Translate

23 Mart 2012 Cuma

1056.bölüm..

Kerbelâ oldu yürek elden gidiyor mu?
Sebebim oldu bu can sensiz yaşıyor mu?
Bir hata deme sakın bize yakışıyor mu?
Ecelim oldu bu can sensiz yaşıyor mu?
Bir çekene sordum
Dedim ki aşk rengini söyle
Dedi ki alacalı
Bazen de ebruli
Bir içime sordum
Dedim ki doğruyu söyle
Dedi ki rengi gece
Bu sevda kurşuni

******

ir-- (elinin üstüne koydum elimi.. ) tuna,ben gülene açtığım ikinci  davadan vazgeçeceğim..

tu-- nee.. neden.. acıları var diye,vazgeçiyorsan eğer..  o ayrı,bu ayrı.. günlerdir cenderedeyiz..
saçma sapan nedenle kavga bile ettik..
biz hapse girsek, ayrılsak..halit abi hariç.. kimsenin umurunda olmazdı..
o adiye acıdığını söyleme bana..inanmam.. hem davayı çekersen,
onun yaptığını kabullenip ,ödüllendirmiş olacaksın.. savunduğumuz herşeye ters ,
beni de zan altında bırakıyor gibi algılanacak..
fikrinin nasıl değiştiğini anlamıyorum,süründürmezsem şerefsizim demedin mi..

ir-- dedim haklısın,onunla ilgili bütün duygularım aynı..
daha dün,nedim bey karşı tarafın teklifini ilettiğinde de.. reddettim..
ama şimdi durum farklı ,halit abi ve şahika hanım için vazgeçmeyi istiyorum...
çünkü seni temize çıkaran gizli tanık oymuş..kocası dahil,hiç kimse de bilmiyormuş..
 kendisi söyledi..

tu-- ne dedinn.. şahika hanım mı..beni tanımaz,ne ifadesi verecek..
 o ne biliyor muş ki..

ir-- herşeyi..(anlattım konuşmalarımızı,dikkatle oflaya puflaya dinledi..)

 tu-- hasta olabilir ama  bu yaptıklarını affettirir mi..
bahanesi de hazır,bir raporla cezai ehliyeti yoktur denilecek..
sende şikayetini geri çekince..
elinle özgürlüğünü vereceksin..  oh ne ala..
ya yeniden bir başka tezdaha kurban gidersek, ne olacak..
 ya yine iyilikten maraz doğarsa.. bir daha toparlanabilir miyiz..
benim hiç gücüm yok irem.. senin olduğunu da sanmıyorum..
hemen karar verme,dayınla konuşalım önce..
offffffffffffff.. off yine çok bunaldım..
cekedimi alıp.. gitmek istiyorum,inan ki..

ir-- hıı,ilginç..kendini bekar sandın herhalde.. bensiz mi,gideceksin....
tu-- ben gideyim de,seni sonra çağıracağım..
ir-- sonra ? gelir miyim,peki..
tu-- beni tanıyor,biliyor ve seviyorsun.. şartları gözönüne alıp,gelirsin..

ir-- evet seni çok seviyorum ama beni tek bırakıp gidersen.. gelmemm..
aynı şeyi ben yapsam,sende gelmezdin değil mi..

tu-- gelirdim.. hem de her şartta..
bozulsam da,gururu tafrayı bir kenara bırakıp.. koşardım yanına..

ir-- hadi ya.. bak bu daha ilginç oldu..belki koşardın da.. yanıma geldikten sonra..
iğneleyip dururdun sanırım..
benim ki daha iyi.. ne gelirim,ne laf sokuştururum.. uzatmadan bitiririm.
sen yoluna,ben yoluma..

tu-- gitmek istiyorum dedim,ayrılığı birkaç saat..belki bir gün olarak düşünmüştüm
laf nerelere geldi.. gitmedim ki,sen sonuçlandırdın bile..
 bitiririm diyip duruyorsun ya..sen neyi bitiriyorsun,allahaşkına..
bak ne ima ediyorsun diyerek,alınganlık
da yapmıyorum.. bitti demek,bu kadar kolay olmamalı.. diyebilmen için..
bazı şartlar gerekli..birde sen yoluna,ben yoluma dedin.. .
 yollar,birleşmiş.. kaderim,şansım demişsin.. ölüm ayırır ancak..
anladın mı..
çok büyük konuşuyorsun..
gece gece bunalmışız zaten.. haberlerden şok olmuşuz.. moralimiz bozuk..
saçma konuşmalarla.. kırmayalım birbirimizi... kola için sağol..
ben banyodayım.. (ayağa kalktı , bornozu alırken..
benim  baktığımı görünce ) ne bakıyorsun..

ir-- hiiçç ..
tu-- (yatağın yanına gelip, saçımı okşadı )
her dediğimin altında birşey arama.. lütfen..hele de böyle zamanlarda..
ne gel dedim,ne gelme.. nötr haldeyim..duş yapıp çıkacağım..
istersen gelirsin,istemezsen gelmezsin.. niye gelmedin demem.. anlaştık mı..

ir-- (gülerek elini tutup.. çektim yatağa.. oturdu yani.. ) birincisi..
hiç aklımdan öyle birşey geçmedi.. yanıldın..
ikincisi.. ben seni bayağı korkutmuşum.. çokk üzüldümm.. sakın inanma..

tu-- hah hah hah.. üçüncü ne ?
ir-- (gülümsedim )kendine ne çok güveniyorsun..
geleceğimden emin mişsin gibi.."niye gelmedin demem "dedin.. yani gelsem..

tu-- ( parmağını dokundurdu dudağıma ,gülerek) sen var yaa.. dayanılmazsın..

başımı salladım.. onaylarcasına..
tu-- bak ne güzel anlaşıyoruz.. sana konuşmayı yasakladım,sabaha kadar..
ir-- yok ya.. yasakladın, hemde bana..
dudaklarıma yaklaşırken.. "itirazın mı var.. "

mırıldandım "yok ağam,ne haddime "
tu-- (tutkulu bir öpücükten sonra,çekilip ) anlaştık dimi goncam..
ir-- bıdı bıdı bıdı..
tu-- hah hah hah..

*********


saat beş buçukta giyinip,tunayı uyandırdım..
dönüp yastığa sarıldı..
tu-- biraz dahaa..

pikeyi çektim üstünden..
ir-- kalkkk.. eve gitmem lazım..

belindeki morluğun üstündeki kabarcıklar daha belirginleşmiş..görünce..
oturdum yatağa.. ahizeyi elime alıp,bastım tuşlara..

tu-- (başını kaldırdı ) ne yapıyorsun..
ir-- (gülümseyerek ) kalkmadın ya,seni şikayet edeceğim bülente..
tu-- ne alaka.. bülent ne yapacak.. (belime sarıldı ) sen uyandırsana..

ir-- şiiş.. dur,aradım.. alo yelizim.. rahatsız etmedim umarım..
ye-- iremm, ne rahatsızlığı hayatım.. sesini duymak çok güzel..

ir-- sağol,senin de öyle.. özledim ama hiç fırsatım olmuyor..
evden çıkmadan,günaydın diyeyim dedim.. nasılsınız... sen,bebekler.. bülent..

ye-- günaydın canım.. biz bildiğin gibiyiz.. tahmin edersin halimi ,sığamıyorum bir yere..
ama iyiyiz şükür.. bülenttt şu gömleği giy.. o olmadı..

ir-- hah hah hah.. hayatım,hazırlanıyorsunuz..sizi meşgul etmeyim..
ye-- yok yok.. konuş.. siz nasılsınız.. moraliniz iyi mi..

ir-- tahmin ettiğin gibiyiz.. çok çok öpüyorum seni.. tunanın da selamı var..
 bülentin sesini duyacakmış..
ye-- ben de seni öptüm.. as. veriyorum.. bülentt..

tuna elini uzattı..
ir-- önce ben..
bü-- tunaa.. dostum.. rüyanda ,beni mi gördün..
ir-- hıı,görmüş... nasılsın pikasso..
bü-- eh işte,fena değilim.. deli gibi çalışıyorum..tuna nerede,sesini duyur ..  ne yaptın adama..

ir-- yapmadım,bana fırsat gelmiyor.. bülent,birşey soracağım..
(morluğu yerini falan,tarif ettim ) bu nedir..

bü-- (içini çekerek ) paranız mı yok,telefonla teşhis koyduruyorsunuz bana..
ir-- hah hah hah.. zamanımız yok,doktora gitsin dersen.. elimle götüreceğim..
bü-- dün oldu dedin,olanları saymazsak..başka
belirgin bir stres yaşadı mı..

ir-- evet.. istemediğin kadar çok,hemde..
bü-- tuna yanındaysa.. o da duysun..
ir-- tamam..

yattım yanına, aramızda tutuyorum telefonu..
tu-- günaydın bülent.. çabuk birşeyin yok de,
irem işkence şeklini değiştirip, doktora götürecek yoksa..

bü-- günaydın .. birşeyin var tuna..  çünkü tarifine göre zona olmuşsun..
mutlaka doktora gerekir.. çok ağrı,yanma batma.. kaşıntı olur..
kaşımıyor ve keseleri patlatmıyorsunuz.. iz kalıp,yayılabilir..
ilaçları var.. kullan,yatak istirahatı ve stressiz bir ortamda
 bir-iki haftada geçer.. hıı,su değmeyecek.. yara olup,başka sorunlara yol açar..
viziteniz 500 lira..

ir-- soyguncuu.. zona nedir,niye olur.. birde su nasıl değmeyecek ki..
terliyor,banyo yapmayacak mı..

bü-- su çiçeği geçiren herkes, potansiyel zona hastasıdır..
bir çok etmenle birleşip..-alkol,düzensiz gıda,stres ,yorgunluk ..uykusuzluk gibi-
bağışıklık sistemi zayıflığında ortaya çıkar..
böyle anlattığıma bakıp da,çok masum sanmayın..
 görmediğiniz başka yerlerde de çıkabilir.. komplikasyonlar doğurur..ağırlaşır..
sana da bulaşabilir..   banyo yapmasın efendim,yatacak..
terini de silin.. bir zahmet..
geçmiş olsun,bir 500 daha rica edeyim..

tu-- canın sağolsun.. gönderirim de.. iyileşme şartlarının
bir kısmını yerine getirme şansım yok.. ne öneriyorsun..

bü-- şansın var.. sana verildi ya.. daha kaç kere verileceğini sanıyorsun..
sabah sabah,tam anlatayım da.. aklına yerleşsin istersen.. şartları sağla
o kadar..
irem rapor vereceklerdir,eve kilitle çıkamasın bir yere..

ir-- anlaşıldı pikasso..
bü-- sen de.. bıdı bıdı konuşup,daraltma adamı.. anladın mı..
tu--anladı.. hah hah hah..
 

 

Hiç yorum yok: