Translate

21 Mart 2012 Çarşamba

1000.bölüm..

tuna saçımı,yanağımı  okşayınca..gayri ihtiyari ,irkildim..

tu-- iremim.. konuş benimle..bağır,çağır ama susup, içine atma..

ir-- ( ona dönüp ,gözümü araladım ) öğle tatilindesin ya ,bağırmak için..
akşamı bekliyorum..

tu-- seni bu halde bırakamayacağım için.. okulu aradım.. gitmiyorum..
beklemene gerek kalmadı..

ir-- bağırmak kesmeyecek beni.. canım acayip kavga etmek istiyor..
ama ne yazık ki, büroya dönmem lazım .. birde yayın var.. saat onda
zırhını kuşan.. oklar zarar vermesin..

tu-- ( gülümseyerek,elimi tuttu ) seni kaçırıyorum.. hiç bir şeye mecbur değilsin..
vahide hanım radyoyu arayıp, gelemeyeceğini söyleyecek..
eğer halinin nedeni bensem.. oklar hedefi vursun.. zırha gerek yok..
baştan anlatsana şunu..

ir-- pekii,dinle öyleyse.. (nizamettin beyden duyduklarımı aktarırken..
hızımız da artıyor..  tekir yaylasına gidiyoruz .. bitirdiğimde
arkama yaslanıp.. bir sigara yaktım.. )

tuna, kebapçının park alanına girip, durdurdu arabayı..
ahizeyi alıp,tuşlara bastı..

tu-- alo,nedim bey merhaba ........... evet,beraberiz .....................
haberimiz oldu,dinliyorum .............  .............................
........................................................ ..............
.......... allah kahretsin,bütün reddedilen ( .........) cin fikirli oluyor..
ama benim, çekinecek hiç birşeyim yok... amcasını, şahit göster..
 yüklü miktarda ,manevi tazminat davası aç ikisine de.. ............
...................... hangisi uygun olur..ne bileyim,avukat sensin..
 sor,danış.. .................................
çıksın,biliyor zaten..dokuz-on yıl öncesinin mevzusu  .................................................
.......................... ....................................
............... ne olursa ,olsun.. dekanlık umrumda değil,şuan.. .......
(bir sigara yaktı,derin bir nefes alıp ) o da senin maharetine kalmış..
iremi karıştırma da,ben herşeye razıyım.. ................... tamam..
bir saat sonra tekrar ararım.. ............... .............
sabah görüşürüz..

kapatıp,yeniden tuşlara bastı..

tu-- alo.. erol beyle görüşecektim.. ben tuna kara.. ......................
merhaba dayı,bizi arıyormuşsun.. buyur ...................... ...........
yanımda,sakıncası yok.. dinliyorum............................. ..........
................. dediklerinin yaşandı kısmı ,doğru sadece..........
....................................................................
kadın ,irem hastanede yatarken.. aklında ürettiği hastalıklı fikirleri, yengesine anlatmış..o da eşine bahsetmiş..
halit abi perişanlığımı görse de.. emin olmak için..sordu.. anlattım ben de..
sağol oğlum diyip gitti.. .......................................
neyin intikamını alacak..onu uzaklaştıran ben değilim ki,amcası..........
................................ ....................................
nee.. ben mi,planlamışım.. buna kim inanır..
belki bilmiyorsundur dayı..
müfettişin ses kaydı varmış,para aldığını.. azmettirildiğini ..iftirayı,
ihbarı..itiraf da etmiş..

daha fazla duramadım,ahizeyi yavaşça aldım tunadan.. dayım konuşuyor hala..
erol-- öğrendim canım..  neyse ,sorgusu bitsin de.. durum netleşir.. sana takıntılı olduğunu ispat etmek için..
delil olabilecek,elle tutulur birşey olduğunu hatırlarsan ara beni..
ireme de söyle.. dinlenmeniz yine işinize yarayacak..
ir-- nasıl..
erol-- kız,tunaya ne yaptın..
ir-- birşey yapmadım,henüz.. böcekler konusunda,sana pek inanmamıştım..
özür dilerim..uyardığın düşmanlar bunlar mıydı,dayı..hem dinlenmek ne işimize yarayacak söylesene..

erol-- o frekans bozucuyu iptal edersen.. söylerim..
ir-- hah hah hah.. önce sen..

erol-- dinleme cihazını bulduğunda.. dediğim gibi bilgim yoktu..
savcı  beni arayıp.. "yiğenini ,iki farklı dinleyen olduğu bilgisini alınca
takibe almıştık..
bizim böcek iptal oldu,diğerlerini de buldu mu öğren..
frekans takibinden ,İstanbulda ki .. numara tespit edildi..
gülen adında bir kadına ait.. izinle dinleniyor,hala.. tek söyleyebileceğim,zarar vermeyi aklına koymuş.. geceleri ankesörlü telefondan, bir erkek arıyor..  kah şifreli..kah sevgili gibi konuşuyorlar..
anladığımız plan yapıldığı..
diğer frekansa ulaşamıyoruz,çünkü numara resmi ..
bizi karıştırmadan.. dikkatlice uyar,yiğenini..başına ,feci bir çorap örülmek üzere..
her böcek kötü değildir " dedi..

ir-- sen de masal anlattın.. savcınıza teşekkür ederim ama
diğerlerini nasıl ayırt edeceğimi bilmediğimden..her bulduğum çöpe gidecek..
 ben de paranoyak olup.. insanları odama almayacağım..ya da.. soyunmayı kabul edip, girecekler..

erol-- hah hah hahh.. çok komiksin.. ergüne söylersen, ona da bir çözüm bulur.. eminim..

ir-- ben de umuyorum.. o bulana kadar.. frekans bozucu kalacak..
yine de söz vermiyorum.. dinleyecekse izin alsın.. en temizi o..
sen gülenin ,tunaya takıntılı olduğuna belge mi istiyordun.. az önce..

erol-- evet..çok iyi olurdu..
ir-- atmadıysak var.. ben hamileyken,tunaya yazdığı mektubu bulmuştum..

erol-- onu bulun öyleyse..
tunaya da çok yüklenme,anladın mı..

ir--  anlamıyorum.. beynim durdu.. moralim bozuk.. öfkeliyim..
erol-- tunaya ver,telefonu..
 
verip,arabadan indim.. hava bulutlu..sert esen rüzgarı içime çekerek.. yürüdüm biraz..
 dinlenmek için konulmuş kütüklerden birisine oturup..
 çam ağaçlarının uğultusuna bıraktım kendimi..
biraz sonra arabanın kapısı kapandığında da.. hiç aldırmadım..
omuzumu tutunca..

ir-- dayım ,öfkemi yenmen için.. tiyo mu verdi..
tu-- ( eğilip ,boynuma sarıldı arkamdan.. yanağımı öperken )
boşverr,gel karnımızı doyuralım.. sonra kavga edersin..

ir-- tek kavga mı edilir..
tu-- (elimi tutup,kaldırdı.. lokantaya yürürken )edilir..
sen bana ,söyleneceksin.. ben kendi kendime..
onu gördüğüm güne lanet okumaktan başka, elimden birşey gelmiyor.. malesef..

ir-- benden kurtulmak için.. planı senin yaptığını mı iddia ediyor muş..
tu--  evet.. belki bir inanan bulunur diye..saçmalayıp,çırpınıyor işte..

ir-- geçmişte yaşadığın ilişki için.. seni suçlayamam....
birileri düzeneği kurmuş..fark edilmese ..
şu an  hapiste de olabilirdim,çok üzülürdüm..isyan da ederdim ama
komplo kurbanı olduğum ortaya çıkardı.. yıkılmazdım,çünkü sana inancım var..
büromu ,gökhan bey ve gülen dinlemiş..
savcılık,iki farklı yerden dinlendiğimi anladıkları için..beni takibe almışlar..
İstanbuldaki numara gülene aitmiş ve konuşmaları kayıt edilmiş..
savcı ,böceği bulduğumda dayımı arayıp.. bizi karıştırmadan yiğenini uyar,
şifreli konuşmalardan anladığımız.. zarar vermek amaçlı,plan yapıyorlar..
.. diğer numara resmi,ulaşamıyoruz..
başına feci bir çorap örülmek üzere demiş..
şimdi iyi düşün tuna..o kayıtlarda, senin numaran.. ne bileyim ,sesin var mı..

tu-- hayır,yok..
ir-- seni aradı mı..
tu--  sekreterime kesinlikle bağlamaması gereken isimleri vermiştim..
aradıysa da.. söylemedi bilmiyorum ve konuşmadım..
ir-- peki,sana inanıyorum ve güveniyorum..
tu-- sağol..

******
içeri girip,bir masaya oturduk..

ir--- ( tunaya dönüp.. )
eski bürodaki kamera kayıtlarını ne yaptın.. duruyor mu..
tu-- evet,kemal beyin kasasında.. niye sordun..
ir-- biz dubaiden döndüğümüzde.. kapıda seni elde edeceğini,söylemişti ..
sen de duyup..kovmuştun hani.. o geldi aklıma..
tu-- dönünce bakarız.. konuyu artık kapatsak,diyorum.. en azından burada..
ir-- iyi.. o yazdığı notu da istiyor dayım..
tu-- tamam..

*******
 saat üç olmuş...
karnım aç..  moralim bozuk.. kime,ne ispat ediyorsam..
içki içemediğimi bilmiyorum sanki..

 tuna kendi bardağını dolduruyor,ben lıkır lıkır içip.. bitiriyorum..
engellemedi bile..  sadece gülerek.." yarasın "dedi..

hatırladığım sadece bu kadar..
sonrası yok..
 

Hiç yorum yok: