Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

75.bölüm..

 
 
 
babam, yatakta doğruldu..
bizi görünce... yüzü aydınlandı adamın... 
 
ah--- hoşgeldinizz.. tuna,irem.. gelin.. 
 
tu--- (gülerek ) hoşbulduk abi.. meskenin dağlardı,şimdi hastaneden çıkmıyorsun... 
yatmak, hiç yakışmıyor sana...
 
ah--- bence de, çıkınca ... dikkat edeceğim kendime.... otur tuna... 
 
tuna, koltuğa oturdu...
 
 babam, bana elini uzatıyor.... 
 
ah--- prensesimmm.. yanıma gel... 
 
iliştim yatağın,kenarına...
 
ir--- nasılsın baba.. korkuttun beni.. tuna uğrayınca.. gelip,görmek istedik seni.. 
 
ah--- iyiyim,kızım... düştü şekerim..yani,normale yaklaştı... yarına kesin çıkarsın dedi ,doktor.. 
 
ne--- bir şey ikram edeyim size... ne içersiniz.. 
 
tu--- sağolun.. almayalım.. biz sizi görmek istedik.. hem geçmiş olsun ,demek için.. hem de... 
 
ir--- anne.. biraz dışarı gelsene benimle.. 
 
ne--- peki..
biz odadan çıktık... kapının biraz ilerisinde, ayakta kısık sesle konuşuyoruz.. 
 
ne--- ne oldu.. irem..neyin var... abin mi... 
 
ir--- yok yok.. abimi görmedim.. gelmedi bile... annee.. cuma günü nikahlanıyoruz biz... bahsetmiştim ya.. okulda sıkıntı olmuş..tuna söyledi.. 
 yarın ,sabah kan verecekmişiz... cuma günü de, yıldırım nikah kıyılacakmış.. 
tuna... gidip haber verelim dedi.. onun için geldik aslında.
söylerken.. .babamın yanında olmak istemedim..  
 
ne--- hımm, anladım.. hayırlısı olsun daa.. ne giyeceksin, kim gelecek... sen nerede kalacaksın.. bunları,konuştun mu tunayla... 
 
ir--- yok anne...aklıma bile gelmedi.. kafam karmakarışık zaten... artık, bunların da hiç önemi kalmadı..  abimin dediklerinde sonra... 
bizim evde kalmam ..abes olur bence... nikahımız kıyılınca ,o da rahatlar ..sizde..
 
ne--- ne diyorsun irem... delirdin mi... nişan, bile  yok,ortada.  bir kızımı böyle garip gibi mi ,evlendirecektim ben...
 
 
ir--- evet evet..delirttiniz sonunda..istersen bir yıl sonra, yine düğün yaparız...
 ama kararım bu..  evde,huzursuz olacağıma... gelinlik giymesem de, kocamla otururum.. 
 
ne--- kocaya bu kadar meraklıydın ,madem ... gelinlik alsaydık...bari..
hem beraber otur, hem de bir yıl sonra düğün yap.. bu olacak şey mi irem... unut düğünü falan...   
 
ir---- hıh, unuturum .. ben sen istiyorsun diye, demiştim zaten...  ne düğüne,ne de kocaya ..meraklı değilim..anne.. 
gelinlik,alamayacak durum da da değiliz...
ama halimize bak.. babam, hasta.. abim evi terk etti.. senin durumun belli..
içim düğüm düğüm.. daha fazla yaralanamam diyorum.. kocaya meraklıydın diyorsun.. kalbim paramparça inan ki.. sanki biz keyfimizden ,evleniyoruz..
eğer, gitme beraber oturalım derse kabul ederim.. onu söylüyorum sana... başkası ne düşünecek, umurumda bile değil.. 
 
çünkü bu kadar karamsar tabloda ki ,tek iyi şey..  tunanın beni sevdiğine inancımın tam.. olması.. 
 
nişan olmuş olmamış,kimse görmemiş.. garipmişim.. ne fark eder... o beni düşünüyor, ben de onu.. bir araba yüzünden.. geldiğimiz duruma bak..
 
ben, huzurla okumak  istiyorum.. başka hiç bir şey değil... 
 
 
tuna kapıyı açınca.. sustuk... 
 
tu--- pardon...sözünüzü kestim ama  baban çağırıyor da... 
 
ir--- (yutkundum...)  söyledin mi... 
 
tu--- evet... 
 
ne--- tebrik ederim tuna.. sonunda.. kızımı alıyorsun benden... vaktinden önce.. 
 
tu---ben,sadece.. hak ettiği mutluluğu,huzuru  vermek istiyorum.. herhalde bir itirazınız yoktur... 
 
ne--- yok canım... ne itirazım olabilir...irem kararını vermiş bile... bize de.. kabul etmek düşüyor... 
 
tu---- o ne derse.. o olacak.. emin olabilirsiniz... 
 
annemle ,birbirlerine meydan okuyorlar...
 
birde,elini uzattı bana... iyi mi.. 
 
tu---- gel, canım... babanın hayır duasını alalım.. 
 
canım mıı... ne yapacağım ben..bir yanda annem.. bir yanda.. sevdiğim...
 
 
yine de,tuttum elini... 
 
 gülerek,içeri girdirdi... annem de arkamızdan girdi.. bozulmuş olarak tabi... 
 
 
babam ayağa kalkmış.. 
... nemli gözlerle, bana bakarak.. .kollarını açtı ...
 
sarıldık... öptü.. "prensesim "diye... bende ağlıyorum... annem de... 
 
tunayı da.. bir koluyla çekti kendine ,babam... 
 
sesi titreyerek... 
 
ah--- allah ayırmasın... hakkınızda, herşeyin hayırlısı olsun... kara gün görmeyin.. mutlu olun.. kızım,önce allaha.. sonra sana emanet tuna... 
 
tu--- amin.. var olduğum sürece...  emanetin, başımın tacıdır...bir an önce,iyileş.. abi.. nikahımız , düğünümüz var...  
 
ah--- inşallah..  nice güzel günlerinizi de.. görürüz..
 
ne--- tu---inşallah... 
 
ah--- hadi ... hadi gidin artık.. 
 
ir--- babaaa.. 
 
 
ah---(gözümü silip,yanaklarımı tuttu..  ) hııı.. ne diyorsun.. 
 
ir--- bana güvendiğin ,destek olduğun için.. sağol...her ne kadar .. sana çok çok ama çookkk kızsam da.. seni çok seviyorum...
 
ah--- (alnımı öperken, bir damla yaş yuvarlandı yanağından.. ) ben de ,seni çok seviyorum... yavrum.. 
 anneme döndürdü beni.. 
 
 
elini öptüm annemin.. sarılıp, oda beni öptü... ağlamaktan konuşamıyorduk ki... 
 
tuna , ikisiyle de tokalaştı.. öptürmediler ellerini.. 
 
odadan çıktığımızda.. hepimiz farklı duygularla boğuşuyorduk... 
babam da, annemin koluna tutunup.. kapının önüne çıktı.. biz merdivenlerden inerken.. el salladı bize.. 
 
*********
 
 
arabayı açıp.. ön koltuğa oturduğumda.. başımı ,ellerinin arasına alarak... 
 
 
tu--- irem.. yeter artık...lütfen, ağlama..
 
ir--- (burnumu çeke çeke... ) boşlukta gibiyim.. tunaa.. 
 
tu--- (gözlerimin içine baktı.. uzun uzun...) ben de öyleyim..  tutun bana.. düşmeyelim.. olur mu.. 
 
ir--- hımm.. 
tu--- gidelim mi.. 
 
ir--- gidelim..  
tu--- nereye demedin.. 
 
ir--- (dudaklarım ,içimdekileri söylüyor sanki...)  seninle heryere olabilir.. .... 
 
tu---- caannıımmm..aşkım benim... 
öptü alnımı.. 
 
 kapımı kapatıp..arabaya bindi... 
 
hareket ettik... 


Hiç yorum yok: