Translate

23 Mart 2012 Cuma

1039.bölüm..

ir-- (kaldırdım bardağımı ) bu da kocam için..
 
tu-- çokk güzeldi,sağol..
ir-- rica ederim.. efendim..

zi-- sizin neyiniz var..

tu-- boşver ziya.. saçma sapan,işlerle.. davalarla uğraşıyoruz..
ya--  içimiz yeterince,karardı.. başka birşeyler söyleyin..

zi-- söyleriz de , geç oldu.. komşularınızı rahatsız etmeyelim..
tu-- (yaslandı arkasına,hafif sarhoş gibi.. ) söylee.. olmazlar..

zi--tuna sarhoş olmak istiyor..peki,abim ol hadi..
 olmaz böyle bir şey.. öyle içten ve güzel söyledi ki.. bayıldık..
sesi  de muhteşem..
bitirince alkışladık..

ya-- ziya harcanıyorsun,oğlum.. bırak ilaç satmayı falan..
zi-- zamanı var, yasin..


bitirdiğinde. tunanın gözleri dolmuştu..
hiç de ara vermeden içiyorlar..
yasin de yok demiyor..

ir-- ziyaa,dağıttın bizi..
zi-- toplayayım öyleyse..buyrun,dansa..

yasinler ,ziyalar kalktı.. biz oturuyoruz..
ya-- ertuna hadii..
tu-- (kolunu omuzuma attı,çekti kendisine ) bize dokunma yasin..

ziya söylüyor, dans ediyorlar..
kulağıma yaklaşıp.. mırıldandı..

tu-- istiyor muydun..
ir-- (omuzuna dayadım çenemi,gözlerine bakarak ) yok,yalnızken ederiz..
tu-- (gülümsedi hafifçe ) beklemen gerekecek..
ir-- o sorun değil de.. sana küvette kar etmeyecek..
tu-- bırak,hiç uğraşma..

biz öyle dalmışız ki.. dans bitmiş.. halimiz nasılsa artık..
gidiyorlarmış..zuhal çantasını alırken fark edip..doğruldum..

ir-- ne oldu,zuhal..neredeler..
zu-- gidiyoruz,lütfen rahatsız olmayın.. masayı kaldırmak isterdik ama..
herşey için teşekkür ederiz.. byy..

tu-- ziyaaaa..
zi-- perişanım abi.. yasin gülme oğlum,ayakkabını giysenee..
ya-- özledimmm..

antreye çıktık... tunayla..
allahım tam komedi.. yasin ayakta duramıyor,iptal olmuş...
ziya duvara yaslamış..
figen de ayakkabı giydirmeye çalışıyor..

tu-- figen,gitmeyin.. yatın,yasin dağılmış..
zi-- içemediğini bilmiyor sanki.. bırak figen..nerede yatacak,götüreyim sızmadan..
ir-- oturma odasına ,getirin..

zuhal çek yatı açtı.. figen de çarşafı yaydı..
ben de kullanılmamış pijama ,gecelik  yastık,pike getirdim..

tunayla,ziya getirdiler yasini..aralarına almışlar..
hala "özledimmm " diyor..

zi-- siz çıkın da,yatıralım .. figenn,sana demedim.. nereye gidiyorsun..

fig-- ziyaa,sus..başım dönüyor zaten..  ne yaparsanız yapın..
çıktık,kapıyı da kapattım..
içeriden sesleri geliyor..

"tu-- hah hah hah.. yasinn,dur oğlum durr.. öpmeee..
zi-- lan, bırakırım bak.. o benim kemerim..
ya-- revüye gidelim..

zi--  derhal,emrin olur yasin..
ya-- şimdiii..
zi--  tabi tabi..  tunayı bırak,beraber yatmayacaksınız yasinnn..hah hah hah..

tu-- ( .......... ) çek ellerini..
zi-- sızdı (.......... )

tu--zi-- hah hah hah.."

ir--(gülerek )  figen,sen de yat.. gecelik koydum..
fig-- tamam,kusura bakmayın..
zu-- bakmayız..

tunayla ziya saçları dağılmış olarak çıktılar odadan..
zi-- offf,canımızı zor kurtardık..

ir--zu--tu--zi--fig-- hah hah hah..




Hiç yorum yok: