Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

74. bölüm..


 
hava da öyle güzel ki.. hiç kasım  ayının  ortası demezsiniz.. bahar gibi...onbeş dakika sonra... arabayı sinemanın yakınına, park etmiş... el ele.. kaldırımda yürüyorduk...
bir sonraki seans.. bir buçuk saat sonraydı... çıkışta da ,babama gidecektik.. önce,biraz açılmam için zaman geçirmek istedi.. 
 
tu--- iyi misin.. 
 
ir--- hımm.. sağol.. 
 
tu--- dondurma, tatlı ne yersin.. 
 
ir--- yemem tuna.. tatsızım, kusura bakma.. 
 
tu--- ( gülümseyerek ) sen mii.. kim demiş.. şurada oturup .. birşeyler içelim öyleyse... 
 
ir--- içeri girelim.. içim titriyor... 
 
tu--  olur.. 
 
pastanenin üst katına çıktık.. 
 
tu--- (bana yaklaşıp.. )bülentle  yelizde buradalarmış.. görmediler, istemezsen gidelim... 
 
bülentin sesini duyunca ,gülümsedim.. 
 
ir--- artık çok geç... 
 
bülent--- tunaa,gelsenize ya.. 
 
karşılıklı oturuyorlar dört kişilik masada.. yanlarına gidip, tokalaştık.. 
 
 
bülent--- oturmanızı ,arzu ederiz.. yok derseniz de, gücenmeyiz.. malum.. siz çıkamıyorsunuzdur.. 
 
tu--- (gülerek..) sen öyle sanmaya devam et... ne dersin irem.. 
 
ir--- oturalım.. tuna.. nasılsın yeliz.. 
 
oturduk.. 
 
ye--- iyiyim, bakıyorum sende iyisin.. 
 
it--- (gülümsedim.. ) yaa.. evet,çok iyiyim .........
 
tu---  bülent.. taşındın iş başı yaptın,görüşemez olduk.. rahat mısın bari.. 
 
bülent--- evde kalıyor muyum ki.. nöbet olmayınca yelize gidiyorum.. sıcak bir yemek yiyip, iki sohbet edeceğim güya.. 
koltukta sızıp kalıyorum.. 
 
tu--- yeliz, bak bu çabuk alışır.. haberin olsun.. kovalasan da gitmez.. demedi deme.. 
 
biz yelizle gülerken.. 
 
bülent--- ben, ireme.. birşey söyledim mi.. sen ne açık ediyorsun oğlum.. 
 
tu--- açıklarını sayarsam.. ooo.. zaman yetmez.. 
 
bülent---........hıı..
 
tu--- sinemaya gideceğiz de.. 
 
bülent--- izin çıktı ha.. bak,irem bu var yaa... 
 
ir---(gülümsedim...)   bülent..  kendini yorma.. diyeceğin hiç birşey.. beni, tunadan vazgeçiremez.. 
 
tunanın ,gözlerinin içi gülüyor... 
 
tu--- canıımmm.. sağol..
 
bülent--- yeliz, durum vahim... biz kaybolalım.. ben tunanın böyle konuştuğunu ,hiç duymamıştım... 
 
hepimiz güldük.. bülente... 
 
çaylarımızı içiyoruz.. sohbet ederek.. ben biraz dağıttım düşüncelerimi.. 
 
  yelizle..  dünkü arkadaşlar ve toplantı tarihi hakkında konuşurken.. 
 
tuna ve bülent de,kendi aralarında.. kısık sesle konuşuyorlardı...( duymadım ama tuna sonra anlattı.. bilmeniz için,yazıyorum ) 
 
 
bülent--- tuna ,yarın  sabah gelmeniz gerekiyor...aradığında hasta vardı, farkında değilim.. söyledim dimi.. 
 
tu--- yoo, haberim yoktu.. biz ,ancak öğlenden sonra ,gelebiliriz.. daha söylemedim suss..
 
bülent--- başka arzun var mı.. senin keyfini bekleyemeyiz beyefendi.. ..sabah aç karnına alınacak kan...
 
tu--- hııı.. peki...karşılaşmasak,ne olacaktı.. bu unutulacak şey mi.. bülent.. 
sabah seni de alayım mı.. yoksa senn... 
 
bülent--- yelizle gidiyorum, sorduğun oysa.. 
 
tu--- evet o... aşkına ne oldu.. 
 
bülent--- öldü.. evliymiş...
 
tu--- hah hah hah... 
 
bülent--- gülme tuna... kocasına yakalanıyordum az daha.. 
 
tu---- pardon, sinirim bozuk zaten.. hah hah hah... 
 
bülent--- kararlı mısın,nikah için.. 
 
tu---- şaka gibi mi,görünüyor.. ordan... tabi kararlıyım... 
irem için ,daha çok istiyorum... dedikodular bana kadar geldi.. o dayanamaz..dedi de zaten... 
 
bülent--- iyi de.. nasıl olacak be abi.. hem evli,hem ayrı.. 
tu---  yorumum bile yok,bilmiyorum.. 
 "
 
ye---- bülent.. biz kalksak mı,onlarda sinemaya gideceklermiş nasılsa... 
 
bülent--- tabi,olur... aşıkları,baş başa bırakalım.. tuna da,gidin diyordu zaten... 
 
tu---- inanma yeliz... yalan söylüyor... 
 
ye---- inanmadım tuna..ireme iyi bak.onu bir daha ağlamış görmek, istemiyorum.. 
 
tu--- bende yeliz, bende.. onun üzülmesine tahammülüm yok.. 
 
 
kalktılar vedalaştık.. 
 
onlar gitti... 
 
biz bize kaldığımızda..
 
tu---- canıımm... 
 BEN SENİ İSTİYORUM
 
Seviyorum demeni istiyorum sadece
Hiç bir açıklama yapmadan
Boynuma sarılmanı istiyorum
...Ellerimi sımsıkı tutmanı istiyorum
Varlığının farkındayım
Seninle yaşamak istiyorum
Saatlerin geçtiğini anlamadan
Gözlerine bakmayı istiyorum
Dünya da boş gezdiğim yeter
Kalbinde tutsak olmayı istiyorum
 
Gecemde yıldız günümde güneş
İçimde huzur olmanı istiyorum
Dünya servetim olsa varlığın cennetim
Dünya yerin dibine batsın
Ben cennetimi istiyorum
Anlasana güzelim artık,
Ben seni istiyorum,ben seni istiyorum..
 
HABİL ÖZCAN
ir--- ( gözlerim dolu dolu baktım,yüzüne ) sağol,tuna..
çok güzeldi,sende de ne maharetler varmış.. 
 
tu---(gülümseyerek ) söyletene bakacaksın,aşkım..içimden geldi,okudum..  film seyretmek istiyor musun... biraz 
açıldın, değil mi.. 
 
ir--- senin için geldim ben,tuna.. film umrumda mı.. sohbet ,iyi oldu .. açıldım.şiirde,doping etkisi yaptı.. 
 
tu---( güldü )  o zaman ,evimize gidelim.. seninle konuşmak istediğim, şeyler var... 
 
ir--- hııı... ne gibi.. gitmesek olmaz mı... çekiniyorum,anlıyor musun... senden de değil,üstelik.. 
abim,yada bir başkası görür falan.. laf duymayım.. 
 
tu--- kim görürse görsün, irem... yarından sonra ,soyadın kara olduğunda.. kimse konuşamayacak... 
 
 
 
ir---- (gözlerim açıldı birden..) . aaa, nasıl yani...kabul ediyor musun...
 
tu--- (gülüyor bana bakarak..)  evet.. yarın  sabah, kan vereceğiz..
cuma günü de.. saat beşte,yıldırım nikahımız var... ama ben bunu evimizde söyleyecektim.. 
seni, öyle görünce...  tüm hevesim kaçtı... şimdi, hiç birşeyden haberin yokmuş gibi... evimize gidelim hadi...
 
ir---- tunaaa... iyi düşündün mü.. hala aynı fikirdeyim... öyle göndermem demek falan yok.. tamam mı...  
 
tu--- (kalkıp.. elimi tuttu.. ) hadi,geelll... sürprizi, daha fazla bozdurma bana... 
 
indik aşağıya... parayı bülent ödemiş... 
 
hava soğumuş ama kalbimi ısıtan tunanın sıcaklığı var... ben üşürmüyüm hiç..  yürüdük ,el ele.. 
arabaya binerken... 
 
tu--- madem film seyretmeyeceğiz..
önce  babanı görelim ,diyorum.. ne dersin.. hem ,nikahı haber verelim.. hem de ,benim yanımda olduğunu bilsinler.. .
 
ir--- tamam da.. utanırım ben... eve gideceğimizi,nasıl söylersin babama... olmaazz... 
 
oturduk, çalıştırdı arabayı... 
 
tu--- iyi..bizi biraz yanlız bırakın öyleyse... 
 
ir--- aaa.. delirdin mi, tuna... sakın söyleme.. adamın şekeri fırlamış zaten.. bir daha.. çıkacak.. gitmeyelim,lütfen.. sende bizde,biraz oturup gidersin.. konuşmaysa orada da konuşuruz dimi.. 
 
tu--- tammaaammm.. demem.. kimse sana karışamayacak..  hiç kimse.. 
 
ir---.............. ne diyorsun senn.. 
 
 
tu--- (dudaklarını kapamış.. başını sallıyor sağa sola... söylemiyeceğim dercesine... )
 
ir--- nişandan önce,nikah kıyacağız öyle mi... ay çok komik..
 
tu--- en önemlisi, o ama ... 
 
 
 
hastaneye geldiğimizde.. heyecandan ne yapacağımı şaşırmıştım...
 
 indiğimizde.. ziyaret için..çiçek aldı.. 
sonra da, elimi tuttu... ana kapıdan içeri girdik.. 
 
tu--- sakiinn oll... 
 
ir---- senin için.. demesi kolay.. tabi... ben, buraya gelirken bahsetmiştim..nikahın, okul için gerekli olabileceğinden... 
 
tu--- (merdivenleri çıkarken...)  e daha ne.. söylemişsin işte... 
 
 
ir--- söyledim de... şimdi ciddileşiyor.. (elimi göğsüme bastırdım...)  ay bayılacağım neredeyse... 
 
tu---ireemm.. bayılan benim... bayıltan da sen.. yerleri karıştırma...
 
birbirimize gülümseyerek.. koridoru yürüdük..  
 
oda kapısını tıklatmadan önce ,derin bir nefes aldım... 
 
kısık sesle... 
 
ir--- elimi bıraksanaa ..
tu--- bırakmayacağım.. biz evleniyoruz.. bana bırak kendini.. 
 
ir--- ay hala kendini ,bırak diyor..  yaa.. 
tu--- bak, öperim.. rahat dur.. 
 
ir--- tunaaa.. 
tu--- hii, canııımmm... 
 
sesimizi duydu demek ki.. annem ,pat diye kapıyı açıverdi... 
 
 ikimizi el ele.. görünce...şaşırsa da.. bozmadan... 
 
ne--- buyrun.. ne güzel bir sürpriz bu... geçin geçin... 
 
son bir hamleyle ,elimi kurtardım... 
 
ir--- babam nasıl oldu..görmek istedim de... 
 
tu---- geçmiş olsun.. 
çiçeği uzattı anneme... tokalaştılar..
 
ne---(aldı annem... ) sağolun... daha iyi... 
 
girdik içeri...

Hiç yorum yok: