Translate

22 Mart 2012 Perşembe

1030.bölüm..


ir-- nee.. nee..
tu--deryanın anlattıklarından.. o kadının ,burada kaldığını düşünüyorlar..

ir-- (kaşlarımı çatıp ) ne alaka,derya güleni tanımıyor ki..ne anlatacak..

tu-- evet de,beni tanıyor.. salonu yatak odası olarak kullanıyormuş ..
 duvarlarda benim resimlerim varmış.. ve bazıları fotoshopluymuş..istersen.. sen girme..

ir--  ayol herkes görmüş/gördü ben kaçırır mıyım..
belgeleniyor üstelik..ünlü oluyorsun..fotoshoplu resimler çıplak olsa bile..fark etmez..
 gerçeğini en iyi ben biliyo.........

( elini ağzıma kapatıp,fısıldadı )
tu-- sen ne çok konuşuyorsun,öyle.. fantazi de, hazır hemen..miden bulanmasın,diye demiştim...
ir-- (elini indirip.. yutkundum.. ).. fantazi konusuna hiç girmeyelim,üstadım..
  geç kaldın,bulanıyor ama bu tarihi an'a tanıklık etmeliyim ,aykut beyin mor yüzünü görmenin değerine,paha biçilemez..
tu-- şişş,kendine gel..
erol-- tunaa,irem.. gelebilirsiniz..

içeri girdik..
antrede diğerlerinin bastıkları yerlere bastım..
antre ,koridor ve odalarda görüldüğü kadarıyla eşya yok ve harabe..

çelik kapılı salona, göz atınca.. nutkum tutuldu.. herkes orada..resimlere  bakıyorlar..
tunanın elini bırakıp.. ilerledim ortaya doğru..
ışıl ışıl ve tertemiz burası..çok şık bir yatak..iki komidin haricinde mobilya yok..
 kırmızı saten pike takım,gözalıcı..
kırmızı kalın perde,modelli  falan.. beyaz tülü  görünüyor..
açmışlar herhalde..içeri ışık girsin diye..
ahşap parke döşenmiş zemine..yerde kocaman minder ve büyük bir halı var.. en iyisinden..

 aklınızın alamayacağı kadar çok,
 çeşitli ebatlarda çerçeve konulmuş heryere..
yataktan görülebilecek şekilde yerleştirilmiş.. gayet düzenli..
 hepsine tunanın farklı zamanlarda çekilmiş, resimleri konulmuş...
karşı duvarı tamamen kaplayan büyütülmüş renkli resimde
tuna ve gülen var.. gülenin fotoshop olduğu belli..ben bile anladım,acemice yapılmış..
fonda deniz,bankta birisinin omuzuna elini atmış.. gülerek oturuyor tuna..
yanındaki  kişi kimse,oyulmuş ve kendi resmini koydurmuş..
onun omuzunu tutuyormuş gibi görülüyor..
İstanbul da .. yıllar önce çekilmiş sanırım..

diğer duvarlarda.. da,tunanın yakın zamanda çekilmiş.. objektife bakmadığı
iki farklı resmi var.. onlarda duvar ebadında..

dönüp tunaya baktım.. çok kötü görünüyor..
dayım eli belinde.. eğilmiş resimlere bakıyor..
ersin bey .. hala fotoğraf çekiyor..aykut bey de.. bir mendille çekmeceleri açmış.. içindekilerle ilgili..
ir-- tuna,kim oturuyordu yanında.. nereden bulmuş bu resmi..

tu-- (yutkundu ) bilmiyorum ..böyle bir resimden  haberim bile yok..
zaten buradakilerin hiç birisinden haberim yok.. bülent vardı yanımda..
o gün,ilk ameliyatını yapmış ve hasta kurtulmuştu....kutlamak için.. dışarı çıkmıştık..
sahilde gezdik,oturduk.. resmi bayramdı galiba, çok kalabalıktı..kim çekti, hiçbir fikrim yok..

aykut-- beraber miydiniz.. ayrıldığınız dönem mi..
tu--çoktan bitmişti de, devam edebilmek için uğraşıyordu..

erol-- diğer resimlerde mi,o dönemden.. yakın zamanda çekilen var mı..
bak iyice.. takip etmiş mi, onu anlamaya çalışıyorum..

ir-- etmiş tabi.. duvardaki diğer resimler,yeni..yani evliydik..üç yıllık mazisi var..
bu,ilk evimizin.. balkonunda ..
bu da... eren abinin nikahına gittiğinde.. gemide çekilmiş..kıyafetinden tanıdım..
ben gelmeden önceymiş sanırım.. kravat var çünkü..  nereye gittiyse, o da peşindeymiş..

şu minik çerçevede ki de , buğday hasadı sırasında..
biçerdöverdeyken..  hatırlıyor musun..
hamileydim..yanına gelmiştim de..  inmemi söylemiştin..
(gözümden ,istemsizce bir damla yaş yuvarlandı .. yutkundum..
tuna bir adım attı ,bana doğru.. elimi kaldırdım ) gelme ,tamam.. iyiyim..
nedim bey.. şu görüntüden sonra..bu kadına..karşı ne dava açabiliyorsam,açmanı istiyorum..
süründürmezsem şerefsizim..yetti artık.. biraz da..  ben uğraşayım..
iyi günler, beyler...

dönüp çıktım salondan..
antredeyken.. takım çantaları olan, iki kişi ellerinde tornavida,pense..
ana kapının kilidiyle uğraşıyorken görünce.. sinirlendim..

ir-- siz , ne yapıyor sunuz.. erol bey,bakar mısınız..

hepsi geldiler..antreye..  

Hiç yorum yok: