Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

65. bölüm..


tu--- hah hah hah.. sana bağlı.. hangi tunayı, görmek istersen.. gösteririm..  
gündüz gelebilirsek.. daha yukarıda ki, kulübeye de çıkarız.. tam ormanın içinde orası... dürbünle..manzarayı, sincapları seyrederim..  çok güzeldir.. 
 
ir--- avlanıyorum deme de, manzara seyret.. 
tu--- niye, sen avcı kızı değil misin.. alışık olman lazım.. 
 
ir---  hiç tasvip etmediğim bir şeydir.. avcılık.. 
çok gördüm ama alışamadım.. 
babamın da tutkusu.. olunca, birşey diyemiyoruz.. ama avlanmış olana.. ne bakarım, ne dokunurum.. ne de yerim.. 
tu--- ....................... 
 
ir--- burada ki, bizim evi biliyor musun..
 
tu--- hımm, baban uzaktan göstermişti.. 
 
ir--- sincaplar diyince..onların sayesinde düştüğüm aklıma geldi.. üç yıl önceydi sanırım.. 
görmüşsün ya.. o da, ormanın içinde.. 
adetim olduğu üzere.. ağaçlarda gezerken... elimin üstünden, tüylü bişi geçiverdi.. ben panikle elimi çekince.. yere düştüm tabi.. 
kolum iki ay alçıda kalmıştı.. babamın, hiç o kadar kızdığını hatırlamıyorum.. 
 
tu--- biricik  kızı..prensesi  düşmüş,kızmaz mı.. ama yine dinlemedin ve dut ağacına çıktın değil mi.. (elimi tuttu...)  iyi ki.. dinlememişsin.. 
 
ir--- (gülümsedim..) bana yapma demeyeceksin,zaten..dayatmalara alerjim var..öğrendiğin gibi.. azıcık asiyimdir..
( arkama yaslanıp. midemi ovdum ) ay hızlı ve çok yedim.. hatçe kadının eline sağlık.. seni omletten kurtardı.. bir dakika.. benim kim olduğumu..  söyledin mi.. 
 
tu--- afiyet olsun.. ne kurtarması.. canım.. yapardım sanki.. ne var.. 
tabi söyledim.. saklayacak değilim ya.. 
ir--- kim dedin.. 
tu--- doğruyu söyledim..  aşkım, hayatım.. bir tanem dedim.. 
 
ir--- hadi canım sende.. 
tu--- açıklama yapmak durumunda değilim ,kimseyi de.. ilgilendirmez  ayrıca ama sen buraya tekrar tekrar geleceksin.. eşim olarak,
buranın sahibi olarak.. burası küçük yer.. sözlüsüyle gelmiş demesinler,istedim.. 
eşimle geldik dedim.. evlendik sandı.. tebrik etti.. görürsen,bozma sakın.. 
ir---- tamam.. 
tu---- ne içelim.. çay, kahve..şarap.. bira...adaçayı.. ıhlamur.. var.. 
ir---  kahve olsun.. gecikmek istemiyorum ,saat 11 e geliyor..
 
 
tu--- şarap içelim, gitmeden de kahve içeriz.. zamanımız ve iznimiz var...
( kaldırdı beni.. yanağımı okşadı...minderi gösterip )  otur hadi.. 
 
 
ben ateşe,iki odun daha atıp.. mindere oturmadan... yeleği çıkarttım... 
 
şişe ve kadehlerle gelip.. yanıma oturdu... 
 
 
sessizce.. ateşi karıştırarak.. içiyoruz.. 
 
ir--- tunaaaa.. 
döndü, ateşin yüzüne yansıyan kızıllığıyla öyle içten bakıyor ki.. 
 
sonra .. arkaya doğru,minderin üstüne..  bıraktı kendisini.. 
 
panikledim.. birden..eğildim üstüne..
 
ir---- tuna tuna.. ne oldu ya.. 
 
tu---- bayıldıımm.. 
 
ir--- ne.. 
 
tu---( gülerek )  tuna dedin ya... 
 
ir--- (kızgın kızgın.. bakarak doğruldum....) ödümü patlattın,  bir daha demem bende.. 
 
..bileğimi tuttu.. 
tu--- iremmm.. sakın yapma, öyle birşey... adımı söylemekten vazgeçme.... 
 
ir--- e bayılıyorsun.. baksana... 
 
ikimizde gülerken,  oturdu.. 
yanyanayız yine.. 
 
tu--- ne diyecektin söyle.. 
ir--- nişan da.. ne renk giyeceksin.. ona göre alayım kıyafetimi.. yarın almam lazım mutlaka.. 
tu--- bak,sen al.. zevkine göre..
ben sana uyarım.. olur mu..
 
ir--- olur.. birşey daha var.. abinleri de çağır.. lütfen.. bu bir kere olacak.. onlar, öz.. abilerin.. kan bağınız var .. kardeşsiniz .. 
sen adım at.. gelmezlerse, kendileri bilir..  sorumlu olmazsın.. 
 
tu--- peki.. ararım.. 
 
ir--- şeyy.. neslişahla ,nasıl karşılaşacağız biz.. kimbilir, neler düşünecek hakkımda..
 
tu--- ( kolunu omuzuma koydu... çekti..kendine... ) iremm.... onun ,ne düşündüğü kimin umurunda ki.. soracak,izin isteyecek değilim... hem o, cesaret edip gelemez..abime
getirme derim.. 
 
ir--- hii, ne ayıp.. getirme denir mi.. eşi o.. 
tu--- hıh.. ayıp mı.. dedin.. bilmediğin o kadar çok şey var ki.. ama onları konuşarak ,zamanımızı harcamayalım.. 
 
 şişe de, kalan şarabı paylaştırdı bardaklarımıza.. sessizce içtik.. bira çarpıyordu demek ki.. üç kadeh içtiğim halde.. gayet iyiyim.. hayret.. 
 
nereden aklıma geldiyse.. 
omuzumdaki eline doğru, başımı yaslayıp.. 
 
ir---saçımı ne yaptın,tuna.. 
tu--- sa na nee.. ( kendine çekti beni.. , saçlarımı okşayarak )  kıyıp,kopardın madem.. onlarda bende dursun dedim.. 

Hiç yorum yok: