Translate

21 Mart 2012 Çarşamba

1002.bölüm..

ir-- dönmüşlerse, bu gece yemeğe çağıracağım ...sonra havaalanına götürürüz..
elayı da Mersine bırakmamız lazım..

tu-- (gülerek ) tamam çağır da,dışarıda yiyelim..bugün ikimiz için de,hareketli geçecek..
sınava da, gireceksin unuttun mu..

ir--off.. aklım başımda değil ki..
acaba girmesem mi..düşük puan alırsam,galip beye çok mahçup olurum..

tu--  olumsuz ,dış etkenlere rağmen
doğru kararlar vermeye çalışıyoruz ya.. bu da öyle..
kendini soyutlayıp,sorulara odaklanırsan.. en azından ,denemiş olursun..
bence gir,asıl vazgeçersen..galip bey hayal kırıklığına uğrar..
 başaracağını biliyorum,sen de inanırsan yaparsın..yine de,sen bilirsin..

ir-- güzel motivasyondu,sağol canım.. büroyu kapatmam gerekse bile,gideceğim..
tu-- kapatmak mı..
ir-- hanii,ifade için çağırılırlarsa dedim..
tu-- anladım,öyle birşey olursa bana haber ver..
ir-- tamam..

******
evimize gelip,park ettik..
 inip, eşyalarla apartmandan içeri girerken..
philip ve öğretmenimle karşılaştık.. onlarda çıkıyorlardı..
mutlu oldukları aşikar,evindeler miydi yani diye düşündüm..
ama dile getirmedim tabi..

selamlaşıp,günaydın dedik birbirimize.. kısa bir nasılsınız,hoşgeldiniz..
muhabbetinden sonra..

ph-- irem,ikinci sevkiyat için hazırlanıyoruz.. yine cuma gecesi yola
çıkacaklar..tırlardan birisi.. neden belirtilmeden..
gümrükte bekletilmiş,şöför gözaltına alınmış.. ama yanlışlık olduğu anlaşılınca..
bırakmışlar.. ben yeni öğrendim.. sen duydun mu,durgunsun da..

ir-- ( gülümsedim ) evet philip ama durum biraz daha karışık..bana komplo kurulmuş..
 yanlışlık yok,şöför yemek yerken..tıra uyuşturucu konulup..ihbar edilmiş..
 bazı dostlar,haberim yokken.. fark etmişleriftira atıldığını.. tır ve şöför o yüzden bırakılmış..
daha başka şeylerde var ama genel olarak..can sıkıntımın sebebi,benim hedef seçilmem..
tezgah biliniyor ama davalarla uğraşacağız ..ifadeler,mahkemeler... huzurum yok anlayacağın.. radyo yayınına da,o yüzden gidemedim..

eli-- dert etme..
ph-- çok üzüldüm.. istersen ,derhal çekilebilirsin.. nakliyattan..sana zarar vermek istememiştim.. protokolü fesh ederiz..
ir-- sen vermedin ki.. çekilmiyorum,bir iki güne kadar..durum netleşince.. haber veririm sana..
eli-- işte benim kızım.. pes etmez,çözüm yaratır..
ir-- ( gülümsedim,tunaya bakarak ) sağolun da,sorunlar devasa olunca.. yardımsız çözülmüyor..
ph-- tunaya da,sana da kolay gelsin..
bana ihtiyaç duyarsanız,her yardıma hazırım.. görüşürüz..

teşekkür ettik,onlar gittiler..
biz de eve çıktık..

tuna duş alırken.. o geceden kalan, bulaşıklarımı yıkadım..
o traş olurken,ben duş aldım.. vs..
sessizce giyindik..  saçımı kıvırıyorum,topuz yapacağım..
tuna da,kravat bağlıyor.. aynadan bakarak..

tu-- irem seni kuaföre bırakayım.. moralin düzelir..
ir-- boşver,iyiyim ben.. fırsatım olursa giderim..

tu-- bak,işine çok karışmadığımı biliyorsun.. ama bu özel bir gün..
çalışanların,dünkü durumunu gördü..öğrendi..biraz da zan altında hissettiler kendilerini..
eğer sen,  her zaman ki gibi.. kendine güvenerek,yüksek moralle gidersen..
onlar tedirginlikten kurtulup,dünün etkisinden uzaklaşırlar..
senin de.. ruh halinden sıyrılmana,iyi hissetmene yardımı olur..
bir de.. sınavın  bağlayıcılığı yok ama diğerlerini rakibin olarak görmeyi dene.. bilgi açısından,hiç bir eksiğin yok.. hatta fazlan var.. hak ettiğin puanı- o karanlık gecede "okuyacağım " diyen kızın kararlılığını
ve azmini hatırlarsan-alırsın..

saçımı gelişigüzel bir topuz yapıp.. ona döndüm..

ir--sen çok düşünceli eş ve iş adamı olmanın yanında..
çok da mükemmel ,bir öğretmensin.. bana nasıl yaklaşılacağını bildiğinden,
iyi ikna ediyorsun.. ben öylesine girip,kendimi zorlamayacaktım..
unuttuğum o kızı hatırlattığın için.. şimdi durum farklı..
 bu konuşmayı okulu bıraktığımda yapmış olsaydın..iyice çıkmaza girerdim herhalde..

tu-- ( belimi tutup,gülümseyerek ) iltifat ediyorsun.. sen de biliyorsun ki,potansiyelin .. bilgin var..
bir yıl önceki şartlar çok farklıydı,benzer konuşmalarla bırakma demiştim
ama ruhsal olarak iyi değildik..bekledim de,zorlamadım..
 madem şimdi galip bey,kendini riske atıp uğraşmış..
biraz yüreklendirmeyle ileride- başarmıştım- demeni.. fırsatı değerlendirmeni istiyorum..

sarılıp,öptü yanağımı..
tu-- kendin için,yap..

dış kapının açılıp..
necla ablanın.. " merhabaa,ben geldimm.. " demesiyle ayrıldık..

*******

tuna beni kuaföre bırakıp, okula gitti..
hemen vahide hanımı arayıp,kuaförde olduğumu.. acil bir durum olursa
aramasını söyledim..

oturdum koltuğa..
ir-- abdullah işim acele,düz fön olsun..
ab-- tamam..
yarım saat sonra.. saçım,makyajım ve manikürüm bitti..

taksiyle büroya dönerken,kaldırımda çiçekçi amcayı gördüm..
uyduruk bir şemsiyenin altında, taburesine oturmuş.. önündeki kovalarda da..
 birkaç demet çiçek,var...

taksiyi durdurup,parasını verdim..
inip,yanına yürürken..
tanıdı beni.. ayağa kalkıp..
--- merhaba.. çiçeği beğenmedin mi, yoksa..canlansınlar diye.. sümbüllere o kadar da su dökmüştüm halbuki..


Hiç yorum yok: