Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

unutulmayanlar 69.bölüm

69. bölüm..


babam geldi... kapı da konuşuyorlar..
ah--- hoşgeldiniz.. girsene tuna.. 
tu--- gelmeyim..abi..  iyi geceler size... görüşürüz..
ah--- güle güle.. iyi geceler.. 
ben de..  "iyi geceler".. dedim..tuna gitti.. 
babam kapıyı kapatırken.. botlarımı çıkardım..  
ir--- annem nerde.. nuri geldi mi... 
ah--- içerideler.. gel.. 
**** 
çekirdek yiyerek, video kasette..Türk filmi seyrediyorlar... 
 saat de, 02 :00 olmuş.. 
"iyi geceler "diyerek.. annemi,öpüp..oturdum abimin yanına... elimi dizine koydum.. 
ir--- ee nuri, neler oldu... son gelişmeleri anlat bakalım.. bir türlü konuşamadık.. 
sinirli sinirli baktı bana...
nu--- sen nerdesin kız ,bu saate kadar... gidelim diyemedin mi.. her işin suyunu çıkarıyorsun.. izin verildiyse.. bu kadar da zorlanmaz ki.. 
hiç beklemediğim ,bir şekilde konuşunca.. zaten vedatı duymuşum.. benim de,canım burnumda.. tutmadım kendimi.. 
ir---sen  ne kızıyorsun ki.. izni veren,geç geliriz denildiğinde ,yok demeyen iki kişi de burada.. 
onlar sorsalar neyse de... 
sana ne oluyor....
hey heylerin, üzerinde anlaşılan..
ama benim de öyle.. abi,diye.. seni merak edende kabahat.. ben yatıyorum.. ne halin varsa gör... iyi geceler size..
kalkıp odama gittim.. üstümü değişip... banyoda... elimi yüzümü yıkadım... 
yatağıma yattım...yatmasına da..
  aklım karışmış zaten.. .. her yerim ağrıyor.. ama uyku tutmuyor bir türlü.. 
tunanın dedikleri, abimin tavrı.. hele vedatın mantıksızlığına ,anlam veremiyorum .. ben ona ümit mi verdim ki,bu nasıl bir konuşmadır.. 
düşüne düşüne.. sabaha karşı uyumuşum... 
*****
annemin nuriyle ..konuşmasına uyandım.. 
konuşma dediğime bakmayın..birbirlerine bağırıyorlar..
saat 11 olmuş.. 
dinledim,neler oluyor diye... 
ne---- sana söylemiştim.. olmayacağını... şimdi karşıma geçip... suçluymuşuz gibi ,konuşma bana... sonucunu biliyorum, katlanacağım demiştin.. daha ne.. katlan öyleyse.. 
nu---- osman eniştem kadar ,uğraşmadınız bile... yalan mı... istedik,vermediler.. bitti... nuri ne (...) yerse yesin.. 
ne---- kadın yok diyor,oğlum..yookk... ne yapayım...zorla mı getireyim kızı... sen,ikna edebildin mi ki..hülyayı... karşımda ,car car konuşuyorsun ...
 kolundan tutup ,getirseydin ya...madem..  
örnek gözünün önünde.. bak ,tunaya... iremi nasıl ikna etti.. nişanlanıyorlar..işte.. 
kızda biter iş... hülya da,seni sevse.. gelirdi.. yalansa yalan de.. 
hadi, bir yolunu bulup.. kaçırdık diyelim..  
gelmiyor, gönüllü değil.. en önemlisi reşit değil.. beni alıkoydular derse.. ne halt ederiz.. oğlum,düşünsene..biraz.. 
el aleme ,rezil mi olalım... bu işin,ele alınır yanı yook.. unut onu.. 
nu--- ahh ah.. param olsaydı... teyzem, takla ata ata verirdi.. kızını... 
tuna ,ne ikna edecek bizim saftiriği.. 
gezmeler, yemekler.. evler.. ihtişam gözünü kamaştırdı.. adam zengin tabi.. 
benim yataktan ,bir kalkışım var ..
bir sinirlenmişim ki.. gözüm döndü.. 
koşarak mutfağa.. girdim ,elim ayağım titriyor.. şaşırdılar beni görünce... 
sandalyede oturuyordu abim.. sertçe vurdum omuzuna..
ir--- (bağırıyorum.. ev çınlıyor..) 

Hiç yorum yok: