Translate

10 Şubat 2012 Cuma

88.bölüm..


 
(resim alıntıdır )
 
eve geldik... 
anneciğim bunlar da kiimm.. bu ne kalabalık... iyi ki ,acele olmuş yani.. birde hazırlansaydık neler olacaktı kimbilir...
 
bahçeye masalar kurulmuş... giren çıkan bellisiz... 
abimin kolunda eve girdim.. öptüm onu.. teşekkür ettim.. 
 
odama yürüdüm çabuk çabuk.. kalabalıkta kimseyi tanımıyorum.. evin içinde ordu var.. sanki.. 
 
duvakla zor oluyor ama... çıkardım gömleğimi.. pantolonumu... gelinliği giyince..zuhali çağırdım.. 
 o da, ıslık çala çala...  fermuarımı kapattı...
 
kolluklarımı ,
 
ayakkabılarımı giydirdi sağolsun..... parfümümü sürdüm... gelinlik sanki, daha da değişmiş bitince.. çok farklı ilk gördüğümden... ve daha da güzel olmuş... 
 
gece ki, takılarımı taktım... 
 
zu--- iremm.. nazar boncuğu takalım.. gizli bir yerine... kız bu sen misin... vallahi, tuna kalpten gidecek... 
 
ir--- (boncuğun minik iğnesini, eteğin alt kısmına taktım... )
sus,ağzından yel alsın... allah korusun... 
 
zu---- tamam birşey demedim..iyi misin sen... ne kızıyorsun ki...rujunu da,koydum.. çantana... belki gerekebilir.. 
 
ir---- (sarıldım zuhale.. )afedersin.. iyi değildim ... tunayı görünce ,nasıl olduğumu söylerim sana olur mu... 
sen.. sen ne demek istedin bakalım... 
 
zu---- peki affettim... (gülerek... ) ne dedim ki... yanında bulunsun, belkiii.. tekrar sürmen gerekir... 
 
ir---- (içimi çekerek )... darısı sana olsun zuhal... en az benim kadar, sevilmeni  ve sevmeni dilerim..  elim ayağım dolanıyor.. tunayı düşünürken bile.. içim ürperiyor.. 
 
zu---- kız, amin  desem mi acaba.. 
zaman koy... dileğine ireemm.. sonra de ,çabuk... 
 
ir---- bilemiyorsun ki, karşına ne zaman.. kim çıkacak, zuhal..hayırlısı olsun... diyelim en iyisi... 
 
zu---- eh amin öyleyse..hıı, ayakkabının altında isimler yazılı ha... şaşırma... hayal ablayı en başa yazdık...
 
ir----  (el çiçeğimi elime aldım... ) kısmet bu... belli mi olur... ee ,ben böyle ayakta mı duracağım... 
 
zu---- (kapıyı aralayıp ,koridora baktı.... ) hiii, ireemmm ... tuna.. tuna geldi.. tokalaşıyor herkesle.. kız ireemmm...çok çok... 
hoşgeldin tuna... aslan eniştem,süpersin... 
 
nefesimi tuttum, bekliyorum tunayı görmeyi... 
 
 
zuhal kapıyı açtı sonuna kadar..
 
tu---- sağol zuhal... teşekkür ederim... sende çok güzelsin.. 
 
bakışlarımız karşılaştı...
 
eriyorum ben... kalbimin çarpıntısından ... gürültüsünden başka birşey duymuyorum... 
 
tunanın elini uzattığını görüyorum ,sadece... 
 
ayaklarım kendiliğinden gidiyor... 
 
elini tuttum... kapının önünde mırıltıyla konuşuyoruz... herkes bize bakıyor...
çünkü..  
 
tu----  canıımmm... geldim bak... muhteşemsin... 
 
ir---- sağol, sende öylesin... nasılmışsın... 
 
tu---- dediğin gibi... duaların işe yaradı...  gidelim mi artık... fotoğrafı, nikahtan sonra çektiririz.. 
 
ir---- olur.. abinler geldi mi.. 
 
tu--- hımm, geldiler... beş dakikalığına ,evimize çıkabilseydik keşke.. 
ir--- beş dakika bize yeter mi.. 
 
tu---- ireemmm.. 
 
ir--- hah hah hah.. 
er---- tuna, müsade edermisin... 
 
tu---- ederim ergün...buyur... 
 
er--- kuşağını bağlayacağım da ,ireme.... salona gelirseniz... 
 
 
salona girdik ,alkışlar arasında... herkesin gözü yaşlı.. dudaklar kıpır kıpır...anneannemde gelmiş... gülümsedim.. ona...
 ergün abi...tunanın yanında bana kırmızı kuşağı bağladı... öptü yanaklarımı...tunayı da tebrik etti.... 
 
er--- evett.. arabalar hazır... gidecekler buyursun.. 
bir gurup çıktı, ergün abiyle dışarı... 
ir--- tuna,o benim anneannem.. elini öpelim... 
tu--- peki.. 
 
biz elini öptük.. annannemin..öptü kokladı beni.. 
 
yı---- sonra öpüşseniz diyorum... gecikeceğiz... 
 
ir--- peki, teyze... 
 
yı---- yüzün gülmüş bakıyorum ,iremciğim... allah ayırmasın...
 
tu--- niye ne oldu ki,irem... 
 
ir---........
 
yı---- sen yoktun ya... ondan mahzun ve çok üzgündü... 

Hiç yorum yok: