Translate

22 Mart 2012 Perşembe

1035.bölüm..

ir-- ayşe yok mu..

mu-- karşı evde.. börek açıyor.kimse yok diye,salonda serin serin yapıyor kadıncağız..
az önce,gitmenizi o yüzden istememiştim..

ir-- hımm,kahveleriniz nasıl olsun..
fig-- ben içmem yavrum..
mu-- ben de..
tu-- hala kahve harici içebileceğim ne var..
mu-- alkollü birşeyimiz yok oğlum..
fig-- (ellerini yıkamış..geldi.. ) yasin..
ya-- anladm..( kalktı çabucak )
tu-- nereye,senden birşey istemiyorum.. içmem,otur..
ya-- dur,getireyim de.. anlatırım.. figen bana da, kahve yapma.ertunaya eşlik ederim..
fig-- tamam..

o gitti..
ir-- ikimiz içeceğiz, figen..
fig-- öyle görünüyor..( büfeden ,viski konabilecek iki bardak çıkarınca )
tu-- yasin viski mi getirecek..
fig-- evet..

ir-- eşlik edecekmiş.. .dertli mi,keyifli mi...
fig-- (gülerek ) keyifli ..gel de..anlatayım..

mu-- biz de duysaydık..
ir-- dur halaa,ben öğreneyim de..

fig--tu--fir--mu--hah hah hah..

mutfağa gittik..
kahveyi ben yapıyorum, o da bardakları yıkadı. dolaptan meyve aldı ,hazırlıyor

ir-- (kısık sesle ) anlat hadi.. uygun değilse, söylemem merak etme..
fig-- gizli değil  ama henüz netleşmedi.. belki ben new yorka gittiğimde.. işle alakalı olarak,yasin de gelebilecekmiş..sürekli değilse de, görüşebileceğiz en azından.. ona sevindik..
ir-- çok sevindim,inşallah olur..

kapı açılıp,elinde şişeyle yasin girdi içeri..
ya-- ertunaa,gel.. nasıl içiyorsun hazırlayalım..

yanımıza geldiğinde,tuna da girdi mutfağa..
ir-- sen de arabada viski taşımaya mı başladın..
tunaya verdi..
ya-- yok canım.. bu hediye..
tu-- hediyeler tehlikelidir (baktı yasine ) kimden bu..
ya-- hah hah hah.. sakıncalı değil,ziyadan.. yoksa almazdım..
tu-- iyi,ben de içmezdim..(açtı bardaklara koyuyor..)sen nasıl içeceksin..

ya-- (buzluğu aldı,dolaptan ) buzlu,sen..
tu-- ben istemem..
fig-- meyve hazır.. salona mı balkona mı.. götüreyim..
tu-- darılırlar,salon olsun figen..
ir-- balkona götür,ben söylerim.. lokumun hatırına darılmazlar..

tu-- hah hah hah..
ya-- ne lokumu..
ir-- çifte kavrulmuş.. buzdolabının üstünde,vermediler mi sana..

ya-- yoo..
ir-- al da.. dışarı götür,yeriz.... (kahveyi filcanlara doldurdum ) tuna tepsiye koysana bardakları da..
hadi siz çıkın.. ben genç kızlara heber vereyim..

ya--tu--fig-- hah hah hah..

*******

onlar balkona çıktılar,ben de salona girdim..
üçlü koltukta oturuyorlardı.. aralarına oturdum,bende.. gayet samimi..
firuze hanıma sarılıp,öptüm yanaklarını.. sonra da halama sarıldım,öptüm..

kısık sesle..
ir-- genç bayanlar,yanlış anlamayın.. fikir benim..oğullarınızın biraz kaynaşması, içlerini dökmeleri için.. balkona çıkın dedim..yanınızda rahat edemeyecekleri aşikar..yazık, yasin karısını haftada bir görüyor..
elini omuzuna koysa,o bile değişiklik.. biz deseniz öyle..

mu-- (gülerek ) onları anlarım da,size ne oluyor..oğlumla, haftada bir mi görüşüyorsunuz..

ir-- (güldüm ) muazzez sultan..bak uslu uslu açıklama yapıyorum..
(kısık sesle ) kayın validemin yanında .. "hiç olur muu"  dedirtme bana..aa,dedimm..

mu--fir-- ir-- hah hah hah..
fir--allah ayırmasın,muhabbetinizi artırsın yavrum..
ir-- aminn...
tuna "iremm "diye seslenince..
mu-- (yükseltti sesini ) göndermiyorum,alabiliyorsan al hadi..
ir-- ooo,çok sakıncalı bir laf dedin hala..
mu-- (gülümseyerek,kısık sesle..  ) biliyorum,gelsin diye dedim..

tuna girdi salona,hiç birşey demeden.. elimden tutup kaldırdı.. bana bakarak..

tu-- korkma,tamam mı.. halam şaka yaptı..
ir--  ama çok korktum tunaa..

ir--mu--fir--tu-- hah hah hah..

tu-- gel hayatım lokum yersen,sakinleşirsin..
ir-- (salondan çıkarken ,mırıldandım ) ya sen..
tu-- onu düşünmedim bak..

ir--tu-- hah hah hah..

******

balkondayız..  tunayla yanyana oturduk..
figenle yasin de,karşımızdalar..

ya-- endişe ettik,irem.. göndermediler mi..
tu-- yaa,aralarına da almışlar..

fig-- gücendiler mi, yoksa..
ir-- (gülerek,kahvemden aldım bir yudum) yok canım..yasinler  haftada bir görüşüyorlar,karşınızda nasıl rahat etsinler dedim..sesleri çıkmadı..

ya-- hadi canım..inanmam..
fig-- şaka yapıyorsun değil mi..

tu-- (ağzımı açıyordum ki..lokum verdi ağzıma) evet.. şaka yapıyordu..derslerin nasıl figen.. sınavlar bitti mi..
fig-- cuma günü bitti tuna.. çok çalıştım ama karşılığını da aldım.. hepsi süper..
ir-- helal olsun,figenciğim gözün aydın..pardon, gözünüz aydın..

fig--ya-- sağol..  


Hiç yorum yok: