Translate

21 Mart 2012 Çarşamba

1005.bölüm..

öyle sıcak ki..
neyse bindim bir taksiye.. ergün abimin çalıştığı yere gittim..
yukarı çıktığımda..tesadüfen  ali abim açtı kapıyı.. yüzüm nasılsa artık..

ali-- iremm.. ne oldu..
ir-- (gülümsemeye çalışarak ) ne olmuş ki.. ziyaretinize geldim.. abim yok mu..

ali-- hiç gelmemiştin de,şaşırdım..  odama gel.. çağırayım ergünü..

abim önde,ben arkada koridorun sonundaki odasına girerken..
herkes bu kim diye fısıldaşıyordu..

gayet ferah ve şık.. oturduk koltuklara.. abimi arayıp,çağırdı..
 bakım servisindeymiş..

ali-- ne içersin..
ir-- su olabilir..

kendine özel mini dolabı varmış.. masasının yanında..
 suyu bardağa doldurup verdi..
ben içerken..
ali-- gözünüz aydın,ben gelemedim.. nikaha..nasılsınız..
ir-- sağol abim.. iyi diyelim,iyi olalım.. uğraşıyoruz işte..
siz nasılsınız.. ziyanın iş meselesi ne oldu..

ali-- biz de bildiğin gibiyiz.. ziya çalışıyor,şimdilik.. ama ne kadar
süreceği meçhul.. lütfü hiç birşey olmamış gibi..
istifa dilekçesini yırtıp atmış..
" biz bir aileyiz,arada yanlış anlaşılmalar olsa da.. telafi edilir..
bir yere göndermem seni" demiş..

ir-- iyi sevindim.. en azından düğün esnasında.. iş arama derdi olmaz..
ali-- evet de.. aramazdı.. ziya iyi pazarlamacı..ve piyasada tanınıyor..
aramızda kalsın,beyaz eşya sektöründen yöneticilik teklifi aldı..
yaralanmış bir ilişkiyi sürdürmenin zararını bilse de..
 mantıksız bir inatlıkla..
 lütfüye çektirip, kovmasını bekleyecekmiş..  kabul etmedi..

ergün abim girdi odaya..gülerek..
er-- hoşgeldin bacım..
ir-- ( kalktım ayağa..) hoşbuldum abim..  bir sarılayım mı..
er-- sarıll.. izin mi istiyorsun,bücürüm..

sarıldım abime..

odaya "ali bey,şuna bir bakar mısınız " diye bir bayan girene kadar tabi..
kız da şaşırdı.. bizi görünce..

er-- pelin hanım.. ali beyin sekreteri.. irem hanım da,kuzenimiz..
pe-- ( elini uzattı tokalaştık ) memnun oldum,irem hanım..
kusuruma bakmayın lütfen..

ir-- ben de memnun oldum,pelin hanım..rica ederim..

ali abim kalktı,
ali--  geliyorum,pelin.. irem , tunaya selam söyle.. görüşürüz..
ir-- as abi..

onlar çıkınca,kapıyı kapadı ergün abi..
ir-- kız şoka girdi..
er-- boşver,çıkar nasılsa.. ( sigara uzatıp,karşıma oturdu ) buyur bacım..

ir-- çok zamanım yok abi..(kısa bir özet geçtim.. olanlar hakkında..
kayıtların nasıl silinebildiğini sordum.. ) şimdi de dayımın yanına gideceğim..

er-- geçmiş olsun,üzüldüm .. ama en azından tutunacak bir dalınız varmış da..
iftirayı savuşturmuşsunuz.. kamera kaydına gelince.. silinir bacı..
 bilen birisi,bir tuşa basar..olay biter..(ahizeyi alıp,uzattı )
defterdarı ara..  bir sor bakalım,ilgisi var mı.. ona göre hareket edelim..
sana bilgi vermesi sakıncalımıymış..özellikle onu öğren..
ben gelirim..  

yalnız bıraktı beni.. aradım.. nizamettin bey iki dakika sonra karşımdaydı..
hal hatır sorduk birbirimize.. arama nedenimi söyledim..
açıkça sordum,ilginiz var mı.. bana bilgi vermeniz sakıncalımıydı diye..

niz-- hayır ne ilgim var,ne de sakıncalı..
 önceden haber vermek söz konusu değildi,
 iş yargıya intikal ettiğinden,tamamen dostça bir ziyaretti..
hiç canınızı sıkmayın,
benim görüntüm bir başkasının elinde olsa bile.. gizli gelmedim..

ir-- içimi ferahlattınız,sizin başınızı da derde sokmak istemem..
kayıt olmayınca,o yüzden telaşlandım.. birazdan ifade vermeye gideceğim..
bahsetmemde bir sakınca var mı..

niz-- hayır,yok..  gizli gelmedim derken, kast ettiğim..
emniyet müdürünün ve başsavcının geldiğimden..
haberi benim vermek istediğimden..bilgileri vardı..
emniyet müdürünün.. ifademi okurken,sizin temize çıkmanızdan..
en az benim kadar mutlu olduğunu da, söyleyebilirim..

ir--çok sevindim.. iyi ki,haberleri varmış..
emniyet müdürünü tanısam, teşekkür etmek isterdim..doğrusu..
daha fazla zamanınızı almayım,hoşçakalın nizamettin bey..

niz-- estafurullah,kolay gelsin size de.. görüşmek üzere..
"sağolun "diyip kapadım.. moralim yerine geldi valla.. aldım çantamı..
odadan çıkıp,girişe geldiğimde..

ergün abim,elinde araba anahtarı kapıyı açtı..

er-- buyur,giderken konuşalım..
ir-- işin var.. ben giderim abi..
er-- yürüü.. dayım aradı,bana da böcekleri nasıl bulduğumu soracaklarmış..

ir-- başına iş mi açtım yani..
er-- hayır.. o aletleri el altından,bulmuş değilim..
biz ithal ediyoruz.. hepsi faturalı..satmaya,kurmaya .. kullanmaya  bilgim ve özel yetkim var..
ir--  iyi bari..

indik merdivenlerden..
arabasına oturduk.. hareket ederken..

er-- ilgisi var mıymış..
ir-- yokmuş.. sakıncalı da değilmiş.. bana bilgi vermek için geldiğini,
emniyet müdürü ve  başsavcı biliyormuş.. görüntüm bir başkasının eline geçmiş olsa bile,
hiç önemli değil .. gizli değil,dostça bir ziyaretti..
sıkmayın canınızı dedi..

er-- güzell.. bir harika haber de, ben vereyim o halde.. kaydı silenler
burhanın masasında çalışmışlar.. iyi ki önlemimi almışım..
vahide hanımın ve senin bilgisayarına gönderilen..otomatik kayıtlar duruyormuş..
sen konuşurken.. arayıp,açtırdım vahide hanıma..nasıl şaşırdı sevindi,duymalıydın..
..çığlık çığlığa.. "ergün beyy.. seni seviyorumm "diye bağırıyordu..

ir-- (nemlenen gözümü silip.. öptüm yanağını ) abimm,ben de çok seviyorum..
işin rast gelsin.. elektrik kesikmiş,kayıt nasıl yapılmış onu anlamadım..
kameradan  silmemişler mi yoksa..

er-- amin,hepimizin.. o çok özel bir kamera..
 kendi şarjıyla da,beş saatlik kayıt kapasitesi var..elektrik geldiğinde..
pc açık olmasa bile aktarıyor.. bilmeyen açamaz ve silemez..
ancak söküp kırması lazım.. iki kişilermiş,onların görüntüleri de duruyor tabi..bilseler yok etmek için..zarar verirlerdi..

ir-- ohhhh.. çok şükür..

er-- bence de,şükür.. polis gelip,incelemiş ..
zorlama , parmak izi ve nasıl girildiğine dair bir iz..
bulamamış çünkü.. cumartesinin ve dünün görüntülerini alıp gitmişler..
adamlar aynı kişilermiş,irem..
mutlaka gizli bir giriş yeri var.. binanın planlarına  baktır..
farklı bir amaç için yapılmış,bir kapı.. baca vs. olabilir..
daireni incelet..

ir-- (içimi çekerek ) tamam abi..

*****
dayımın bürosuna beraber çıktık..
kapıda karşıladı bizi.. kollarını açıp.. ikimize de sarıldı..

erol-- hoşgeldiniz gençler..
hoşbulduk dedik..

odasına aldı.. tuna ve iki bey oturuyorlardı koltuklarda.. bizi görünce
kalktılar..

sırayla tokalaşıyoruz..
erol--  ersin ve aykut beyler..
açtığınız davaların,uzmanları..
 danışacağım konularda,yardımcı olabilmek için..  sizi ifade verirken,dinleyecekler..
 irem ,tunanın eşi.. yani müvekkilim..
ergün de,diğer bahsettiğim yiğenim..
... aslında elektronik öğretmeni...pc,kamera.. vs
ithalatı yapan bir firmanın ,teknik müdürü.. ilgili,bilgili ve yetkilidir..

memnun olduk dedik.. birbirimize..

er-- dayı,ben bir an önce..ifade versem diyorum.. işim var da..

erol-- sen  ne yaptığını..  özet geç,beylere.. sonra emniyete gideriz..
tuna ve irem sizin imzalamanız gereken evraklar var.. sekreterimin odasına
buyrun.
.tabi diyip, dayımı takip ettik.. 
  

Hiç yorum yok: