Translate

29 Şubat 2012 Çarşamba

630.bölüm..

masada sohbet ediyoruz.. ayşe bize de kahve yapacak..

tekrar zil çalınca..
tu--- tahmin hakkımı kullanıyorum.. gelen yasin..
mu--- kimbilir.. belki.. arada uğrar, yavrum..
ayşe açtı..

ya--- ayşe, muazzez hanım nasıl.. tansiyonu iyi mi..
tu--- halaa.. onu da.. tansiyon bahanesiyle mi ,çağırdın..

mu--- sus bakayım sen...
tu--- hah hah hah...

yasin geldi, içeri...
ya--- merhabaa.. afiyet olsun...

ayağa kalkıp ,tokalaştık...
tu--- hoşgeldin yasin.. halam gayett iyi.. hiç merak etme.. hatta az önce.........
mu--- tunaaa...
ir-- tu--- hah hah hah...

ya--- annee,hayırdır.. geleceğini söyleseydin....getirirdim..
fi--- muazzez hanım,ayşeyi göndermiş.. sağolsun..ziyarete geldim ,oğlum... tansiyon işte..
ir--- tu--- hah hah hah..

yasin ,ikisinin de elini öptü..
mu--- yasinim,kuzum.. sıkma ye. otur otur...
tu--- buyur yasin.. şimdi reçel ve peynir de yedirecek halam...

ya-- ir-- tu-- hah hah hah...

oturdu o da... ayşe de.. kahvelerimizi getirdi..

ya--- sağolsun, yedirir... ee,siz tansiyon için gelmediniz herhalde...

tu--- (gülerek.. ) yok.. biz,sabah beşte ..  kahvaltıya çağırıldık..
ben..hastalık bahanesi olmasın,demiştim de...

ya--- e biz,çalışmayalım.. yanınızda oturalım..isterseniz...

mu --- bastonu kafanıza indirmeyim..ha.. ikinizin de,dili fazla uzamış..
gelin olmasa,bilirdim diyeceğimi ama..

ir--- hah hah hah...
tu--- ama yalan mı ,hala.. hadi ben tatilim de..yasin,nasıl geldi kimbilir..

mu--- sitem etmeyin, bize.. kaç günümüz kaldı ki..birarada olalım istiyoruz,oğul..
dün çocuklarla beraberken...
erenin, tuğrulun.. senin, yasinin..  küçüklük ,anıları canlandı gözümüzde..
nermin hanımla ,ahmet beyin ..çocuklara tavrını.. ilgisini gördükçe..bizim halimizi hatırladık..
hem o kadar uzak, hem o kadar tazeydi ki hala..
kim derdi ki.. siz büyüyeceksiniz de, biz yaşlanacağız..
hepinizle gurur  duyuyorum..
ama sonradan gelen gelin ,hepinizi solladı.. kusura bakmayın..

ya---..............
tu--- aylin mi..

ha--- aylin kim miş.. iremi diyorum ben...
tu--- hıı.. sonra diyince..

mu--- sen bana muhalifmisin ,ne... benim ,ondan başka ..gelinim mi var ..

tu--- ooo... allah muhabbetinizi artırsın da... duymasınlar ,hala... gelinleri küstürme..

mu--- onlara demem canım.. ama yüreğimden geçen bu..

ir--- sağol halamm.. senin ve firuze hanımın da.. bende yeri farklı..
ama yasinin hanımına da, bir şans tanırsın değil mi..
kimbilir belki ,o da beni sollar...


mu--- herkes sevgisini kendisi yaratır,kızım..
şans verir..
baş tacı da ,yaparız..oğlumuzun hatırına.. 
ya candan,ya el gibi severiz ..
 eren ve tuğrula yaptığım gibi.. mutlularsa, hiç sesimizi çıkarmayız..

ya--- sağolun muazzez hanım.. sizin,irem hanıma duyduğunuz sevgiyle ..
kimse yarışamaz gibi ,geliyor bana..hayal kırıklığına uğramanızdan, korkuyorum...

mu--- oyy firuzee.. kele,oğlan niyeti bozmuuşş...

tu-- ir-- hah hah hah...

fi--- bilmem..ilk defa duydum bende.. gelinimiz,kim oğlum.. sen sevdiysen.. akan sular durur..
ya--- anamm.. sağol..
tu--- hadi yasin.. konuyu açtı,irem.. sende devamını getir..
mu--- geliinn.. sen biliyor muydun..

ir--- (güldüm..) bilmiyordum..dün dışarıda konuşurken,  bir aday olduğundan..bahsetti yasin...
ya--- ......................

mu--- eee..
ya--- ben.. ben.. gitmeliyim...
mu--- aboo.. kaçıyor..

kahkahalarla gülerken
benim gözüm saate takıldı..

ir--- ayy öğlen olmuş.. ne olur ,affedin... asıl benim ,gitmem lazım...  randevularım var..

aceleyle kalktım.. öptüm ikisini de.. yasinlede tokalaştım...

mu--- nereye ya.. 
ir--- elinize sağlık,hala... sağolun..
tu--- irem, bekle...beraber gidelim.. (ayağa kalktı) kusura bakmayın,karımı tek gönderemem..

ya--- aman.. aman.. beni de.. bekleyin... siz giderseniz,halimi düşünemiyorum bile..

tu-- ir--- ya-- fi-- mu-- hah hah hah..

öptüler onlarda..
ayşe bana tencereyle sıkma verdi...
aşağıya indik...

ya--- üfff..
tu--- niye açılmadın.. tam zamanıydı,yasin..
ya--- biliyorum da...

ir--- anladım.. arkadaşınla aranızda,pürüz çıktı...
ya--- daha kötüsü.. artık,yok..
ir--- ya,duygularını çok iyi ..saklıyorsun..
yada gerçekten sevmemişsin..  yasin.. yanılıyor muyum..

ya--- garip ama haklısın...bende kendimi sorguluyordum..
tu--- hayırlısı olsun..  neyle geldin sen..
ya---- taksiyle...

tu--- beraber gidelim öyleyse.. bırakırım seni..
ir--- tuna ara beni.. yada gel.. hoşcakalınn.. görüşürüz..

sıkmaları da,ona verdim...

ya--- güle güle..
tu--- dikkatli ol..

bindik arabalara...
ay ikisi yanyana oturunca... içim cız etti,yine.. bizim tazelerde.. verandadan bakıyorlar...
el salladım.. tunada kornaya bastı.. hareket ettik..


Hiç yorum yok: