Translate

21 Mart 2012 Çarşamba

1010.bölüm..

biz ara yoldan abimlere doğru.. yürümeye başladık.. gölün, güneş batarken
görüntüsü büyüleyici..

nedim bey,gülderen hanıma eliyle işaret ederek.. birşeyler anlatıyor.
bir adım önümüzdeler..
.
abim mırıldanarak " ne iş " dedi..
ben de.. "müzmin bekarımız,niyeti bozmuş" dedim..

ir-- siz nasılsınız,moraliniz düzeldi mi..
tuğ-- iyiyiz.. yatın nefismiş,çok beğendik.. en çok ufuk eğlendi..
moral için harika bir yatırım..iyi günlerde kullanın..

ir-- inşallah.. kullanırız.. ufuk niye gelmedi,seninle..
tuğ-- sıkıntılısınız,duysun istemedim..
ela da.."gelecekler ufukcuğum, masayı beraber hazırlarız diye düşünmüştüm"
dedi..iş bitti.. maşallah ,aralarından su sızmıyor..
gidince çok arayacak..

ir-- ya sen ?
tuğ-- o nasıl laf.. gelin..keşke karşıma yıllar önce çıksaydı da..

tuna arkamızdan yetişip,çantamı verdi..
tu-- tuğrul,halama uğradın mı sen..

tuğ-- evet.. dün akşam ,elayla.. bugün de tek gittim.. sizi merak etmiş.,
iyiler,çalışıyorlar.. onlar da uğrayamadık diyorlardı,dedim.. koklaştık, ağlaştık.. işte..

tu-- sabah kahvaltıya gidelim bari.. ihmal ettik kadını.. sen kaçta gidiyorsun..
tuğ-- öğlen,Ankara aktarmalı.. buldum.. elayı Mersine bırakıp,havaalanına geleceğiz..

tu-- araba yine sende kalsın öyleyse.. havaalanına gelirim ben..
ir-- tuna fıstık toplandı mı..

tu-- Osmaniyeyi arayıp.. çok acelem var,bitti mi dedim..
nail de.. bitti,toprak sürülüyor dedi...kapadım..  

ir-- mısır ekilirken görmek istiyordum güya..

ufuğum bahçe kapısında bekliyormuş.. açıp" iyemmm "diyerek.. koştu..
kucağıma aldım.. sarıldık.. birbirimize..o da, güneşten yanmış biraz..
bahçeye girdik..

ir-- gülderen hanım,ufuk abimin oğlu..

gül-- memnun oldum ufuk..
uf-- ben de..
ir-- nasılsın kuzum..

uf-- iyii..  biliyoy musunn,yüzdüm ben..
ir-- evett.. balık gibi yüzüyor muşsun ,baban söyledi..
uf-- (kıkırdadı ) amcam gibi mi..

tu-- beni hatırladın bakıyorum..
uf-- amcaa.. unutmadım ki..
tuğ-- çocuk irem sayıklıyordu..bulmuş.. abartma ve sıranı bekle diyor yani..

tu--gül-- ne-- tuğ-- hah hah hah..

ufuğu indirdim.. bir dakika diyerek..
ela içimi açan bir güzellik ve sadelikte.. güler yüzle karşıladı bizi..

tanışıyorlar zaten.. tokalaştı..ikisiyle de..
bahçeye hazırlamışlar masayı.. buyur etti.. onlar oturdular..

tuna ve benim elimi tutarak..
ela-- söylemek istediklerimi eminim biliyorsunuz.. can sıksa da
bu da,bir süreç.. ve üstesinden geleceksiniz.. elimden birşey gelmese de,
iyi bir dinleyiciyimdir.. (bana bakarak ) istemezsen,tuna bile duymaz elticiğim..

tu-- elaa,o ne demek..
ir-- of tunaa.. ben ona söylemiştim de,o da bana diyor..sağol elacığım..biliyorum..

tuğ-- tuna,irem.. hadi buyrun..

koltuk ve servisleri yerleştirmiş..
oturduk..

ev sahiplikleri ve birbirlerini tamamlamaları.. mükemmeldi..
ufuğum tunanın kucağında cıvıldıyor,abim mutlu.. ela da öyle..onlar adına..ben de mutluyum..

mezeler,balıklar.. nefisti.. ufuk karnını doyurunca..
içeri gitti..
aklından "s" harfi ile başlayan kelime bulup, yazmasını.. ela istemiş..

sohbet eşliğinde.. epeyce içildi..
gülderen hanımla, nedim bey de uyum sağladılar..

bizim meselemize hiç değinmeden..
konuşuldu.. tunanın ve benim arada bir  karşılaşan dalgın bakışlarımız olmasa..
daha iyi olacaktı ama.. aklımızdan bu kadar uzaklaştırabildik..

ufuğum parmaklarım ağrıdıı diye geldi..
ela elini ovarken " kasların birkaç gündür çalışmadı ya,ufuk.. ondan ağrımıştır..
seni suçlamıyorum,ortam uygun değildi..ama ben olmasam da.. İstanbulda..
yazı çalışmasını aksatma.. (kısık sesle ) ireme mektup yazman için gerekli tamam mı " dedi..
ufuk gülümseyerek "tamamm "diyip.. kucağıma yerleşti.. gözlerini kırpmadan bakıyordu..
dirense de.. biraz sonra.. uyudu meleğim..
abim aldı.. elayla beraber.. yatırmaya gittiler..

meyvelerle geri geldiklerinde.. ben de tabakları kaldırıp..
yenilerini koydum..
tuna da içkileri doldurdu..

tuğ-- iremm..
ir-- efendim abi..

tuğ-- sınav , nasıl geçti..

ir--  adımı yazabildim,tiyo işe yaradı..
ela-- bravo,birde sınava mı girdin..

ir-- yaa,hiç sorma.. ingilizce bilgimin ,seviyesini test etmek için  harika bir gündü..  aslında mecbur değildim ama galip bey uğraşmış..  tuna da,verdi gazı..
beni iyi tanıyorlar,çok emekleri var.. yok diyemedim..bir başka zaman olsa,sonuç daha iyi olabilirdi yani..

tuğ-- canın sağolsun.. madem mecburiyet değilmiş.. sonucu boşver..

tu-- tabi ki ,canı sağolsun da.. iremden bahsediyoruz,boşverecek olsa..
 bugünkü halimizde,izinlerle..ricalarla.. koşa koşa götürür müydüm..güvenmesek,çabalamazdık da..

ne-- kaç puan bekliyorsunuz,irem hanım..
ir-- 95.. 94 gelirse.. dağıtırım orayı..

tuğ--tu-- ela-- gül-- ne-- hah hah hah..

gül-- hırsınıza hayran oldum,irem hanım.. tuna bey,boşuna güvenmiyor muş..

ir-- dedim ya, iyi tanıyorlar..hırslanmam için elinden geleni yaptı..hep söylerim,öğretmenim çok iyi..

ela-- öğretmen de,..öğrencideki cevherin farkında.. olunca.. desteği esirgememiş..

tu-- aynen öyle ela.. o etkilenmesin diye,sorguya geri döneceğimi söylemeden..beni görmesini sağladım..

tuğ-- tuna,şimdi de biraz gaz ver .. kulağımızın pası silinsin..
tu-- (gülerek ) keyfimiz yok..olsa,söylemesini isterdim..

ir-- madem sen istiyorsun.. emrin ,başım gözüm üstüne ağam..
tu-- estafurullah.. emir değil,ricam olur..

tuğ--ne-- gül--ela-- hah hah hah..

tuğ-- ikinize de helal olsun.. tuna işi biliyormuş..
ne-- irem hanımın ,böyle birşey söyleyeceğini hiç ummazdım..

ela-- ohoo.. o daha neler söylüyor nedim bey.. feminist falan ama tuna söz konusuysa
akan sular duruyor..

gül-- ama ela hanım.. tuna bey de öyle.. karısı için,yapamayacağı yok..ne mutlu onlara..

ir-- sağolun.. evet tuna bana nasıl yaklaşılacağını iyi biliyor..
özel hayatta,sınırlamam kendimi..ağam da derim,paşam da..ama o da öyle..gerçekten,benim iyiliğime olacak her şeyi yapabilir..
fevriliğimi,şımarıklığımı..inatlığımı sevgisiyle törpüledi..yine de,ufak bir parça kaldı içimde.. arada bir canlanıyor..hazır beklemedeyken.. kocamın isteğini yerine getireyim..

tu-- ( kadehini kaldırdı ) şerefine hayatım..
ir-- (su bardağını tıklattım )

bitince alkışladılar,iltifat ettiler falan..

ne-- ben görevi bırakıp ,menajeriniz olmak istiyorum..
 dönen çekler,davalar.. sorgularla ne işiniz var..sesinizi değerlendirelim..
 gazinolarla yüzde on
üstünden anlaşma yapılıyor.. kuaför giyim, bana ait..
size net yüzde iki veririm.. bir de kaset çıkardık mı,değmeyin keyfimize..
haa,ilk kasetin tüm geliri benim..
tabi size de belirli bir komisyon vereceğim artık,o kadar acımasız değilim..

ir-- bilmenizi isterim ki..
menejerim olmak isteyenler,kıyasıya bir rekabet içindeler..
ama teklifinizin..çok cömert olduğunu söyleyebilirim nedim bey..
taktikleri de,bir yerden gözüm ısırıyor..
sizin patronunuz kim..

kahkahamız inletti etrafı..

gül-- (gülerek ) harikasınız.. adınızı neonlarda görmeden önce..
amatör ruhla,biraz daha dinlesek.. nasıl olur..irem hanım..

ir-- elbette,beni var eden..sayın dinleyicilerimin arzusunu yerine
getirmek isterim.. ne söyleyeyim sizin için.. şarkı,türkü .
.arabesk..
repartuarım da ,geniştir.. havaya girdim,iyi mi..

tuğ--tu--ir-- gül--ela-- hah hah hah..
 

Hiç yorum yok: