Translate

10 Şubat 2012 Cuma

97.bölüm..


 
ben kesip ,tabaklara koyarken...tunada ışığı açmak için hareketlendi... 
 
ir--- tuna.. açma.. böyle iyi...içeride yer minderleri vardı, kuzinenin yanına getirde..
oturalım.. 
 
tu--- tamam..
 
minderlere..oturduk.. yan yana.. kuzineye  iki odun daha attım... 
 
pastaları yerken... 
 
ir---- bende sana portakal suyu sıkayım mı... 
 
tu---- içtim  sağol... şimdi bunun yanında başka şey içmeyi teklif edecektimde ,ilaç içtin...
uyku ilacı içmiş gibi olursun diye söylemedim... malum, şarap çarpıyor seni.. 
 
ir--- (güldüm,aklıma gelince ) haklısın... çay yapayım mı... 
 
tu--- ne oldu,uykuna... 
 
ir--- yok.. kaçtı.. burada oturalım.. ama sen,istiyorsan.. yatmak.. 
 
tu--- sen burada otururken,ben yatar mıyım hiç.. 
 
boş tabakları, uzanıp sehpanın üstüne bıraktım... 
 
biraz geriye gidip... koltuğun kenarına dayadım sırtımı....
.bacaklarımı da uzatınca.. koluma, kırlenti alarak..
 
ir---- gel,yat buraya.. .. 
 
tu---- (gülerek... yattı sırt üstü...  başını da kucağıma,koydu..... ) hımm,rahatmış hep isterim bak.. 
 
ir---- (içimi çekip.. diğer elimi ,yüzüne koydum..) derslerden, fırsatım olursa yatarsın.. onun için,keyfine bak.. 
 
tu--- aman irem.. bırak şimdi dersi..bir haftamız daha var.. keyfi beraber yapalım.. 
 
 
ir--- ( gülümsedim ) bu geceden başladık,keyfe.. yani,herkes öyle sanmıştır..  
annemlere,teyzemlere abinlere çok ayıp oldu... 
sanki buranın yabancısı gibi.. yollarda kaldık... güya düğün yaptık.. herkesi çağır, sen gelme...
tabi senin yanında tabancan olmasını.. ve istemezsen gitmeyiz dediğini.. gözardı ediyorum..
planlı mıydı  bile ..demedim farkındaysan.. 
nasıl gitmişler ki,söyledi mi babam.. 
 
tu--- (bana bakarak, elimi tuttu... ) 
hımm.. bizi merak etseler de.. güzel vakit geçirmişler.. saat onbir gibi.. hüseyin annenleri almış.. saadet teyzenlerle, ergünler  de onu takip ederek, diğer yoldan gitmişler..  
 
baban da, sizin çiftliğe uğramış.. yağmur bir zarar verdi mi diye.. kahyayla konuşuyormuş ki.. senin çığlığını duymuşlar...
rüzgarı salıp, abimlere haber vermeye gitmiş.. 
( içini çekip ) 
ne yapalım, olan oldu... plan yapmadım da,daha önce haber verebileceğimi kabul edebilirim bellki.. tekrar yaparız..bizde.. 
 
ir--- neyi, düğünü mü.. yok yok..kalsın.. ( gülerek ) biz yine yetişemeyiz büyük ihtimalle..
 hepsini ,birarada  görmek isterdim doğrusu..yarın, ergün abim gidiyormuş da...
çok yoruldu ,çok.. tek başına çeyizlerimi kamyona yerleştirdi, biliyormusun... 
hemde dualarla... canım benim.. arabayı da süsletti.. 
beni eve getirirken.. seni sordum... gelmiş mi.. diye... 
 
tu---- eee.. 


 

Hiç yorum yok: