Translate

29 Şubat 2012 Çarşamba

631.bölüm..

saat akşamın yedisi olmuş... bir sigara yakıp,arkama yaslandım...

offf başım nasıl ağrıyor... öyle çok yoruldum ki.. gelen giden ,eksik olmadı ..
bir dakika durmadım ama
şikayet etmeyim,çok verimli bir gündü..

ziraat mühendisi arkadaş..
 üçüncü ürün olarak..
patates ,şalgam ve mor havuç ekmeği önermişti, bende tamam demiştim..

ürün çok bereketli olmuş..
takribi,kilosunun kaç liraya gittiğini sorup.. öğrenmiştim... birkaç alıcının da,adını vermişti bana.. onlarla görüştüm..

alıcılardan birisine,maliyet hesabının üstüne % 70 net karla sattım...dönüm başına anlaştık..
 adam,pazarlık yaptı güya..


biz karışmayacağız üstelik.. ürünü onlar toplayacak.. paranın yarısını alıp,geri kalanına iki senet yaptım..
 vahide hanım,parayı bankaya yatırmak için..gitti.. müdüre haber vermiştim, bekliyor..

yalnızım büroda..


tuna da ,tam zamanında aradı yani.. halbuki.. vahide hanım..işim olduğunu söylemiş ha..
adam var,konuşamıyorum diye.. pek keyiflenip.. arzularını,sıraladı..beyefendi..
buradaki evden arıyor birde..  tabi..o rahat..
 nazlanıyor da,kızamıyorum  ki..

ben de,akşama saklıyorum..diyeceklerimi.. şok olacak,şok..

şimdi tekirde olması lazım.. beni bekliyordur... aç kurt misali..
hah hah hah... oy aşkım benim.. benimde karnım acıktı...

telefon çalınca,isteksizce açtım...

ir--- bahadır holding.. buyrun..
nes--- irem hanım..
ir--- ............................
nes--- tanıyamadın mı,yoksa...

ir---- aloo..alo.. sesiniz gelmiyor...

nes--- kahretsin.. bee.. 
ir---- aloo.. kimsiniz... aloo...

nes---iremmm.. beni duyy.. tunayı elinden alacağım...
 seni de çatlatacağım... yine benim olacak... kurtulamayacaksınız benden...
 aramak için..elime fırsat geçti,şimdi de sesim gitmiyor iyi mi..
yakalanmadan.. kapatayım.. bari..

ir---...........................

kapandı telefon...
ben hala kulağımda tutuyorum... neslişahın sesini duyunca bile..ateş bastı.. alev alev ,yanıyor yüzüm...
duymama numarası nereden aklıma geldi bilmem..

usulca bıraktım ahizeyi.. vahide hanım,kapıyı açtı çünkü...
va--- ben geldimm..
ir---  yatırabildiniz mi..

kapıdan bakıp... " evet " dedi..
çok kötü görünüyorum herhalde... telaşlandı kadın...

va--- irem hanım... ne oldu size...
ir--- yok birşey ,vahide hanım... yoruldum biraz.. siz çıkabilirsiniz...

va---  iyi görün müyorsunuz.. bir kahve yapayım mı..
ir--- (titreyen elimi, alnıma koyup...) peki ,yaparsan içelim..

o çıkınca... kapıyı kapatıp.. dayımı aradım..

--- buyrun..
ir--- erol beyle görüşecektim..
--- malesef yoklar efendim.. kim arıyordu...

ir--- ben irem kara... yiğeniyim.. acil diye not alırsanız...
--- bir dakika.. erol bey geldi..

ero--- irem..  canım..
ir--- yok mu,dedirtiyorsun..dayı..

ero--- (gülerek) bazen gerekiyor.. nasılsın..
ir--- beş dakika öncesine kadar,iyiydim.. bu konuşma ,aramızda kalacak.. tunaya söylerim dersen ,anlatmam..

ero--- önce anlat..duyması gerekmezse ,söylemem...

neslişahın aradığını ve dediklerini aktardım...
ero--- bu konuşmada..tunanın duymaması, gereken ne..

ir--- beni aradığı.. tabi ki.. içerik,önemsiz..
ero--- hah hah hah..

ir--- ben ciddiyim dayı.. nasıl arayabilmiş.. diye,tüm numaraları değiştirip.. 
taşınmaya bile kalkabilir..
sahi.. o nerede ki..numaramızı bulup da, arayabiliyor..

ero---  öğreneceğim.. emin ol..
ir--- dayıı..
ero--- tamamm.. aramızda.. kalacak..
ir--- sağol canımm.. ha bak, gerekiyorsa.. telefonum da, dinlenebilir.. izin veririm..
ero--- .......................hadi öptüm..

kapattııı.. 

yani.. yani... ayyy.. bizzz,dinleniyormuyduk 
 ay ayyy.. tunaaa.. rezil olduk desene...
biraz daha
kızardım.. offfff offf..
kolanya döktüm mendile... yanaklarıma bastırdım.. kokladım...

eh tunaa.. fantazini anlatmak zorundamıydın.. ben dayımın yüzüne ,nasıl bakacağım şimdi..
allahım ne yapacağım ben.. arandığımı söylemeyeceksem..tunaya nasıl dikkatli konuş diyebilirim ki.. 

vahide hanım kapıyı tıklattığında, yakalanmış gibi sıçradım yerimden...

kahveyi sigarayı içtik ,neyse...
ir--- sağolun vahide hanım.. arkadaşlığınız,için.. bu durumdan, tunaya bahsetmezseniz..
sevinirim..
va----rica ederim.. ama ben  gizleyemem,olmaz ..  tuna beye bunu yapamam.

ir--- lütfen vahide hanım.. lüzum etmese ,sizden böyle bir şey istemezdim..
ve telefonlarımız.. sanırım,bir gereklilik için.. dinleniyormuş... haberiniz olsun...
beni arayanların,önce kimliğini öğrenip.... numarasını alın.. biz arayalım..
tamam mı... hemen bağlamayın.. yani.. deryayı da,uyarın..

va--- peki.. efendim..
ir--- hadi çıkalım.. sabah.. dokuz-on  gibi gelirim.. yaylaya gideceğim.. telefon yok orada..
bilginiz olsun..
va--- anladım.. iyisiniz değil mi.. tehlike yada tehdit varsa.. gitmeyin,lütfen..

gülümseyerek.. kalkıp.. montumu giydim...

ir--- tehlikede değilim, merak etme.. hoşçakal...
va--- güle güle...

Hiç yorum yok: