrol edeceğim diye derin uyuyamadım..
saat yedide kalkıp,kahvaltı hazırladım..
bir kaç lokma atıştırıp.. balkonda ,bir kahve içince iyi geldi..
zübeydeye ve adene mektup yazdım.. büroda zarfa koyacağım artık.. çantama bıraktıktan sonra..
yatak odasına geçtim..

banyoda dişlerimi fırçalayıp.. hala ıslak saçımı ,sıkı sıkı topuz yaptım..
makyajımı yapıp,kolsuz yeşil elbisemi giyinince..
kasadan zümrüt takımımı alıp taktım.. yeşil ayakkabı çantamla gayet hoş oldu..
parfümümü sürerken.. tuna uyandı..

ir-- günaydın aşkım..
tu-- sana da, gözümü alamıyorum.. bu ne hal böyle..
ir-- (gülerek,kremi alıp yanına gittim ) formayı değiştireyim dedim..dön bakalım..
tu-- ben aynada sürerim.. elini kirletme.. git hadi..
ir-- dönn.. ( biraz daha iyi görülüyor.. su kesecikleri küçülmüş ve kabuklanmış nispeten)
ay tunaa geçiyor gibi.. ağrı batma durumu nasıl..
tu-- eh işte..
ir-- (sürüyorum ) eh dediğine göre.. ağrın fazla.. bak,sen bugün dinlen..
alım-satımları ben yaparım.. gece konser vardı..gelemeyeceğimizi bildiririm süheyla hanıma..
yemeği de gönderip,mazeret belirtirim..

tu--iremm..
ir-- efendim,acıdı mı..
tu-- (doğrulup,otudu ) yalan söyletme bana..bir saat sonra evden çıkmam lazım..
ir-- (kaşlarımı çatıp ) iyi,sen bilirsin.. nasıl istersen öyle yap..ateşin çıkarsa,aldırmam bu sefer..

tu-- (gülümseyerek )eminim..tahlilleri almak için..hastaneye gidecektim ya..
sonra da,mahmut beye götüreceğim..
sonuçlara bakıp,bir başka ilaç önerebilirim dedi..
ir-- hı,pardon.. burhan götürsün öyleyse..

tu-- yastığım var canım... gülderen hanım,bir iç mimar arkadaşından bahsetti..
 onunla konuşacağım.. yemek yapılıyor zaten.. dün halit abiye rahatsızım d
demiştim
arayıp,ben getiremiyorum derim.. sende,baş sağlığı dile..
öğlen büroya gelirim.. mr.rekinle o saatte geliriz demişti maruf..
tapuya gideriz.. bekir beyin işlemlerini halledince.. gelip dinlenirim,söz..
konser saatinde iyi olursam ,ona da gideriz.. tamam mı..

ir-- (öptüm yanağını) tamam.. konser kalabilir..
tu-- bakarız.. ha saçımı da yıkayacağım,söyleyeyim de.. banyo mu yaptın deme..
ir-- hah hah hah.. iremin,cadılığına karşın..
 gonca ile ödüllendirilmeyi hak ettin.. bir an önce iyileş kocacığım..
tu-- (gülerek )bence gitsen,iyi olur..
ir-- bence dee.. hah hah hah..

********

büroda..
vahide hanım ve derya da çok şıklardı..iltifat ettik birbirimize..

ir-- vahide hanım,irem ve tuna kara adına çiçek gönder
süheyla hanıma .. çok istediğimiz halde acil bir durumdan ötürü gelemedik
diye kart yaz..olur mu..
va-- olur..

 konuşamadan, reklamcı ile levent amca geldi..
istediklerimi söyleyip.. görmeleri için burhanla gönderdim onları..
bakkala tabureleri verip,istediğim hediyeyi de alıp gelecek..

bekir bey ile ilgili araştırmasını yapmış nedim bey de..
dosyayı açtım.. özel ve genel birçok bilgi var..
Adana ve İistanbuldaki iş ortaklıkları,fabrikaları..
yurtları,okulları .. ev,köşk,yalı vs.
ben adama rakip dahi olamam..mümkün değil..
şaka gibi,birde vergi rekortmeni olmak istiyorum dedim..
bu kadar güçlü olduğunu bilmiyordum,doğrusu.. büyüklük yapmış sahiden..
beni ziyarete gelmesi bile jestken ,cehaletimle onu çok eğlendirdim herhalde..
samimiyetimden,kıvrak zekamdan hoşnut kalıp iş teklif etmiş bana..

beş kardeşler hepsi de iş adamı.. ortak ve ayrı yatırımları var..
  bekir ağanın sayesinde ve himayesinde olduğu aşikar..

yeni nesil hep okumuş ve tek tek çatı altında toplanıyorlar gördüğüm kadarıyla..
 yiğenleri.. yurt dışındaki üniversitelerden mezunlar..
bekir ağa..akraba evliliği yapmış,toprak bölünmesin diyedir allah bilir..
 kendisinin üç kızı ,bir oğlu var..

kızlar okuyor ama malesef ki.. oğlunun genetik bir rahatsızlığı varmış..
 ey allahım,bu nasıl bir acıdır..
"tek kelime konuşsa,ömrümü verirdim "dermiş bekir ağa..
 daha fazla dayanamadım.. kapadım dosyayı..

sonra şahika hanımı arayıp, baş sağlığı diledim.. halit beyde yanındaymış,
"yavrumm,çok üzgünüm ..keşke böyle olmasaydı "dediğinde
gözlerimi silerek.. "keşke halit bey.. yanınızda olup,büyük acınızı
 paylaşabilmeyi çok isterdim,inanın.. içim yanıyor ama gelemiyorum..
beni anlayıp,affetmenizi dilemekten.. allah sabır versin demekten  başka,
 birşey gelmiyor elimden.."
dedim.. "anlıyorum,yavrum..
hiçbirimizin elinden birşey gelmiyor,allah sizleri esirgesin
kendinize iyi bakın..sağol aradığın için" dedi..
ben dağılmış olarak kapadım telefonu..

gidip,elimi yüzümü yıkadım.. yeniden makyajımı yapıp.. ağladığımı gizledim,olabildiğince..
deryanın odasına girip..
ir-- deryaa..,morale ihtiyacım var..
de--  ne oldu,yine..  



Hiç yorum yok: