Translate

23 Mart 2012 Cuma

1043.bölüm..

tüm konuşulanlar beynimin içinde dönüyor..uğultu var..
 bedenim ve ruhum
dinlenmek istiyor oysa ki..
kabus görüyorum devamlı.. kötü montajlanmış,film şeridi gibi..
..
vedat,gülen.. sırnaşık avukatlar.. neslişah.. maruf,zübeyde..
elinde çiçeği ile sara..
 tüylü sarı kediler,üstüme atlıyorlar..
şelalenin sesini duyuyorum,şimşekler çakıyor..
tuna  karım ol diyip.. attan düşüyor.. kanlar içinde.. sarsıyorum onu..
 bülent,soğuk bir odada..
sedyeye yatırmış beni.. titriyorum,gözünü aç diyor birileri..
kolum acıyor,iğne batırıyorlar sanki..
ızdırap ya,uyanayım diyorum ama olmuyor..

çiçekçi amcanın gülen gözlerinin ardından..ne alakaysa..
 merdivenlerde karşılaştığım, o beyi görüyorum.. nasılsınız diyor..

ertan kucağımdaymış.. ufuğun ağladığını görünce.. sarılıyorum ona da..
ağlama diyorum,ağlama.. sen benim bir tanemsin..
 
tu-- aşkımm.. ağlama,sen de benim birtanemsin..

gözlerimi açtım,öyle gerçekti ki ufuk.. ama tunanın kolunda yatıyorum..
ona sarılıyormuşum demek ki..yanaklarımı siliyor,sevgiyle bakarak...
tu-- geçti, tamam..

derin derin nefes alarak doğruldum.. ellerimi yüzüme kapatıp..
ir-- offf, berbattı..
tu-- ( o da,oturdu.. )su getireyim sana..

ir-- ben alırım, elimi yüzümü de yıkayayım.. kalbim çarpıyor hala..
gece mi gündüz mü,saat kaç.. işe geç kalmadık değil mi..

tu-- yok.. gece daha.. saat 01:00 .. 15 saattir uyuyormuşuz.. sen pistt
pist diyip.. sarsınca uyandım.. kara kediler mi saldırdı..sana..yoksa kedi ben miydim..

ir-- hah hah hah.. yok,rüyalarımın kedisi uzun sarı tüylü ya..
(dönüp,öptüm yanağını )sen "iremm karım ol " diyordun..

tu--  hımm,çok ilginçç.. hiç de demem halbuki..
ir-- bilmez miyim, ben de ondan çok şaşırdım ya..
tu-- ben kıyamam sana,dur diyeyim..

ir-- (gülerek ittim hafifçe )yat hadi..yat, gelirim birazdan..
tu-- (kendini bıraktı yatağa )uykulusun, düşme sakın..

ir-- (kalktım yataktan,atletleyim ) sağol,üstümü çıkarmışsın..bir kaç parça da ,giyecek getirelim bari..

tu--(gülerek ) öyle uyumana gönlüm razı olmadı..
maceralı da olsa çıkardım..giyecek getir de, geceliğe gerek yok bence..

ir--  diyosunn...pembe,mor.. siyahı  niye harcıyorsunn..
tu--sustumm, hah hah hah..

*********
banyoda da saçımı ıslatmadan duş yapınca kendime geldim...
tuna uyuyordu. mayomu giyip, aşağı indim..
her yerin panjuru kapalı nasılsa..

su içtim,kahve yaptım kendime..
salonda,oturup yarın yapacaklarımı tasarlarken..epeyce zaman geçmiş..

saat üç gibi,salına salına yukarı çıktım..
iki saatlik derin ve dinlendirici bir uykudan sonra..

 tunanın "sen ben olmadan,gece vakti nasıl yüzersin..üstelik mayoyu da,çıkarmamışsın ..
böyle yatılır mı..  hiç dikkat etmiyorsun kendine "diye söylenerek..beni çevirmesiyle uyandım..

askılarımı indirirken elini tuttum..
ir-- dur.. sen de ,beni giyinik görmeye dayanamıyorsun ha ..alışkanlık mı oldu, nedir..

tu-- çok kızdım sana.. çıkar şunu,çabuk..
ir-- emir ha.. çıkarmıyorum.. yapabiliyorsan sen çıkar..

tu-- (kızgın kızgın baktı bana ) hiç uğraşamayacağım canım..şimdi de ben yüzeyim de.. sana ceza,olsun..

ir-- (yataktan kalkarken, kolundan yakaladım..yatırdım yanıma..
elimi gamzesinin üstüne koyup..) demek bana kızdın,birde ceza vereceksin.. hem de masumken..
mayoyu görünce,hiç sormadan ,yüzdüğüme hüküm verdin..
bu aynı hasan beyin olayına benzedi..son pişmanlıklar fayda etmiyor,biliyorsun..
yaşadıklarını,dünü göz önüne alıyorum.. niyetini de bildiğimden..ne oldu sana demiyorum.. eş torpili yani..
ama emir verme bana.. bozuşuruz..

tu-- ( sokuldu boynuma ) pardon..  hep ziyanın yüzünden..

ir-- hah hah hah.. çamur atın bakalım.. dünün en masumu oydu bence..çok da duygusal ve vicdanlıymış.. tunaa, halama ne dedi..

tu-- çok uyanık,ağzı iyi laf yapıyor.. halamı tavladı işte.. ne dediğini boşver,güne güzel başlamak açısından
 hiç konuşmak istemiyorum..ama halam bazı şeyleri .. yüzeysel de olsa öğrendi.. davayı da biliyor..

ir-- firuze hanım da,huylanmış.. hayrünnisa hanımın dediğinden..yasinin ayrıldığı,onların kızımıydı ki diye tahmin etmiş..seni hiç söylemeden,tahminin doğru dedim..aramızda sır dedik,yasine bile sormayacak..

tu-- (içini çekerek ) acaba yasin ayıkıp,figeni gönderebildi mi..

ir-- gitmiştir,mutlaka.. kız programlı.. ayy,benim de çok işim var bugünn..sen nasılsın,ayıktın mı..

tu-- (gülerek,öptü beni.. ) sencee..

ir-- iyi gibisin ama rica ediyorum,sınırın olsun..(.... ) olmak sana hiç yakışmıyor..
tu-- peki,canım..
 


Hiç yorum yok: