Translate

10 Şubat 2012 Cuma

83. bölüm..


 
yok yok.. böyle birşey asla olmamalı... .en etkili,doğal çözüm..ama nereye kadar dayanabileceğimiz meçhul..
 
içimden, bir daha tunayı kışkırtmamaya çalışmalıyım diyorum da... herşey bir anda oluyor..ben .. kendimi kontrol etmeliyim...
kesinlikle yaklaşmamalıyım.. teşekkür bile yok yani.. 
 
dışarıdan,cama bir şey atıldı sanki..
 
kalktım,çabucak..araladım perdeyi...
 
gözlerim parladı... deli bu yaa..daha kaç saat oldu ki,gideli...onu düşündüğümü mü ,hissetti acaba...
 
tuna işaret ediyor... aç diye.. 
 
açtım, pencereyi..kollarımı da dayadım pervaza...gülerek... 
 
fısıldaşıyoruz... 
 
ir--- yeni yetmeler gibi.. bunu da,yaptın ya.. artık herşeyi beklerim senden... tuna ağa,kendinden utanmalısın... 
 
yandaki pencereyi işaret ederek..  
 
tu--- teyzenler mi kalıyor...
 
ir--- hımm..eniştem yatıyor.. annemle teyzem yatmadılar daha...
 
tu--- hıı, eniştene rezil olmayım... dışarı gel..
 
 
ir---- annemle teyzem.. uyanık dedim, duymadın mı... söyle hadi..ne oldu... 
 
tu--- bak,konuşamayız diye..zile  basmadım.. yoksa bu yolla haberleşmek ,hiç hoşuma gitmiyor... aleni,geldiğimi söyle.. çık dışarı.. utanacak birşey de,yapmadım.. henüz.. 
 
ir---- aaa..iyi de,derdin ne ...sabahı bekleyemedin mi.. bu kadar acil olan nedir... 
 
tu--- bak hala konuşuyor... bekle orada,yanına geliyorum..  görürsün sen...
 
ir---- tamam tamam...bekle, geceliği çıkarıp geliyorum... 
 
tu--- hımm, iyiii... 
 
ir--- tunaaaa... 
 
tu--- dışarı gelince ,canım derim.. çabuk ol.. 
 
 
 
eşofmanımı giyiverdim.. çabucak.. mutfağın önünden geçerken başlar, bana çevrildi.. 
 
yı---- tuna mı ,geldi.. 
 
ir--- (gülerek ayakkabımı , giydim...) anlayışlı insanın hali ,başka canım.. 
 
yı---- üstüne birşey al..pişt iremm.. bir yere gitmeyin sakın.. dikkat et..
 
ir--- teyzeee.. sussana senn..  
mantoma sarılıp,evden çıktım.. 
 
bahçe kapısının önünde bekliyordu..
 
tu--- gel,üşüme.. 
 
arabaya oturduk... 
ir--- ee, 
 
tu--- seni de mi, uyku tutmadı... hemen baktın da... 
 
 
ir--- evet.. konuştuk,teyzemle..
 yatıp yatıp kalktım.. sen yatmamışsın bile sanırım.. (elinin üstüne, koydum elimi..parmağında ki.. kına kalıntısına bakıyorum..) ne oldu tuna.. kötü birşey mi var.. kınanın rengi mi,çıkmadı yoksa..
 
tu--- ( baktı bana ) hıı, tek sıkıntım o.. baksana rengine.. o kadar da yıkadım güya..


Hiç yorum yok: