Translate

21 Mart 2012 Çarşamba

1011.bölüm..

hep beraber,bir kaç şarkı daha söyledik.. alkışladık coşkuyla..

ir-- programıma burada son verirken..
bey ve hanım sıfatlarının kalktığı..
yeni evlilerin,birarada olduğu.. eski evlilerin,hiçç ayrılmadığı..
en güzel günler,en güzel geceler sizlerin olsun..
sağlık ve huzurla yeniden buluşmayı diliyorum..

tuğ--tu--ela-- ne--gül-- aminnn..

masayı topladık elbirliği ile..
konuşa konuşa..gülderen hanımla bulaşıkları yıkadık..

ela da mutfağını düzenledi.. kahveler piştiğinde beraber bahçeye çıktık..

yarım saat kadar sonra..
gülderen hanım ve nedim bey için taksi geldi...
teşekkür edip, kendi evlerine de.. davet ettiler..inşallah diyip ,gönderdik..

tu-- tuğrul-ela herşey için sağolun.. biz de müsade isteyelim..
tuğ--  sizin yaptıklarınızın yanında lafı bile olmaz.. tuna,çiftlik
işlerinden pek anlamam ama şu aşamada faydam dokunacaksa..gitmeyi erteleyebilirim.. 

tu-- (gülerek ) ne diyeyim ela..
ela-- çok acımasız bir soru sordun, tuna..

tu-- pardon.. hayatınıza müdahale etmek ,seni engellemek.. keşke denilecek
bir duruma neden olmak istemiyorum..  kararı sen ver.. özgürsün..

ir-- sabah ola,hayrola.. iyi geceler..

tuğ--ela-- size de..
*****
tunayla el ele.. bomboş ara yoldan.. evimize geldik..
 bahçe kapısının önünde durdu..
tu-- gidelim mi,kalalım mı..
ir-- kalalım..

***********
saat dörde kadar.. kıpırdasam tunanın uyanacağını bildiğimden..uyumak için çabaladım... o dinlensin bari..
tanyeri ağarırken.. aklımı kaçırmamak için..
bir çıkar yol bulamadığım düşüncelerden..ve tunanın kollarının arasından sıyrıldım..
mayomu ve askılı elbisemi giyip.. not yazdığım kağıdı..
yastığımın üstüne bıraktım.. kolumda havlum, aşağıya indim..

doğanın huzur verici sessizliğini, kuş sesleri bozuyor..
çam kokusunu içime çekerken..elbisemi çıkardım.. atladım havuza ..
hiç durmadan,yüzdüm yüzdüm yüzdüm...
bitap bir halde, dinlenmek için.. suyun üstünde yatarken..
 kulağımın yanında,tuna "çok mu yorulmuş,eski yüzücü.. " diyince..
ir-- bittim,eski yüzücüde iş kalmamış.. niye sessiz geliyorsun..
tu-- (elimden tutup,çekti beni kenara ) seslendim de,fısıltıyla..gel,kurulan..buz gibi olmuşsun..

çıkıp,havluya sarıldım.. şezlonga uzanınca,
yeni doğan güneşin ışıkları ısıttı,biraz.. tuna da yanımdaki şezlonga oturdu..

tu-- gözlerin kıpkırmızı.. uyuyamadığın belli.. ama niye tek inip yüzüyorsun..
uyandırsaydın ya.. not bırakıp,kaçmak var mı..

ir--( güldüm,yüzümü kurularken.. ) resmi görevlisin,işinde hataya yer yok..
.. aklının ve vücudunun dinlenmesi lazımdı.. uyuyabilmişken.. kıpırdamadım bile..
 hem bak , buldun.. işte..not nasıldı..

tu-- çok güzeldi.. dediğin gibi, nerede olduğunu kalbime sordum..şaşkın burada ya dedi..
ir-- hah hah hah..

tu-- (yanağıma dokundu parmakları ) ne kadar güzel güldün,öyle..
son zamanlarda, içten
güldüğünü pek hatırlamıyorum da.. neyse iki tur atayım,gelirim..

ir-- ( doğrulup,ellerini tuttum.. ) kendine işkence yapma..
ben sabaha kadar yaptım.. kırmızı ağrıyan gözler ve uyuşmuş bir beyinden başka..  hiç işe yaramıyor..
 güldüğümü pek ala biliyorsun..
son iki gün çok çok uzundu,sıkıntılıydı ama çok şükür sağlığımız yerinde ...
 yan yanayız,ellerini tutuyorum.. özgürüz tuna,istediğimizi yapabiliyoruz
bundan daha güzel birşey olabilir mi..

tu-- ................. hımm..
ir-- ne hımm,olamaz işte.. itiraz etme bana..

tu-- haklısın demek ,istemiştim.. bence sen.. yarım saat uyu..yoksa herkesi kırıp dökeceksin..

ir-- (ayağa kalkıp, onu da kaldırdım ) zaman yok,zaman..
sen hariç,kırılan da kırılsın.. .. hadi beraber yüzelim..duş alıp,giyinme faslı için.. evimize gideriz,sonra da..

tu-- bu hiperaktifliğin sonu iyi görünmüyor.. gücünü tüketiyorsun..
ir-- offf.. hadii..

atlayıp, beraber yüzdüğümüz iki tur sonrasında durdum birden..
tuna da biraz ilerideydi....

tu-- (geldi de söyleniyor.. kollarımı boynuna koydum.. )
kramp  girdi,dimi.... ısınmadan,çok yüzüp..dinlenmezsen..olacağı bu..göster, hangi bacağın..

ir-- tunaa,yüzümde hiç acı çeken bir ,ifade var mı.. kramp girdi dedim mi..
nazlanmak için,beni kucağına al diyecektim.. aldın,çıkalım hadi..bacak falan gösteremem..

tu-- bak sen,iyi öyle olsun..

ir-- - bana benzedin birden..yanlış anlama gününde misin, nedir.. bacağımı göstermek istemeyişim sakındığımdan değil ki..  gecikirsin hayatım..

tu--ir-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: