Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

76.bölüm..


 
  gelirken aldığı kolaların birisini ,bana uzattı..... 
 
tu--- istermisin.. 
 
alıp.. içtim, birkaç yudum...
 
 ısıtıcı açık ama 
içim titriyor.. 
 
tu--- canım..iyi misin... 
 
ir---  hımm.. 
 
tu--- (radyoyu açtı... ses olsun diye...) konuş irem.. kendimi kötü hissediyorum..  
 
ir--- ne konuşayım ki... 
tu--- ne istersen...
ir--- hiç bir şey istemiyorum tuna.. 
tu--- ..................... 
 
 evinin önüne geldiğimizde... durdurdu arabayı... bana dönüp.. 
tu--- irem.. 
 şu an, sürpriz falan düşündüğüm yok... evde, tek kalma diye getirdim seni buraya... anlıyor musun.. istersen ,burada bile oturabiliriz.. sonra,götürürüm seni..
 
ir--- sağol tuna.. yukarıya bu berbat halimle, çıkmayı istemem... orası, anısız  bizim olmalı.. biraz oturalım da... eve götür,sen beni.. 
 
  
tu--- peki, nasıl istersen... 
ir--- ne dedin babama... 
 
tu--- gerçeği.. nikahlanmamızın ikimiz için de, gerekli olduğunu yani.. 
 
ir--- ya sonrası için.. ne dedin... sormadı mı... 
 
tu--- sordu... ben de,irem.. nasıl isterse, öyle olacak... dedim...
 
ir---..................... 
 
tu--- sen de ,annene anlatıyordun değil mi... kızmış gibiydi ,bana... haksız mıyım...
 
ir---- evet... haklısın.. anne olarak..endişeleri var onun...bende, senin sevgine inandığımı söyledim.. nikahtan sonra gitme derse,gelinlik giymesem de .. onunla ,otururum dedim..
 
diyordu ya, kararını vermiş diye..yani,onun asıl kızdığı bendim.. 
beraber oturduktan sonra ,düğün falan olmaz dedi bana.. bende umrumda değil.. huzurla okumak istiyorum dedim..
 
 
tu--- ( gözlerini açarak.. ) sahi, böyle mi söyledin annene... gerçek düşüncen, bu mu... 
 
 
ir--- hı hı.. 
 
 
tu--- (içini çekip.. çenemi kaldırdı... gözlerime bakarak...)  irem... ben,duygularımı ifade ettim sana.. 
kalmanı da çok istediğimi,göndermem dediğimi biliyorsun.. seni, deli gibi..  arzuladığımı da inkar etmiyorum.. 
ama bir hayalin vardı.. gelinlik giymek. sürprizim de oydu.. yarın,alış verişe çıkacağız..  bir günde gelinlik dikilecek sana.. örnek kumaş parçaları ,getirmiştim görmen için.. ... 
 
 
ir--- ( şaşkın şaşkın ,gülümsedim) ...ama ama nasıl olur... yetişmez kii.. 
 
 
tu----( yüzümü okşadı..) olurr.. olacak.. her neyse.. niyetim de.. seni göndermemekti..işte hayalini de gerçekleştirdin,diyecektim.. kendimi düşündüğümü,itiraf ediyorum.. 
 
 şimdi sen  annene; evde kalmamak için.. bana geliyorsun gibi... otururum demişsin ..beni sevdiğin,için değil yani..anladım ki, ben gerçekten acele etmişim.. sen buna hazır değilmişsin.. 
 
ben, ben bunu istemiyorum.. evlilikten beklentim bu değil.. nikahlansak da, gelinlik de giysen.. aynı evi de, paylaşsak... mecbur olmadan,ben istediğim için değil.. sen istediğin.. için..
 
 tüm kalbinle, beni arzuladığında karım olmanı isterim...
 
orayı oturmak için değil.. evin,yuvan olarak benimsediğinde.. yani.. anlıyor musun beni... 
 
 
ir--- ...............( mırıldandım..) anlıyorum.. sen, bekleyeceksin yani.. öyle mi..nasıl,peki.. hani dayanamıyordun...
 
tu--- (acı acı,gülümsedi.. elimi tutarken.. ) bir bilsem...ama bekleyeceğim... bir yıl, dört yıl.. yada bir ömür...süre yok.. 
 
(gülerek...)   tunaa senin için,ölüyorum demeden.. aynı yatakta,kuzu kuzu yatarız.. 
hazırım dediğinde,evimiz..cennetimiz olsun...  cenneti,beraber yaşayalım.. anlaştık mı.. 
 
 
 
yüzüm alev alev yanıyor.. başımı kaldıramıyorum..elimde tuttuğum, kola kutusunu çay bardağı gibi yapmışım..tuna neler söylüyordu böyle.. 
 
bekleyebilir miydi ,sahiden...yada biz aynı evin içinde.. evcilik mi oynayacaktık... 
benim hazır hissetmem,nasıl olacak ki.. halbuki ben,daha farklı düşünmüştüm.
 
.tuna ve ben..öpüşeceğiz..sonra beraber olacağız.. işte sana evlilik.. istediği bu değil miydi ki..beni, arzula diyor..onu arzu etmediğimi mi,sanıyor..acaba..
 
kalbinle arzulamak nasıl birşey .. bilmiyorum ki... 
 
ama dediği birşey  çok doğru... evde ,o lafları duymasam,annem ve abimden...
nikahlı da olsam..asla, tunanın yanında kalırım demezdim....
tabi, anladı beni.. beklerim diyor,
adam benim için çırpınıyor.. ama gerçek bu..
 
 
düşündükçe kötü oluyorum... anneme dedim..oturacağım diye.. hii, nasıl söyledim ben bunu.. 
annemin kocaya meraklıydın madem ,demesine şaşırmamak lazım.. 
 
demek,tuna babama göndermeyeceğini söyledi.. bende diyorum ki.. babam niye vedalaşır gibi konuşuyor.. 
 
tu---ireemm.. 
 
irkildim..
ir--- ayy.. 
 
tu--- daldın ..dediklerim,hakkında... ne düşündüğünü öğrenmek istiyorum.. 
 
ir--- istediğini ,çok iyi anlayamadım sanırım ama.....  dediğin gibi, olsun.. 
tuna.. tüm kalbinle arzulamak ,ne demek.. 
 
 
 öylesine ,sevgiyle bakıyor ki bana.. kolunu omuzuma atıp..çekti beni kendine... yanağımı, avucunun içine aldı... 
 
 
tu--- senin hissedeceğin birşey o... tarifi yok.. 
 
ir--- ben,beni istediğini sanmıştım.. şimdi, diyorsun kii... 
 
tu----(eğilip..yüzüme baktı.. )  ireemm,istiyorum  demek az bile.. deliriyorum senin için... ama aklın çok karışık, zamanla beni daha iyi anlayacaksın.. kendine yüklenme.. zamanımız bol,nasılsa... 
 
ir--- ......... uykum geldi.. sabah kaçta gideceğiz.. ben annemleri alacağım ya.. 
 
tu--- sekizde gideriz.. ben sordum,on gibi taburcu edeceklermiş.. bizim işimiz biter o zamana..onları alıp,eve getiririz ..    
 
ir--- ee, okul var.. o ne olacak.. 
 
tu--- yarını sana ayırdım.. iki yılda,ilk kez izin isteyince.. --hemde önemli mazeretim var--- mustafa bey tamam dedi.. 
 
ir--- (gülerek doğruldum.. ) hıı, ektin yani...
 
tu---hah hah hah... evet ektim.. alış veriş yapacağız seninle.. 
 
ir--- allah allahh, sende alışverişe taktın ha.. hemde bu moralsiz , halimde.. ne alacağız ki...herşeyim var benim.. 
 
tu--- takarım,yok demedim..ki, ben de almak istiyorum... hem damatlık , bakacağız.. gelinlik provası da var.. 
 
çalıştırdı arabayı... 
 
eve getirdi, beni... 
 
kapıyı açıyorum.. 
 
tu--- abin gelmiş mi,bak... bana söyle .. 
 
ir--- tamam... 
 
 
içeri girip.. odalara baktım... 
 
ir--- yok gelmemiş..
tu---iyi.. kilitle kapını.. rahatça uyu ,olur mu..
 
öptü yanaklarımı... 
 
ir--- tunaa sağol,gerçekten..  yanımda olduğun moral verdiğin, için..  iyi geceler sana da... 
 
tu--- senin yüzünün gülmesinden, mutlu olmandan başka,hiç birşey istemiyorum hayatım..  sen,iyi ol.. yeter bana.. 
ben burdayım.. arabada oturacağım.. merak etme.. yani...
 
ir--- ......... ne.. nuriyi mi, bekleyeceksin.. 
 
tu--- hayır,seni.. ama gelirse ,beni biraz daha yakından tanıyacak emin ol.. şimdi,suuss.. git ve yat.. hadi, aşkım.. 
 
peki diyip.. kapıyı örttüm...
 
tu---- kilitlee.. 
 
anahtarı çevirdim iki kere.. 
 
ir--- zinciri de, takayım mııı... 
 
tu----taakk...
ir--- sürgüyü ?
tu--- onu daa.. hah hah hah... 
 
*******

Hiç yorum yok: