Translate

24 Mart 2012 Cumartesi

1065.bölüm..


ir-- nedim bey yok mu..
erol-- araba almış da,park etmek için yer beğenirse gelir..
ir-- hah hah hah.. çay,kahve.. börek tatlı..kurabiye yaş pasta.. seç gülüm..
erol-- içki..
ir--  içki yok,yasak yasak.. tuna zona oldu.. canı ister kocamın..
erol-- ya,geçmiş olsun..  tuna evde mi..

ir-- değil,misafirlerimiz vardı.. onlarla ilgilenmek zorunda kaldı..
güya raporlu ama.. sabahtan bu yana dışarıda.. çiftlikteydi,gelir birazdan..
diyeceklerim var,ne istediğini söyle de..o gelmeden konuşalım bazı şeyleri..

erol-- kahve olsun öyleyse.. tunanın duymasını istemediğin, ne konuşacağız.. merak ettim..

ir-- (kapıyı açtığımda.. songül elinde tepsi geliyordu.. kahve yapmış..
gülümsedim ) sağol songül,yoruldun.. (aldım tepsiyi ) vahide hanım ,hadi gidin siz..
va-- tuna bey gelsin de..
ikimizin kahvesini de ,sehpaya koydum..
ir-- bir dakika geliyorum..
boş filcanı alıp çıktım antreye..songüle verirken..
ir-- annene teşekkür ettiğimi söyle..
vahide hanım.. böreklerin parasını ver songüle..
va-- tamam..

içeri girip,dayımın karşısına oturdum.. sigara içiyor,bana da uzattı.. yok dedim..
ir-- konuşacaklarımı tuna biliyor ama onun yanında  incitirmiyim diye açıkça soramıyorum ki...
(geniş bir özet halinde.. anlattım )nedim bey bir tekliften bahsetmişti..hayır demiştim.. şu şartlara göre..
 davadan vazgeçmem bizi zan altında bırakır mı.. endişemiz bu..

erol-- (içini çekerek ) kamu davası,tunanın ve senin açtığın davalar
 mutlaka görülmek zorunda..manevi tazminat davasından çekilebilirsin
..şikayetini geri almak,her zaman kuşku uyandırır..
 özellikle de bu kadar güncelken.. para aldığınız bile düşünülebilir..acele etme de, önce ben bir danışayım..

ir-- para mı. kimden

erol--lehine sonuçlanacak davadan, niye çekilir insan..
karşılığını almış derler.. herkes herkesi tanıyor..
lafı dedikodusu bol,bir çevrenin.. gözönünde olan insanlarsınız..
mesela tunanın cenazeye gittiğinin haberi, hemen geldi bana..

ir-- saydığımız sevdiğimiz kişiler,gencecik evlatlarını kaybetmişler..
cenazeye gitmenin nesi yanlış,herşeyde bir art niyet olmak zorunda mı..
insanlık öldü mü dayı.. kim ne derse desin.. yarın da yemek götüreceğiz,beraber..

erol-- bak,insani ilişkilerden değil.. burada bir başka şeyden konuşuyoruz..
duygulara yer verilmeyen.. belirli ve kesin kuralların uygulandığı.. ,sınırları olan engebeli bir saha var..
oyun burada oynanmak zorunda..sizlerin yerine de,biz sözcülüğünüzü yapıyoruz..
şu anda,benim ve  nedim beyin eli güçlü..
olmuşa çare yok ama olacakları  söyleyip uyarmak görevim..
yaptıklarınıza dikkat ederseniz zayıflamaz..
bindiğimiz dalı kesmeyin de.. hep beraber yuvarlanmayalım..
öyle bir karar çıkabilir ki,feleğinizi şaşırırsınız..
karşı tarafın avukatları da, boş durmuyor yani..her yol mübah,belden aşağı da vurabilirler..
hadi sen neyse de,tunanın kariyerine mal olma ihtimali bile var.. sen yemeği yine yap ama gönder,gidipte başsağlığı dileyeceğine..telefon et.. sözümü dinlemeyeceksen de,hiç konuşturma..
prestij kaybı,dava kaybından iyidir..
sormadan, avukatın oldum..haksız  olsan bile olurdum,sen benim canımsın..
ama bu ne perhiz,bu ne lahana turşusu durumlarına düşeceksek.. beni azlet..

ir-- of dayıı.. ne azletmesi ya.. vazgeçmedim diyelim,davalar görüşüldü
 onlarda hastane raporu alıp.. cezadan sıyrıldılar.. o zaman daha kötü olmayacak mı..
adam evladını kaybetti,bir krizde bizim yüzümüzden geçirirse..
 vicdanım rahat olur mu hiç..

erol-- anlatamadım galiba.. burada vicdan yok.. dört dava zaten görülecek..
sen bir davanı çeksen ,krizi mi önleyeceksin.. halit beyle değil,senin sorunun..bir başka bireyle..
madem açık konuşuyoruz,tuna yok..iyi dinle..
yasini kullanmış,tunaya yakın olmak amacıyla..yasinin haberi yok tabi..
savcıya verdi ifadesini,ersin beyle izledik bizde. karşılaşmalarının tesadüf olduğunu sanıyor..
kanatimizce..kadın,adım adım uygulamış planını..şahika hanım,çok güzel bir şahit.. yıllarca uyutmuş kadını..
o ne derse desin..  hastane raporu almak, o kadar kolay değil..
  ortada  kast,azmettirme ..rüşvet ,iftira ve deliller var..
aklı başında bir insanın,bilerek ve isteyerek zarar amaçlı planlarının..cezası mutlaka verilir..  müfettiş gökhan tercan  öyle ifadeler kullanmış ki,sorgusunda..bürona girenlerin ifadeleriyle karşılaştırıldığında,
 doğru söylediği de anlaşılıyor..  gülen hanımın hali.. basit bir kıskançlık,saplantı boyutunu geçmiş..
 .. benim olmazsan ,topraksın durumu var yani..
nizamettin beyin kamera kayıtlarını da,ona şantaj olarak kullanacaklarmış..
o da yukarıda  bulununca,işi bitti..
hiçbir hakim hasta olduğuna inanmaz.. hadi inandırdılar diyelim..
bu seferde başka bir hapse girecek.. onun kurtuluşu yok..
tekliflerinde "iyileşinceye kadar kalacak "lafı belirsizdi..onun için sıcak bakmadım..
bir ay sonra iyileşti diyebilirler..
 madem klinik bir vaka olduğunu iddia ediyorlar..
tecrit edileceğinin garantisini istedim..
 biz sizin için,uğraşıyoruz.. sende baltalama lütfen..
 ortalığı karıştırma.."süründürmezsem şerefsizim" dediysen..sözünün arkasında dur..

ir-- offffff of.. bıktım vallahi.. duracağım da, o kadının çaresizliği bitirdi beni.. zaten özel hayat falan hiç birşey kalmadı.. yukarıdakiler de saçılacak ortalığa.. o zamanı düşünüyorum ben..
 burayı az önce sattım..
bekir ağanın köşkünü alıyorum yarın.. bir hafta içinde.. taşınacağım..aklım karışık,tuna hasta.. altından nasıl kalkacağım bilmiyorum..

erol-- hayırlı olsun.. yardıma geliriz ne yapalım..
ir-- sağolasın,sana da kıyamam..

kapı zili çalınca.. vahide hanım açtı..
 tunanın,nedim beyin  sesini duymayı,beklerken..
osman eniştemin sesini duyunca..

ir-- ayy ben demir şebeke yaptırıyordumm... nasıl derim,iptal et diye..

erol--sende laf çok, bulursun bir bahane..gitsene kızım yanına..
adam ayağına kadar gelmiş.. bekletme,sinirlenir.. bilirsin..

ir-- eline fırsat geçti ya.. iğnele bakalım erol bey..cesaretin varsa,kalk sen karşıla hadi..

erol-- ben tuna değilim,haberin olsun..
ir-- hıhh,benim mazeretim var.. içeri alayım da, gör gününü..

erol--  olsa olsa,yüzüme bakmaz.. canı sağolsun ne yapayım..
ir-- (ayağa kalktım ) delisiniz siz..ikinizde birbirinize canı sağolsun,
işi rast gitsin diyorsunuz bir becerip,kendini affettiremedin.. ayıp sana..

erol-- cadıya,maskara olduk.allah diline düşürmesin senin..
ir-- amin,yalan de hadi..

açtım odamın kapısını..
dış kapı açık,eniştem antrede vahide hanımla konuşuyor..

ir-- eniştemm,hoşgeldin canım..
os-- hoşbuldum da..

ir-- girsene ayakta kaldın..
os-- yok,misafirin varmış.. ergün  taşınacağını söyledi..
ustayı arayıp,demirleri kesme dedim.. kararın ne ,onu söyle bana..


Hiç yorum yok: