Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

70. bölüm..


ir--- (bağırıyorum.. ev çınlıyor..) ne diyorsun  ,sen..neler duyuyorum..
 elinle mutluluğunu niye bozuyorsun,diyen sen değil miydin.. bana dengesiz diyordun,ya sen nesin.. biz birbirimizi seviyoruz oğlum.. sen derdine yan.. 
tutturmuşsun  bir zengin lafı.. sanki,ben seçtim.. ..hem tuna zenginse.. ben,kendimi mi sattım.. ağzından çıkanı ,kulağın duysun... biliyormuydum ki.. 
zenginliğini.. yada karun olsa ne yazar.. benim,umrumda mı  ki.. gözüm kamaşsın.. 
 
 babam da fakir değil,çok şükür....versin,sana para.. git  teyzemden al,alabiliyorsan... 
demek ki,sen hülyayı satılık görüyorsun... aşıkmış.. senin aşkın da ,bu kadar işte..
herşeyin,sorumlusu para dimi.. saldırıyorsun, oraya buraya...  
 
tunanın adını da ,ağzına alma bir daha.. sen,o kadar zengin olsan..çalışmak için,parmağını bile kıpırdatmazsın..
kendine başka bir kurban bul.. başaramadıkların için.. kendini suçla.. 
bana da,ona da.. çamur atma.. 
 
 
dedim ve çıktım mutfaktan... 
 
zangır zangır titreyerek ,banyoya girdim... kapıyı da kilitledim.. hıçkıra hıçkıra ağlıyorum... abimden bu tarz bir laf duymak.. feci ağırıma gitti.. iması,beni ezdi geçti..
güya en yakınım.. en iyi  tanıyan ,böyle derse.. başkalarının söyledikleri nasıldır kimbilir.. kahretsin kahretsin.. 
 
 
annem kapıya vuruyor... 
 
ne--- irem.kapıyı aç... 
 
ir--- git anne... sen ,oğlunla ilgilen... bana söyledikleri için..kızmadın bile..
beni bu kadar mı ,tanıyorsun.. yetti be, yetti artık... el birliğiyle..beni delirttiniz sonunda..
 
annem birşeyler söylüyor ama..  duymuyorum.. 
 
üstümdekileri çıkarıp.. duşa girdim... 
 
açtım suyu da... gözümden akan yaşları.. biriktirsem..rahat rahat duş yaparım.. 
 
tıkadım küveti.. oturdum,içine... 
 
dışarıdan yine sesler gelince.. kapadım suyu.. 
küvette ne kadar kaldım , bilmiyorum... sular taşmış.. haberim yok...
 
nu--- ben demedim mi, işte.. görüyorsunuz... kapıya araba geldi.. gıcır gıcır.. 
adam, gülle falan uğraşmıyor... sözlüsüne araba hediye ediyor... 
neyin,karşılığı bu ha.. neyin.. gece gezmelerinin herhalde.. bizim saf kızımız ne vermiş olabilir ki, bu hediye geliyor kapıya..  anahtarını da babama veriyorlar,rezalete bak.. 
 
 
"şırrraakkk "diye bir tokat sesi duydum... ardından da, babamın gürleyen sesini... 

Hiç yorum yok: