Translate

10 Şubat 2012 Cuma

84. bölüm..


 
tu--- ben, ben yatamadım.. abim de, arayınca.. uykum kaçtı iyice... 
irem.. istanbula gidiyorum..iki  saat sonra.. 
 habersiz gitmeyim dedim..kaçtığımı düşünürsün de.. sonra birde onun için uğraşmayalım..  nikah saatine burada olurum.. tamam mı... 
 
kaşlarım çatıldı tabi...
 
tu--- (elimi avcunun içine aldı...)  iremm.. bana bak.. acil olmasa hiç gidermiyim ,hıı... üçümüz beraber döneceğiz.... merak etme..  siz ne gerekliyse yapın.. 
 
saat beşte.. masada yanında oturuyor olacağım...hayatta kaçırmam.. kendi nikahımı...asma yüzünü lütfen.. 
 
ir---...................... olsan ,iyi olur.. bu kadar acil ne olabilir ki.. nikahtan sonra git.. rahat rahat..  
 
tu---  malesef..önce gidip, emin olmalıyım.. 
 
ir---- nedeennn.. söylesene... nikahtan sonra beraber bile gidebilirdik.. 
 
 
tu--- (içini çekerek ) .. bir hafta önce,eren abim rahatsızlanmış.. kapsamlı olarak,tahliller falan yapılmış işte.. olmaması gereken ,bir şey bulmuşlar.. tuğrulu da,benide görmek istemiş doktor.. 
 
 tahlil için kan vereceğim..
 hepimizin kanlarını,hemen uçakla amerikaya göndereceklermiş.. genetik araştırma burada yapılamıyormuş .. 
 
beni bekliyorlar.. tek tek de, gönderemiyorlarmış.. mutlaka gitmem gerekiyor yani... 
 fiziki bir muayeneden de,geçeceğim...... kuşkulu  bir durum olmadığını.. duymam lazım.. anlıyor musun.. 
 
(cekedinin cebinden iki bilet çıkartıp ,bana uzattı... ) bak,bakalım... ne yazıyor...
 
 
ir---- (aldım biletleri... açıp..zayıf ışıkta,okumaya çalışıyorum..... pazartesi gününe.. istanbula.. irem ve tuna kara için .. . uçak bileti olduğunu anlayınca... kaldırdım başımı... ) 
tunaaa... 
 
tu---- canıımmm... 
 
sarıldık... ben hem,ağlıyorum...hemde ,kesik kesik konuşuyorum...  
 
ir--- senin neyin olabilir ki.. gayet sağlıklısın.. göndermek istemiyorum .. hayatımsın,sen..... 
 
tu--- (öptü yanağımı..) sen de, benim hayatımsın..ben de, kendimi iyi hissediyorum ama o imzayı atmadan.. öğrenmeliyim.. sağlıklı olduğumu.. geleceğine ipotek koyamam...bunu sana yapamam... 
 
şimdi, ağlama lütfen... kızımı üzmüş, diyip.. .halan vurur beni..   
 
ir----(başımı boynuna dayadım... )gelmezsen.. ben vururum.. bu kadar,şeyden sonra.. orada gelinlikle beni bekletirsen, inan yaparım... (göz yaşlarım yeniden, akmaya başladı... )
tunaaa... söz ver banaa.. 
 
tu--- geleceğim dedim ya ,irem... 
(başımı ellerinin arasına aldı... ) seni nasıl bırakabilirim ki.. 
(dudaklarıma dokundu,parmağıyla..) 
 hadi, kendini topla.. gitmem lazım...gelin hanım.. 
 
ir--- (tekrar sarıldım.. konuşmadan...kokusunu içime çekip.. öptüm boynunu... ) 
 
tu--- (derin derin nefes alıyor...) biletler sende kalsın.. niye geldiğimi yada gittğimi ..bilmesinler.. annen zaten ,sinirli bana... 
 
ir--- (geriye çekilip... baktım ona... ) senin birşeyin yok.. moralini bozma... 
dualarım seninle.. güle güle git... ve çabuk gel.. 
 
tu---- (eliyle yanağımı okşadı...) koruyor demiştim ya.. beni düşün ,olur mu...bu da evin ,yedek anahtarı.. annen çeyiz gönderecekmiş 
galiba...
 
ir---- (kapıyı açıp, indim...gülümsemeye çalışarak...elime tutuşturduğu..anahtarı gösterdim.. )  düşün demene ,gerek yok.. her geçen saat, seni farklı duygularla anacağıma emin olabilirsin... tuna kara.. 
 
tu---- hah hah hah... tek kalma,dikkatli ol... irem "kara.. "
ir---sendee..
 
kapattım kapıyı...tuna geri geri.. gidip.. sokağın sonunda, farlarla işaret verdi... elimi kaldırdım.. içimden birşeyleri de ,koparıp.. götürdü..sanki.. 
 
..titreyen, beni taşımakta zorlanan dizlerimle.. elimde biletler.. .. ben öylece kalakaldım, sokağın ortasında... 
kalbimin ,o ağrısını hiç unutamam... 
 
başımı gökyüzüne kaldırdım... sabahın eşsiz lacivert rengine baktım... yıldızlar ve ay pırıl pırıl parlıyordu...hala..  
 
ellerimi kaldırdım... 
ir---- allahım onu bana bağışla... alma elimden... sana yalvarıyorum... sapasağlam geri gönder.. eskisi gibi.. gülen gözlerle.. içinde kuşku kalmadan..benim olsun... 
 
içeri girdiğimde.. teyzemle annem yatmıştı.. ayaklarımın ucuna basarak... odama girip biletleri ve mantomu bıraktım... sandalyeye.. 
 
sabah ezanı okununca... fırladım yataktan... 
abdest alıp ,namazımı kıldım... dua ettim.. ağlaya ağlaya... 
durmuyor ki,bir türlü... 
 
tekrar yattığımda.. sanırım, bir iki saat uyumuşum... 
 
davul ve zurnanın sesiyle ..gözlerim açıldı..  

Hiç yorum yok: