Translate

10 Şubat 2012 Cuma

87.bölüm..


 

 
sevim teyzem,zuhal ve ali de geldiler.. ellerinde koca koca tencerelerle... 
babamla eniştem de, gelince..... kamyon hareket etti..
 
 teyzelerim ve annem birbirlerine sarılıp, nasıl ağlıyorlar görseniz...
tabi ben başrollerde... zuhal koluma girdi.. duygulandığım için ağladığımı sanıyor.. 
halbuki benim aklım, gönlüm.. herşeyim tunaya takılı kalmış.. bilen yok... 
 
biraz sakinleşince...  biz kuaföre gittik...ali, bıraktı bizi.. gelirse..annemle de.. hayal abla,gelecekler... 
 
*****
ben,anlattım nasıl istediğimi  
..önce , saçlarımı  uçlarından kestirdim  biraz... ..saçlarım sarılırken... teyzemin saçları da, taranmaya başlamıştı.. 
abdullahı bir ara ,kenara çektim... 
 
ir--- abdullah,hesabı çıkarırsın.. paranı yarın veririm..
 
---- ay yok kıızz... ne vermesi.. ben peşin aldım.. ayol ,haberin yok mu.. 
kara yağız .. boylu poslu ..dalyan gibi.. yakışıklı,birisi.. dün geldi.. ay içim gitti ,görünce...
parayı ödedi..  senin kocan olacakmış... doğru mu..
 
ir--- (gülümsedim...) doğru... kocamdan uzak dur... bir daha ,gelmem bak... 
 
----- ay ben,evlilere bakmamm.. dünya ahiret kardeşimdir artık... için rahat olsun.. 
 
ir--- ... hah hah hah... 
 
 
*****
zuhalin de işi bitince... eve gitti... benim makyajım yapılıyor ama gözüm devamlı saatte...  saçım örgülerle ,zenginleştirip ..toplandı...   duvak  güllerle...tutturuldu.. 
 
harika bir iş çıkardı.. abdullah.. 
yüzüm gülmesede... beğenmiştim... 
 
annem ve hayal abla geldiler... 
gelenlere. yemekleri hazırlamışlar... ergün abi .. çiçek ve tüllerle süslenmiş.. arabamı getirdi o sırada..
 takım elbisesini de giymiş.. oy yakışıklı ve nazik abim... 
 
içeri girdi... 
er--- iremciğim... hazırsan.. gel hadi... götüreyim seni... 
 
ir---- sağol abi... 
alkışlarla, gözyaşlarıyla çıktım kuaförden.. 
 
biz arabaya binince... 
ir--- abii, tuna.. gelmemiş mi daha... saat dörde geliyor... 
 
er---- ( gülümseyerek ) söyleme dedi, ama sana nasıl yalan söylerim ki... geldiler, aceleyle giyiniyordu... ben çıkarken... 
 
ir---- (yüzüm aydınlandı birden..)  ayy,sahi miii.. söyleme dedi ha.. sorarım ben ona... 
 
er--- şişştt.. beni zor durumda bırakırsın..
haberin yok senin... sürprizini bozmayalım...
zamanım olsa,iremi kuaförden ben almak isterdim.. kusura bakma ergün  dedi bana da
..
ir--- abii,iyi miydi..
er--- hııı.. yani ,yüzü gülüyordu.. abileri de çok neşelilerdi.. 
ir---.............

Hiç yorum yok: