Translate

21 Mart 2012 Çarşamba

1012.bölüm..

içeride..
kıyafetlerimizi,ayakkabılarımızı poşetlere koyduk..

 elbisemi giyip,çantamı aldım..
tunada şort ve tişörtünü giydi.. kapıyı kilitleyip.. çıktık..

***
evimize geldiğimizde saat 6:30 du.. duş alıp,hazırlandık.. aceleyle..

ir-- tuna daha çok erken,gitmeyelim halana..çiftliğe gidelim,kahvaltıdan sonra..seni okula bırakırım..
tu-- içimden bir ses..mutlaka gitmemi söylüyor irem..birşey duyacakmışım gibi bir his var..
hem uyanmıştır,o..kahvaltı hazır değilse.. seni görmeye geldik deriz..hayır duasını alıp..çiftliğe gideriz..
ir-- peki..

*******

halanın evinin önünde park etti..
o da,pencereden dışarı bakıyormuş.. bizi görünce öyle sevindi ki..

mu--  oy ,kurban olurum verene.. yavrularım gelmiş.. ayşee,kapıyı aç..
indik..

içeri girdiğimizde.. öptük elini.. ayşeye de merhaba dedik..
tu-- günaydın hala..
mu-- günaydın oğlum.. evinizi aradım,yoktunuz..görür müyüm diye yola bakıyordum..

ir-- yeni evdeydik halacığım.. birşey mi oldu..
mu-- yoo... iki gündür karma karışık rüyalar görüyoruz.. firuzeyle..sizi merak ettik..
ir-- (gülümseyerek ) biz gayet iyiyiz,canım.. özlediğinizden görmüşsünüzdür..

mu-- tek öyle olsun.. masaya gelin hadi..

salonda klima çalışıyor..içerisi buz gibi olmuş.. ürperdim de, birşey demedim.
tu-- klimanın ayarını biraz kısıyorum hala.. iremin,saçı ıslak..
mu-- kıs oğlum,kıs..  irem,sende saçını kurut..makinamız var yavrum..
ayşe,firuzeyle yasini çağır hadi..gelsinler,hep beraber yiyelim..

ir-- ben çağırırım..
tu-- iremm,hasta olursun.. hadi hayatım.. sen kurut da, ben çağırayım..

o gidince.. kolumu tuttu..
mu-- irem,herşeyden haberim var.. başınız dertte mi..

ir-- herşey ne.. niye dertte olsun ki.. muhbirin kimse.. yanlış bilgi vermiş..

mu-- muhbirim yok..dün tuğrulun konuşmasından huylanıp..gece ereni aradım,
gönül çıktı....herkes senin kadar uyanık olmadığından.. ağzından lafı aldım..uzatma da anlat..

ir-- (gülerek ,elini aldım,avucuma.. ) sen çok akıllı bir kadınsın.. blöf yapmayı da iyi biliyorsun..
madem gönülden lafı aldın,anlatacak birşey olmadığını da anlamışsındır..
gördüğün gibi,iyiyiz muazzezim..beni lafa tutma da.. saçımı kurutayım..
yoksa kocacığım ,benim yüzümden hasta oldun diye üzülür..

mu-- hah hah hah..
ir-- (salon kapısında durup,göz kırptım )hala,çaktırma.. tuna geliyor..
mu-- tamam tamam..

derin bir nefes alıp.. banyoya girdim.. saçlarımı, nemi gidinceye
kadar kuruttum.. at kuyruğu yapıp... salona geldim..

hepsi oturuyorlar..
yasine merhaba diyip..firuze hanımı öptüm.. tunanın yanına oturdum,bende..

ayşe de çaylarla geldi.. yiyoruz..
ir-- ee,nasılsınız iki gündür görüşemedik..
fir-- biz fena değiliz.. siz nasılsınız yavrum.. ertunayı,seni rüyamda çok sıkıntılı gördüm.. muazzez hanımda görmüş.. merak ettik..

ir-- hayırdır inşallah.. halam da sordu.. iyiyiz şükür.. firuze teyze..
yasin asıl senin  canın sıkılmış gibi,neyin var.. figeni mi özledin..

ya-- tabi özledim ..nedenini bilmiyorum da.. huzursuz ve sinirliyim..bahar havasından herhalde..

mu-- baharmış.. nazar var diyorum oğlum.. nazarr..
tu--   nazar var diyorsan..okursun nazar duasını,allaha emanet diyip gönderirsin işine.. başka ne
yapabilirsin ki,hala..

mu-- hiç hiç.. öyle yapıyoruz zaten..
tu--ir-- hah hah hah..  

ya-- ben niye güldüğünüzü anlamadım..

tu-- boşver yasin.. sana tavsiyem..
halamın yanında sinirliyim,huzursuzum deme.. bir kere kurtardım,ikinci de..yardımım olmaz..

mu-- sus, velet.. kötü birşey yaptığımı sanacak çocuk.. şifa niyetineydi o..
tu-- tabi canım.. irem hadi,yediysen gidelim..
 
mu-- ne o, şimdi de küstün mü.. huyun mu değişti senin..
 kızdan ne istiyorsun.. yesin yavrum.. şımarık çocuklar gibi,o olmadan gidemiyor musun..

ir-- (güldüm ) ah hala hiç sorma.. hata benim, şımarttım..şimdi de okula götürmezsem.. derse girmiyor,kaçıp geliyor yanıma..
tu--ir--ya--fir--ay--mu-- hah hah hah..

tu-- aşkolsun, şikayet ha.. bari otostop yaptığımı söyleme..

mu-- vay başıma gelenler.. oğlum tanımadığının arabasına binme, şeker verirler..gazoz içirirler.. demedim mi sana..

ay sabah sabah.. ne çok güldük..
öptük ellerini,teşekkür edip..hayır dualarını aldık..
yasinde bizimle beraber çıktı evden..
 

Hiç yorum yok: