Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

68. bölüm..


 
ir--- ...........( içimi çekerek ) anladım.. şimdi, nişanlandığımızı öğrendiklerinde tuhaf olacak.. senin,öğrencinle .. dedikodun yapılacak...
 bana bakışlar farklılaşacak...offf of.. ne yapacağız tuna..
 
tu--- (bana döndü..)  hiç bir şey...
olabilecek sorunların farkındayım da, elimden gelen birşey yok...
 mustafa beye söyledim.. demiştim ya..  tebrik etti ama .. o da,senin gibi düşünüyor.. belli etmeyin dedi ... hayır,saklamak daha büyük sorun yaratır .. dedim.. 
 
ir--- tunaa.. 
tu--- canııımm... 
 
ir--- yaa.. bakma bana,öyle... kızacaksın da.. yüzük... takmayalım hı, belli etmemiş oluruz.. 
 
tu---- sus,irem... aklından bile geçirme...bu çıkmayacak,nişan yüzüğü de takılacak.. 
 
ir--- nikahlanalım tuna... hemen.. 
 
tu---- hahhh hah hah.. 
 
ir--- ya,evlenme teklif ediyorum sana.. gülmesene.. ben,çok ciddiyim..  lafları kapatacak ,en iyi çözüm bu... 
 
tu--- ben ne demiştim, başka bir şey mi.. 
 
ir--- aa,bunun için mi acele ediyordun... niye söylemedin öyleyse... 
 
tu--- o zaman,sırf dedikodumuz olmasın  diye .. okul için,istediğimi düşünürdün..öyle değil mi.. 
halbuki ben gerçekten ..karım olman için,evlenmek istiyorum... ..anladın mı... 
 
ir---...... hımm, nikahlanalım.. bir yıl sonrada ,düğün yaparız..  
 
tu--- bakalım,teklifini  anlamışmıyım..karım olacaksın amaa.. olmayacaksın..öyle mi..
 
ir--- evet.. anlamışsın.. başka bir yol göremiyorum.. 
 
tu---  ben, nasıl razı olurum irem..bir düşün bakalım.. seni,kandırmak istemiyorum.. evet dedikten sonra.. nikahlı karımı.. babasının  evine göndermem..  
 
ir--- ben,sana bizim rahatlığımız için.. okulda senin ve benim meşruluğumuz için çözüm öneriyorum tuna.. bu dediklerin bencilce.. 
olayların sonucunda,bu durumdayız.. o zaman anneme hayır deseydin.. bana ısrar etmeyi bildiğin gibi... ona da etseydin,madem... 
kocamı bırakmayı ben istermiyim ,sanıyorsun ..
karar ver.. ya yüzük takılmayacak, kimse bağımızı bilmeyecek.. yada nikahlanacağız..işte son sözüm bu..
 
epeyce bir süre.. hiç konuşmadık... 
 
 
ben, başımı cama yaslamış..öylesine bakarken..  yol kenarında ki,ışıkların arttığını görünce.. Adanaya geldiğimizi anladım... 
 
doğrulup, 
 
tunaya döndüm.. 
 
ir--- beni yolda bıraksana... biraz yürümek istiyorum.. tek başıma.. 
 
tu--- saate bak,irem ... istiyorsan beraber yürürüz.. 
 
ir--- orası,bizim ..çevremiz..sokağımız.. herkes tanır ..birşey olmaz..bana.. 
 
tu---- haayıırr...  ne olursa olsun.sana,bedenine ..sahip olacağına yemin eden sapıklar olduğu ..sürece olmazz... bile bile gönderemem seni..
 o geri zekalının,söyledikleri..
  kulaklarımda çınlıyor hala..
 
elimi ağzıma ,kapadım dehşetle... 
 
ir--- ne diyorsun sen..vedat mı..... 
 
tu--- sus ,adını bile anma onun..neredeyse, katil edecekti beni.. tam,tetiği çekecekken.. sen,bana "tuna "dedin..  sanki..
duyduğuma yemin edebilirim.. yapamadım.. 
 
ir--- tunaaaaa.. ne zaman oldu bunlar.. allahım.. neler duyuyorum.. 
 
tu--- fark eder mi.. o yada başkası..  sana yaklaşmamalı.. suç duyurusunda bulundum.. eylem olmadığı için..birşey gelmiyormuş,ellerinden.. onun için kendine dikkat et... 
 
birkaç gün sonra ,döner okula.. atılması için ,elimden geleni yapacağım.. 
 
 
ir--- hala önerime yok diyor musun.. tuna kara.. 
 
tu---.................itirazım ,önerine değil ki..  sonucuna.. 
 
ir--- benim de ,elimden başka birşey gelmiyor... yarına kadar düşün... ben sinir harbiyle okuyamam... sende çalışamazsın.. 
 
 
durdurdu  arabayı,bizim evin önünde...
 
ir--- teşekkür ederim, herşey çok güzeldi.. iyi geceler.. 
 
tu--- rica ederim.. seninle güzeldi.. seni ben, 
aldım evinden... ben götürürüm... bekle... kaçak değiliz.. unuttun mu.. 
 
indik arabadan.... 
 
 
bahçe kapısını açtım... 
 
içeri girerken..kısık sesle..
 
ir--- istersen,meşru bile olabiliriz... 
 
tu--- (kolumu tuttu,fısıldarken..gözleri çakmak çakmak... bakıyor ) irem.. göndermem seni..
 
ir--- (başımı eğdim..)  belkiii...ama belki... arada ben gelirim.. olamaz mı...
 
tu--- (gülümsedi... )kesinlikle , gön der meemm ,yanımda olmalısın.. 
 
ir--- sen çok şey istiyorsun..
 
.. kolumu kurtardım...
kapıyı açıp.. 
 
 
ir--- (seslendim içeri.. ) biz geldiikk... 


Hiç yorum yok: