Translate

10 Şubat 2012 Cuma

86.bölüm..


 
annem , teyzem..sarılıp sarılıp öpüyolar... ergün abimi gerçekten çok severler.. 
sevilmeyecek çocuk değil ki, maşallah.. yiğenlerimizi ayırmayız diyorlar da, görünen köy kılavuz istemiyor.. o başka.. 
 teyzem, ben kahve yaparken... neyim olduğunu sordu... yok birşeyim dedim...inanmadı ama üstelemedi de...
 
filcanları koydum masaya... birer dilim de kek verdim... 
atıştırıp,içiyorlar kahveyi de.. ben elimdeki keke dalgın dalgın bakıyormuşum.. 
yı--- efkarlıyız bakıyorum... kızım yiyeceksin onu.. bakışmakla olmazz.. 
 
er--- hiç dokunma bacıma, teyze... çocuklar nasıllar.... 
 
yı---  özkanı,bir aydır görmüyorum.. gelecek tatilde.. erkanı da halasına bıraktım... yol uzak oğlum... 
ee seni ne zaman,başgöz edeceğiz.. ergünüm... okulun bitmesine az kaldı..işini ayarladın mı.. dönünce boşta kalma...
 
er--- teyzeme bak... bizim okul,askerlik .. var daha... ne evlenmesi.. 
iş için.. eski çalıştığım şirket.. buradasın, başka yere göndermem seni diyor ama... bakalım ,nasip kısmet... 
bende muhasebe için,aliyi önerdim... hem çalışacak, hem okuyacak...
 babam da zorlanıyor artık... bana  az para göndermiyor adam... 
yani, bizim evlenebilmemiz için.. daha çoookk var... 
 
yı--- askerliği, kısa dönem  yapacakmışsın.. annen söyledi.. kız bakarız artık sana da... 
 
er---- yok yok... istemiyorum... acelem yok... 
 
 
bu arada.. yemekler, börekler geliyor devamlı...  sofra bezlerine sarılmış ,börekleri de aldık mutfağa... 
 
ir--- anne bunlar çok, değil mi..
hem buzdolabımız mı yok.. nereye koyacaklar onu... 
 
ne---- suuss..karışma sen.. ben sana diye almışım... eviniz çok.. koyarsınız bir yere... bunlar da çok değil...düğünevi burası gelen giden olacak,yenir..
 hem sen.. hazırlansana... 
nikaha ancak yetiştirir .. abdullah... 
 
yı---- doğru diyor annen.. gidelim, ben geri gelirim... gelinliği götürecekmiyiz... 
 
ir---- yok yok... duvağı götüreceğim sadece... güller geldi mi... 
 
yı---- geldi... elçiçeğin de ,çok güzel olmuş... 
 
ir--- bana müsade edin, öyleyse.... giyineyim... 
 
yı---- tuna nerede... o götürmeyecek mi seni.. yada almayacak mı...
 
ir--- yok, ben gidip geleceğim...
 
yı--- kızz ,kaçırdın mı adamı... sabahın köründe geldi ya.. 
 
ir--- gelecek teyze... bir yere gitmesi gerekiyormuş da, onu söylemeye gelmiş...


 

Hiç yorum yok: