Translate

10 Şubat 2012 Cuma

82. bölüm..


 
yı---- ne o.. utandın mı.. ne olacağını sanıyordun ki.. irem.. ..tunanın farklı olduğunu mu.. düşünüyordun yoksa..
 
ir---sen şaşırdın mı teyze.. benimle,nasıl konuşuyorsun .. 
 
 
yı---- yarın evleneceğine göre.. duymanda ,benim de söylememde.. bir sakınca yok..
bize kimse söylemedi de, gerçek bu kızım... bak, annene.. boyu beraber evlatları var.. baban istedi diye .. 
 
 
ne--- yıldıızz... beni geç.. biz ne olduysak olduk.. kızlarımız, kocalarına.. söz geçirsinler.. diyoruz...ama  irem hanım.. tunanın ağzının içine düşecek, neredeyse....
 
akıllı  kız gittii.. yerine.. tutarsız, saçmalayan.. her dediğine,peki diyen.. bir kız geldi..
 
 ben, daha iyi tanısın diyorum... o diyor ki.. beraber otururum... neymiş, abisine kızmış... abin evde mi, sanki.. askere gidiyor.. o da bir başka alemde..
 
hülya aklını aldı,oğlanın.. o sinirle az birşey söylendi ..  abini bilmezmisin.. saman alevi gibi, parlar söner... 
 
 
ir---- ............. en iyisi ...ben,hiç konuşmayım.. 
annemin kalbini kırmak ,istemiyorum.. ama genellemelerinize tuna uymuyor... bunu,biliyorum..
 evet anne,herşey çok aceleye geldi.. kabul ediyorum da.. bunda sizin de,çok  büyük payınız var... karar değiştirttiniz bana.. 
 
 onunla da.. oturacağım,çünkü o bana değer veriyor.. benim ,okuldaki.. rahatım huzurum için.. çırpınıyor.. 
yarın yaşgünüm diye.. o gün,nikahlanalım istemiş..
 gelinliği de, ben çok istiyorum diye, diktirecekmiş zaten.. sen, beraber oturunca düğün mü olur, dedin ya... işte onu da yapıyor.. 
 hepinizin istediği oldu..
 
 bir rahat vermediniz,bana... biliyorsun ya.. ilk günden bu yana olanları.. 
her kafadan ayrı ses çıktı.. 
yok,gittin.. yok geldin.. geciktin..sözlün, evleneceksin... neler neler... 
hastaneler girdi,okul girdi hayatımıza.. en önemlisi hülya ve tuna girdi.. aşk girdi.. abimi,hiç affetmiyeceğim.. asla.. 
benim saçmalıklarımı ,siz hak ettiniz de.. tuna da nasibini aldı.. malesef.. 
huzurumu aldınız..huzurumu.. tuna da geri veriyor.. daha ne isterim ki.. 
 
 irem gönlünüze yük değil artık...onu, taşımaya gönüllü.. kocası var.
sen, nuri beyi istediğin gibi evlendir... ben, aceleye geldim ya... 
 
hadi iyi geceler size... 
 
( tam çıkıyorum mutfaktan... )
 
 
yı---- ireemm..
ir--- efendim.. 
 
yı--- kızıımm.. kurtsa,kuzu olsun.. kıymetini bilsin... tunayı savunduğun gibi,seviyorsan.. tamamdır.. kalbinin kapılarını sonuna kadar aç.
o beni,taşımaya gönüllü dedin... ya sen.. hazır mısın buna..onun sevgisini taşıyabilecek misin.. 
anneni yanlış anlama ...kısa bir zaman da.. çok şeyler değişti.. hayatında.. bunu düşündün mü.. 
 
ir--- sağol teyze.. annemle de, keşke böyle konuşabilseydik..  o tarafsız olarak kalabilseydi...abimle, benim aramda...  
 
nikahlansak da.. ben, tunanın yanına bir yıldan önce, asla taşınmazdım...annemin dediği gibi.. tanımak isterdim..  şu an ,hazır olduğumu hissetmiyorum..
 
bunu,tunaya da söyledim.. çok üzüldü.
ben,.seviyorum onu.. ama o beni daha çok seviyor.. bana,beni sevdiğini .. benim de ,sevgimden emin olmamı .. bekleyeceğini söyledi..
 ve hala da çırpınıyor gördüğünüz gibi.. şimdi,tunanın diğer erkeklere benzediğini düşünüyor musunuz... 
 
yıldız teyzem ve annem baktılar birbirlerine... 
 
yı--- ben sana demiştim.. değil mi.. abla... irem akıllı kızdır ,böyle bir karar verdiyse.. mutlaka bir sebebi vardır diye... 
tunayı da taktir ettim.. gözüme girdi... böyle davranabilen, hatta düşünebilen bir erkek.. sevilmeyi de hak ediyordur...
gönlüne bırak kızım.. o yolunu bulur..  sevmekten de korkma.. 
hadi yat artık... 
 
ir--- iyi geceler...diyip çıktım..  
 
koridordayken... 
 
ne---- iyi ki kızın yok.. yıldııız.. özcanla,çarpışırdınız artık.. sen,izin verirdin.. o vermezdi..yerdiniz birbirinizi.. 
 
yı---- allah biliyor da, vermiyor.. herhalde.. kızım olsun diye ölüyor ama iki oğlandan sonra  bakalım ,bu ne olacak.. 
 
ne---- yıldııızzz... ne dediinn.. hamilemisin  yoksa... 
yı--- evet..  abla... kırkımız karışacak ... gelecek yılda ,iremin haberini duyarız inşallah...  
 
daha fazla,duymamak için ..odama girip kapıyı kapadım... içim bir tuhaf olmuştu... 
 
ben, hamile.. bebek.. okul.. tuna.. kelimeleri..kafamın içinde dönüp duruyorlar... 
 
bunu şimdiye kadar,hiç düşünmediğimi fark ettim.. 


Hiç yorum yok: